Tipuri de frana la automotoarele Desiro

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"

adrian78hd

Well-Known Member
19 Iunie 2010
375
0
Hunedoara
LOCATION
Hunedoara
Boagiu pune în pericol viaţa oamenilor!

http://www.cotidianul.ro/148138-Boagiu-pune-in-pericol-viata-oamenilor-video

Cica trenul era luat de la gard si avea termenul de revizie expirat altcineva la Realitatea zicea ca avea 300000 de km parcursi peste termenul de reparatii.
Poate si-a luminat si ministresa bibilica ca aceste automotoare mai au nevoie de bani de reparatii si piese de schimb la fel ca toata calea ferata..
Totusi ma intreb de ce la doamna ministresa ii trebe tren special nu putea merge cu personal obisnuit sa vada care e realitatea au dus-o cu sageata fara oprire de la Sinaia sa o impresioneze ca face 1h.30 min pana la Bucuresti fara opriri
 
Uite asa a oprit mecanicul trenul:
1. la mana tot ceea ce a facut omul acela acolo sub automotor a fost sa opreasca o scurgere de aer;
2. mecanicul a oprit acea scurgere de aer dar trenul a circulat in continuare in conditii de siguranta pentru ca motorul are 3 tipuri de frana pneumatic, magnetic si electric;
3. motorul a putut fi oprit cu ajutorul celorlalte frane daca frana pneuamitca adica cea pe aer a fost stricata;
4. :| confomr reg 003 spune ca mecanicul va face tot posibilul pentru a remedia defectul in cauza si pentru asi continua mersul pana la statia finala sau pana la cel mai apropiat depou.

Si uite asa mecanicul a reusit sa faca 1 ora si 30 min., dar si sa efectueze o reparatie, la sistemul pneumatic de frana la automotorului :D .
 
Ministrul Transporturilor d㒠vina pe ziarişti pentru incidentul din tren

http://www.realitatea.net/ministrul-transporturilor-da-vina-pe-ziaristi-pentru-incidentul-din-tren_841444.html
 
Cristian-horea a spus:
Uite asa a oprit mecanicul trenul:
1. la mana tot ceea ce a facut omul acela acolo sub automotor a fost sa opreasca o scurgere de aer...quote]
Nu a reparat nimic, a blocat senzorul care zicea ca sunt scurgeri de aer si a pornit fara frana pneumatica, mergand doar cu cea mecanica si electrica :D
Scule folosite: o creanga de Tei, un patent si niste sarma. Deja seamana cu o reteta de mancare :D . Se ia creanga cu tot cu frunze de peste drum, se vine inapoi, se inmaneaza la ciudatul de sus sobolan, care e don' mecanic de catre seful sigurantei feroviare nationale intr-un tren plin cu ziaristi :D . A doua zi le zice Boagiu sa taca ca n-a fost nimic :lol: . Traim in Romania si asta ne omoara!
Astfel avem un nou proverb in femei si franele de sobolan sa n-ai incredere niciodata
 
Care frân㒠electric㒠pe automotor cu transmisie mecanică’?!

Cel mult frân㒠de motor, deşi nu ştiu dac㒠e posibil, fiindc㒠vorbim de vehicule cu cutie de viteze automată’.

Pă’rerea mea e c㒠a blocat furtunul acolo şi a izolat frâna de pe boghiul respectiv, frânând doar cu celă’lalt.
 
buna,

Dragos, automotorul seria 96 are frana mecanica, electrica (recuperativa MRE) si penumatica pe discuri (D); sistemul recuperativ electric este similar in mare parte cu cel de la locomotivele EuroRunner, EuroSprinter (DE, E), desi automotorul are transmisie mecanica.

frana de motor exista si ea - un sistem similar cu Retarderul de la Voith/ZF de la autocare.
 
Salut

M-ai pus s㒠iau la ră’sfoit manualul de 550+ pagini de la Desiro :lol:
N-am gă’sit nicio frân㒠electric㒠în el, ci doar frân㒠electropneumatic㒠(deci comandarea electric㒠a supapelor, nu deschiderea unei singure supape de la robinetul mecanicului). în schimb, apare o frân㒠hidrodinamic㒠(cred c㒠e cea pe care o compari tu cu retarderul... habar n'am ce-i un retarder şi la ce foloseşte :( ), ce încinge destul de tare uleiul din reductoare, iar când acesta ajunge la o anumit㒠temperatură’, e decuplat㒠şi se trece iar la frâna pneumatică’. Mai mult, ea nu se poate folosi la V < 20 km/h.
Siemens a spus:
Cuplajul frânei hidrodinamice sunt integrate în cutia de viteze şi acţioneaz㒠asupra osiilor montate. Ele sunt comandate continuu de că’tre aparatul de comand㒠al frânei. Funcţionarea cuplajului frânei
hidrodinamice contribuie la încă’lzirea uleiului reductorului şi se
foloseşte numai atâta timp cât temperatura uleiului cutiei de vitez㒠nu
dep㒺eşte o limit㒠de temperatur㒠prescrisă’. în mod normal limita
valorii temperaturii nu este aceasta, deoarece uleiul transmisiei
circul㒠printr-un circuit de ră’cire central al instalaţiei motorului diesel şi
astfel se ră’ceşte corespunză’tor.
La dep㒺irea limitei temperaturii are loc o decuplare automat㒠a
retarderului afectat. Forţele de frânare necesare sunt preluate
automat de frâna cu aer comprimat timp în care se şi reduce
temperatura uleiului transmisiei şi frân㒠hidrodinamic㒠intr㒠din nou în
funcţiune

Prin urmare ră’mâne doar patina electromagnetică’, dar m㒠îndoiesc c㒠a frânat doar cu ea, c㒠la oprire ar fi zburat prin parbriz ministresa.
 
Cele 5 tipuri de frana la automoatoarele Desiro:





Stim cu totii cat de mult bate campii presa!