Automotoarele Ex DB 614 si 624

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"

Mario-Razvan

Member
16 Ianuarie 2010
20
0
Nehoiu-Bz
LOCATION
Nehoiu-Bz
Saluatare.de curand lina 504 BZ-Nehoiasu a fost preluata de T.F.G care opereaza momentan cu automotoare Regio(Caravelle)...insa am inteles ca deja au materialul lor,adica un DB 614 SI 3 DB-uri 624....nu am gasit insa mai multe detalii despre aceste automotoare si ma gandeam ca stie cineva mai multe..motorizari,capacitate,etc..tot ce tine de ele...[/img]
 
Buna,

Rama de 614 apartine inca de DB AG, mai exact de DB Regio Franken; este vorba de rama 015 (614 015-6) care a fost scoasa din serviciu la sfarsitul lui 2008.

Partea comica este ca desi rama e in curte la Remarul de ceva vreme (am vazut si poze) ea nu a fost radiata pana in prezent de DB AG :D
 
Horia a scris:
"...desi rama e in curte la Remarul de ceva vreme (am vazut si poze) ea nu a fost radiata pana in prezent de DB AG"

Pai, daca e sa ne luam dupa spusele prietenului comun George din Bavaria, DB-ul din ziua de azi se "misca" aproape la fel de "eficient" (pastrand proportiile Germania-Romania) precum se misca si CFR-ul la noi. Te si miri ce nevasta domnului X sau nepoata domnului Y trebuia sa faca radierea si a ... uitat! :D
 
Aici
http://pisti91.hotblack.myfreeforum.org/sutra27234.php&highlight=27234
 
Multumesc dantm..si celorlalti...apropo...o modernizare la Remarul presupun ca inseamna mai mult decat o simpla vopsire in schema operatorului nu?
Presupun ca si motorul e "aranjat" nu? :?:
 
624 in curte la Remarul saptamana trecuta si alt automotor in hala :



 
Frumoase poze...observ ca DB-ul(614) are un singur post de conducere??? Sau cum e? pe youtube am vazut circuland unul la fel ca acesta...la capat de linie ce se intampla? Credeam ca e ceva gen Caravelle.. :roll:
 
Are 2 posturi...
Cel cu bot aerodinamic e 614, cel cu 3 geamuri e 624.

624-uri, 614-uri şi multe vagoane zac prin parcurile reci ale DB-ului. Le vom vedea pe la noi în curând, precedentul deja e creat: http://www.railfaneurope.net/pix/de/diesel/dmu/624/verkehrsrot/DBAG624ka.jpg

http://www.railfaneurope.net/pix/de/diesel/dmu/624/verkehrsrot/KheGbf_abg.jpg
 
Da,probabil..nu stiu ce sa zic...ti-am zis pe youtube am vazut acest automotor circuland.se vedea postul de conducere( fata cu 3 geamuri) si la spate era ca un vagon obisnuit,cu burduf,etc..pur si simplu se "termina"...poate i-mi scapa mie ceva :D bft!
 
Buna,

Ramele 614, 624 si 634 sunt rame cu 3 unitati din care doua de capat si una centrala; au existat si 624/634 care au circulat cuplate impreuna, uneori chiar si cu 2 unitati de mijloc (deci 4-Teilig)
 
Luna trecuta in curte la Remaru:



In 29 aprilie le-am facut o vizita





In spate erau nenumarate automotoare din cele doua clase DB.

Sa vedem in hale:



Roti si suspensii interesante:



Motorul:



Schema de vopsire:



Si primul automotor care va intra probabil in serviciu:



Fac si o mica paranteza cu ce am mai pozat pe acolo:

2 h-uri iesite de la RK:



Un DA :



Alte h-uri:



Jumatate de Duewag:

 
Boghiul ,,interesant" e Muenchen-Kassel. Prin România nu prera se poate întâlni, decât la cuşetele sârbeşti care circul㒠ocazional la R 360/1. Roţi ca cele din poz㒠se gă’sesc, de ceva vreme, sub unele vagoane 71-31 cu roţile înlocuite recent. Sunt roţi cu bandaj.

S-a lă’murit, pân㒠la urmă’, cui aparţin automotoarele? Sunt ale TFG? Că’, dup㒠V-ul de pe bot, aduc mai mult a Regional/Via Terra Spedition.

---
Duewagul e la RR (aşa pare)?
 
Dr2005 a spus:
Boghiul ,,interesant" e Muenchen-Kassel. Prin România nu prera se poate întâlni, decât la cuşetele sârbeşti care circul㒠ocazional la R 360/1. Roţi ca cele din poz㒠se gă’sesc, de ceva vreme, sub unele vagoane 71-31 cu roţile înlocuite recent. Sunt roţi cu bandaj.

S-a lă’murit, pân㒠la urmă’, cui aparţin automotoarele? Sunt ale TFG? Că’, dup㒠V-ul de pe bot, aduc mai mult a Regional/Via Terra Spedition.

---
Duewagul e la RR (aşa pare)?

Din ceea ce mi s-a spus, deocamdata doar automotorul vopsit este pentru Via Terra, restul inca nu sunt "comandate" sa zic asa, sunt aduse pentru reconditionare. Cei de la Remarul spera sa le vrea in mare parte CFR-ul.
florrin12 a spus:
DA cu V pe bot ??? ai idee cine e ?

Sorry, din lipsa de timp nu am ajuns aproape de ea.