Resita a vut lista cu toate locomotivele fabricate si catre cine au fost livrate. Cel mai posibil ca si fabrica din Craiova sa fi avut. Eu am doar numarul de locomotive si anii cand au fost livrate, nu si catre ce operatori industriali.
Salut!Daca ai lista de la Electroputere,cea aparuta in Jurnal Feroviar 5/2001 sau Derbysulzers,nu e corecta.Resita a vut lista cu toate locomotivele fabricate si catre cine au fost livrate. Cel mai posibil ca si fabrica din Craiova sa fi avut. Eu am doar numarul de locomotive si anii cand au fost livrate, nu si catre ce operatori industriali.
Este pompa Friedmann de uns buza bandajului. Piesa conica de pe capatul fusului de osie si de pe lagarul osiei este actionata direct de fusul de osie care are montat un ax excentric. Cand se roteste osia, capatul excentric se roteste in interiorul conului si actioneaza o furca. Furca este montata pe un ax cu lagar in capac, coaxial cu osia, exact in capac iar axul are acea piesa montata excentric pe care se prinde biela din poza. Biela se misca intr-o miscare de du-te-vino actionand acel brat vertical al pompei. Acesta este montat pe un ax la baza pompei care actioneaza pompa pentru a face presiune. La partea de sus a pompei se vede acel rezervor in care se pune ulei, uneori ulei amestecat cu vaselina, din care, gravtational, curge in pompa care trimite uleiul prin cele 4 conducte la rotile de la colturile boghiului pe a caror buza o unge pentru a micsora frecarea osiilor in curbe. Viteza de pompare si cantitatea de ulei trimisa la roti este proportionala cu viteza de rotatie a osiei.Salutare,
ce este si la ce foloseste acel ansamblu biela-parghie actionat de osie (dupa aspect sa fie o pompa de ulei, care deserveste ce anume) ?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.