Pe o versiune redusă a Căilor Ferate "La Ursu" a avut loc o ședință foto la care au participat două simpatice verișoare aburoase Roco, BeRea41 si BeRea44
Se remarcă foarte bine finețea realizării celor două locomotive, cu mare atenție la detalii și la funcționalitate. Vă las pe voi să observați diferențele dintre aceste splendide locomotive, ținând cont de destinațiile lor diferite: 41 pentru trenuri rapide de marfă și chiar de pasageri, 44 pentru trenuri grele de marfă.
În ceea ce privește bielele (evident
), 44 le avea corecte încă din fabrică, pe când 41 a beneficiat de o mică intervenție în acest sens
. Ambele locomotive cu abur sunt superbe, o adevărată încântare pentru privitori și o mare bucurie pentru mine, super-fericitul lor posesor!
În altă ordine de idei, într-un alt subiect a fost comentată problema utilității cardanului dintre motorul aflat în tender și roțile motoare ale locomotivei. Aceste două verișoare se deosebesc și din acest punct de vedere: 44 are acest cardan, iar 41 nu. Cu toate acestea, eu unul nu văd diferențe între rularea uneia și rularea celeilalte, deci nu mă pot pronunța nici pro, nici contra acestui cardan.