buna Florine,
nasul meu cel fin imi spune ca te gandesti la faimoasa serie A.B.7001-7008 produsa in 1902 la Ringhoffer (probabil Praga) si care au supravietuit pana spre 1970... :lol:
ar mai fi si o serie de C-uri (clasa a III-a) pe acelasi sasiu, contemporane, care au rezistat la fel de mult (dupa 1956 ca vagoane de clasa a II-a)
pe undeva aveam parca si o poza cu ele prin anii 1960, nu-i asa? ;-)
ei bine, tu esti pe H0 si aici trebuie sa improvizam, insa pentru cei de pe scara N... modelisti romani, vi se pregateste ceva! :|
pentru versiunea "initiala" avem cam tot ce ne trebuie: planurile exista, schema de vopsire se cunoaste, boghiul (tip prusac) se poate recupera de la multe vagoane pe H0 si N... ne trebuie cutie...
nasul meu cel fin imi spune ca te gandesti la faimoasa serie A.B.7001-7008 produsa in 1902 la Ringhoffer (probabil Praga) si care au supravietuit pana spre 1970... :lol:
ar mai fi si o serie de C-uri (clasa a III-a) pe acelasi sasiu, contemporane, care au rezistat la fel de mult (dupa 1956 ca vagoane de clasa a II-a)
pe undeva aveam parca si o poza cu ele prin anii 1960, nu-i asa? ;-)
ei bine, tu esti pe H0 si aici trebuie sa improvizam, insa pentru cei de pe scara N... modelisti romani, vi se pregateste ceva! :|
pentru versiunea "initiala" avem cam tot ce ne trebuie: planurile exista, schema de vopsire se cunoaste, boghiul (tip prusac) se poate recupera de la multe vagoane pe H0 si N... ne trebuie cutie...