A
Anonymous
Guest
NOTA:Am impartit reportajul in mai multe parti pentru a usura incarcarea paginilor.
De curand m-am dus in zona bunicilor mei, mai exact in zona CUG-Frumoasa, cu gand sa astept vreau marfar si sa-l pozez nestingherit.
Am pornit de la Kaufland Nicolina, de unde mi-am cumparat ceva marunt si am trecut peste CF printr-o trecere putin "interzisa", dar foarte frecventata, mai ceva ca trecerea normala.
Am mers un timp de-a lungul liniei 600, apoi m-am gandit sa vad in fuga daca mai sunt acele vagoane si locomotive in curtea Antreprinzei CFR Nicolina.
am constatat ca tot acolo sunt
Mi-am amintit cu durere de linia industriala Socola-Fortus, demontata prin 2006-2007 si m-am gandit sa vad ce a mai ramas din ea.
Traseul linie:
Iata prima trecere la nivel al liniei dinspre socola.
o bucata din lina noastra.
linia a supravetuit la aceasta trecere.
o bucata de linie si terasamentul, inspre Ciurea
continui mersul pe terasamentul fostei linii...
zona racordului
langa pasarela subterana
dinspre str. Libertatii spre Manastirea Frumoasa
ceva urme de terasamnet.macar pietrisul a mai ramas cat de cat.
a se vedea gunoiul de pe fosta linie
mai arunc o privire si spre liniile 600, poate trece vreun tren, dar fara succes...deh, eram la o ora unde nu trecea cam nici un tren.
o scara ce duce catre linii
acelasi terasament gol
mai arunc o privire inapoi...
si o iau inainte
o poza mai intunecata
si observ ca se mai vede pe terasament urmele fostelor linii..despre masini nu poate fi vorba, e complet inaccesibil
aaa...si se mai plimbau ceva tineri pe acolo, intr-o zona cat de cat intima
in apropierea pasarelei...a se vedea inaltimea rambleului
ceva poze cu pasarela
Din cauza imposibilitatii traversarii ei (testat!) am decis sa cobor prin pasarela subterana si sa trec prin apropierea dispecerului RAJAC CUG.
De curand m-am dus in zona bunicilor mei, mai exact in zona CUG-Frumoasa, cu gand sa astept vreau marfar si sa-l pozez nestingherit.
Am pornit de la Kaufland Nicolina, de unde mi-am cumparat ceva marunt si am trecut peste CF printr-o trecere putin "interzisa", dar foarte frecventata, mai ceva ca trecerea normala.
Am mers un timp de-a lungul liniei 600, apoi m-am gandit sa vad in fuga daca mai sunt acele vagoane si locomotive in curtea Antreprinzei CFR Nicolina.
am constatat ca tot acolo sunt
Mi-am amintit cu durere de linia industriala Socola-Fortus, demontata prin 2006-2007 si m-am gandit sa vad ce a mai ramas din ea.
Traseul linie:
Iata prima trecere la nivel al liniei dinspre socola.
o bucata din lina noastra.
linia a supravetuit la aceasta trecere.
o bucata de linie si terasamentul, inspre Ciurea
continui mersul pe terasamentul fostei linii...
zona racordului
langa pasarela subterana
dinspre str. Libertatii spre Manastirea Frumoasa
ceva urme de terasamnet.macar pietrisul a mai ramas cat de cat.
a se vedea gunoiul de pe fosta linie
mai arunc o privire si spre liniile 600, poate trece vreun tren, dar fara succes...deh, eram la o ora unde nu trecea cam nici un tren.
o scara ce duce catre linii
acelasi terasament gol
mai arunc o privire inapoi...
si o iau inainte
o poza mai intunecata
si observ ca se mai vede pe terasament urmele fostelor linii..despre masini nu poate fi vorba, e complet inaccesibil
aaa...si se mai plimbau ceva tineri pe acolo, intr-o zona cat de cat intima
in apropierea pasarelei...a se vedea inaltimea rambleului
ceva poze cu pasarela
Din cauza imposibilitatii traversarii ei (testat!) am decis sa cobor prin pasarela subterana si sa trec prin apropierea dispecerului RAJAC CUG.