La data de 22 august 2013 am sosit in Drobeta Turnu Severind din directia Calafat. ( o sa pun si pozele)
Din varii motive am adastat in EURO gara orasului.
Am facut si citeva poze.
Mentionez ca la iesirea din gara este un izvor captat de CFR si sigla CFR 1936 pe un zid de sprijin. izvorul e secat.
Apoi urmeaza un sir de scari care duc pasagerii de la cota statiei de pe malul Dunarii la aceea a orasului.
Pasarelele nu dau acces pina la cota orasului.
OK, cu fata spre gara pasarela din stinga e inchisa traficului
Dar probabil primaria ar trebui sa faca un acces facil la cota orasului
Nu imi dau seama daca pe sub pasarele este loc sa treaca cineva fara sa dea cu capul in pasarele.Daca merge pe vechile alei ale parcului.
pe pasarela din dreapta accesul este permis. Mi se pare ca s-a incropit o protectie de imtemperii cu policarbonat de la Baumax.
Etajul 2
etajul 1
parter, holul garei. e destul de ingust, poate d-aia au dus cladirea in sus pe etaje.
Domle ma duc la buda garii.Am fost surprins de solutia adoptata.
o incapere la care doartragi usa, unde am vazut ca intra unii altii de pe afara.Adica daca esti acolo intra oricine peste tine
in holul mic din care intri in buda e o usa inchisa cu cheia care dda acces intr-o mica incapere despre care nu imi dau seama ce rol are
accesul la buda femeilor
ok explicatii, in spatele meu e holul caselor de bilete poza mai tirziu,
In fata de la stinga
fostul birou de informatii si pe linga el iesirea in oras, in fundal o usa de termopan cu geam, pe linga ea in stinga e buda prezentata.
apoi in planul maiapropiat, o usa de termopan fara geam, locul liftului cu un bancomat scarile spre etaje si alta usa pe acelasi perete cu usa de termopan cu geam
din stinga.
Prin spatele blocului de beton care formeaza scarile de acces este un mic culoar de trecere (adica din stinga din buda te poti strcura piuna in dreapta pozei la usa aceea cu un triunghi pe ea.
tipu vine din oras si merge la buda
si iata gangul dintre scari si perete, usa care se vede este aceea care inchide locul ala prezentat mai sus cu un calorifer.
nu am putur sa pozez mai bine, dar la 16 trenuri din care unele deja anulate(de aceea nu am plecat spre Orsova) aceasta statie este exact ce avea nevoie calea ferata romana.
Gara are TMV dar nu are linia 3 montata.
Am ramas dator cu holul caselor de bilete