Buna Mircea,
Tocmai de aceea am scris "citit si inteles"
Ca o completare, ar mai exista si alte locomotive Fleischmann "adaptabile" la CFR, si anume faimoasa Pr. P8 (DRG BR 38.10-40) ca serie CFR 230.000, insa aceasta nu prea are ce face cu trenurile de marfa cel putin in epoca II (desi, un vagon sau doua de coletarie agatate la un tren de persoane accelerat, eventual cu "CFR-S", de ce nu)
Ar mai fi si Pr. T9.3 / Wü. T9 (DRG BR 91.3-18) care exista de asemenea la Fleischmann sub forma unei constructii noi din anii 2000, din care se poate face o 7311a CFR, nu neaparat sub forma locomotivei industriale din anii 1950 sau a epavei de azi de la Sibiu ci si ca locomotiva de manevra din anii 1930.
Apoi ar mai fi si Pr. T16 / 16.1 (DRG BR 94.2-4 / 94.5-17), din care una si-a sfarsit viata activa la Bucuresti-Grivita tragand garnituri de vagoane de calatori prin ateliere, inainte sa ajunga si ea la Sibiu ca epava.
Las la o parte DRG BR 50 de la Fleischmann deoarece este un model la scara 1/82 complet depasit in ziua de azi.
Tocmai de aceea am scris "citit si inteles"
Ca o completare, ar mai exista si alte locomotive Fleischmann "adaptabile" la CFR, si anume faimoasa Pr. P8 (DRG BR 38.10-40) ca serie CFR 230.000, insa aceasta nu prea are ce face cu trenurile de marfa cel putin in epoca II (desi, un vagon sau doua de coletarie agatate la un tren de persoane accelerat, eventual cu "CFR-S", de ce nu)
Ar mai fi si Pr. T9.3 / Wü. T9 (DRG BR 91.3-18) care exista de asemenea la Fleischmann sub forma unei constructii noi din anii 2000, din care se poate face o 7311a CFR, nu neaparat sub forma locomotivei industriale din anii 1950 sau a epavei de azi de la Sibiu ci si ca locomotiva de manevra din anii 1930.
Apoi ar mai fi si Pr. T16 / 16.1 (DRG BR 94.2-4 / 94.5-17), din care una si-a sfarsit viata activa la Bucuresti-Grivita tragand garnituri de vagoane de calatori prin ateliere, inainte sa ajunga si ea la Sibiu ca epava.
Las la o parte DRG BR 50 de la Fleischmann deoarece este un model la scara 1/82 complet depasit in ziua de azi.