- 3 Septembrie 2016
- 6.938
- 5
- LOCATION
- Bucuresti
Da Dorin, ecartament redus.
In poze ca in poze dar sa le vezi "natur"
Sunt niste piese de exceptie.
In poze ca in poze dar sa le vezi "natur"
Sunt niste piese de exceptie.
Horia_Radulescu a spus:schimbatorul de cale pe pod in sine nu reprezinta o problema, exemple de acest fel se gasesc des pe cai ferate de munte... mai ales in Elvetia, unde exista cai ferate (vezi Gotthard, Loetschberg) unde 40% din cale este pe viaduct, pod, pasaj sau in tunel si 90% din linie este in curba...
radu sofran a spus:
radu sofran a spus:
Americanu a spus:Felicitari pt realizare si haidem sa criticam un pic ca e pe gratis.
Din ce am observat asa rapid din poze:
x-capatul statiei din plan indepartat de usa
y-capatul statiei cel mai apropiat de usa
1. intrarea din x este cel putin neinspirata si ar fii recomandata refacerea ei.
-nu utilizezi spatiul deloc eficient
-nu ai intrare pe mai multe linii de garare din linia curenta
-din cele doua aspecte de mai sus vor rezulta numeroase probleme in eventualitatea unei automatizari
- de asemenea si impactul vizual nu este foarte placut
-semnalele de intrare nu sunt asezate corect- acestea de obicei se aseaza relativ liniar cu mici variatii
2. liniile moarte nu au finalitatea niciodata in apexul curbei unei liniii principale curente (exista cateva cazuri extreme dar situatia nu este conforma cu realitatea si nu este foarte atragatoare din punct de vedere vizual)
3. terasamentul trebuie completat cu pietris pt a arata cat mai realist
4 brazii de pe munte arata de parca ar fii fost loviti de uraganul Katrina. contrar credintei populare nu toti brazii sunt drepti dar totusi....... nici chiar asa.
5. atentie la imaginea de fundal. nu este HO si nu integreaza diorama in peisajul general
6. in general nu se recomanda ca in acelasi nivel sa existe elemente de traseu distincte care sa nu fie integrate in planuri diferite. atentie la partea de traseu din spatele orasului:trebuie integrata intr-un anumit context si SEPARATA vizual de oras.
7. nu cred ca iti poti construi o locuinta sub un pod metalic de cale ferata suspendat la acea dimensiune
8 capatul Y trebuie de asemenea revizuit cam din aceleasi considerente ca la X- aici ar fii si mai multe elemente de discutat
9 copacii nu se pun niciodata la limita planului orasului-elimina senzatia de adancime
10. un tunel feroviar de obicei trece printr-un munte si nu pe sub un orasel
11. copacii in mod natural nu cresc in linie dreapta decat daca sunt saditi asa. pe margina unei sosele este ok sa ai copaci aliniati in rest nu prea.......
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.