ooo, credeam că nu o sî găsăsc un film cu omul dă cultură, care sa ne spună dă realiyarea regionalii Cluj, dă nuntasii care vpr veni, dă voluntarii care au restaurat si vopsit locomotiva. In fapt restaurarea nu impune si vopsirea deci au lăsat ,,mititeii" păntru vopsire.
Am mai pus una la Oradea acu vo cîţva ani si vin dă la Budapesta si nu stiu dă pă unde....
Nais veri nais.
O facem păntru tînerii dîn Cluj. Uau, in sfirsit face cineva ceva si pentru tineretul din Cluj.
Sînt tineri care s-au nascut o data cu locomotiva in 1956.
dupa care ,,venise dizelele"
This in Gordon and here comes Diiizel. sau cum era la thomas la desene?
Dupa acest film mi-am dat seama ca in ce priveste locomotivele cu abur si citeva vagoane vechi pentru garnituri turistice sau chiar pentru filme, salvatore de la patria n-are aceeasi viziune ca pentru linia CFAP unde luna asta a fost si a spus: ca daca linia să reface păntru 80 km/h fratii o sa mearga cu trenu nu cu masina.
Fratii din Arad si Ghioroc fiind tinerii nascuti mai tirziu, nu ca astia de la Cluj nascuti o data cu locomotiva expusa.
2 evenimente si doua interviuri ale acestui salvator al unui obiect de patrimoniu, deosebit de valoros păntru patriomoniu cultural national tehnic . 2 intr-o luna
:roll: :roll: