Salutare tuturor!
Am vazut in gara Cluj un vagon restaurant WRm seria 88-81 al MAV ( H-Start) care conform inscriptiilor poate rula cu viteza maxima de 160 km/h.
http://www.railfaneurope.net/pix/hu/car/restaurant/MAV_WRm.jpg
Boghiurile lui semanau foarte mult ( "ochiometric" mi se pareau identice )cu cele ale vagoanelor noastre produse la Bautzen ( 19-50, 20-50, 39-50, 70-50) dar care sunt doar pt viteza de 140 km/h. Este vorba de acelasi tip de boghiu la 88-81 "unguresc" comparativ cu 19-50, 20-50, 39-50, 70-50 "romanesti" sau lipsa mea de cunostinte mai aprofundate ma face sa nu vad posibila diferenta existenta la boghiurile vagoanelor enumerate mai sus?
P.S. Boghiul la 88-81 "unguresc" nu se vede din poza deci astept raspuns de la cei care cunosc cum arata acest tip de vagon.
Am vazut in gara Cluj un vagon restaurant WRm seria 88-81 al MAV ( H-Start) care conform inscriptiilor poate rula cu viteza maxima de 160 km/h.
http://www.railfaneurope.net/pix/hu/car/restaurant/MAV_WRm.jpg
Boghiurile lui semanau foarte mult ( "ochiometric" mi se pareau identice )cu cele ale vagoanelor noastre produse la Bautzen ( 19-50, 20-50, 39-50, 70-50) dar care sunt doar pt viteza de 140 km/h. Este vorba de acelasi tip de boghiu la 88-81 "unguresc" comparativ cu 19-50, 20-50, 39-50, 70-50 "romanesti" sau lipsa mea de cunostinte mai aprofundate ma face sa nu vad posibila diferenta existenta la boghiurile vagoanelor enumerate mai sus?
P.S. Boghiul la 88-81 "unguresc" nu se vede din poza deci astept raspuns de la cei care cunosc cum arata acest tip de vagon.