Sunt incepator, dar vreau sa fac diorama detaliata :))

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"

aritonclaudiu1

New Member
5 Martie 2022
6
0
Botosani
Salutare, vreau sa fac o diorama modulara. Având în vedere ca am o mansarda la casa, pot sa ma extind cam 8 metri lungime pe 2,5 lățime. Dar, dacă e sa forțez nota, pot sa ocup tot podul casei care are cam 13 metri lungime pe 10 lățime. Dar deocamdată ma limitez la prima măsură. Am nevoie de ajutor de la 0, materiale, stânci, munți copaci, păduri etc. Orice sfat e binevenit. Vii veni și cu întrebări punctuale, pe măsură ce apar.. Mulțumesc! Și Paște liniștit!!
 
Am studiat puțin forumul, mi-am făcut o idee generala despre teraformare wi vegetație. Cred ca în primul rand ar trebui sa mi cumpăr sculele necesare. Cuttere, aracet, poliester...
 
Depinde ce vrei sa faci. Eu as incepe cu modulele, traseul, automatizarile daca le vrei, toata cablaraia. Vegetatia o pui cand este gata traseul si functioneaza fara repros. Degeaba pui iarba daca apoi treci cu un cablu ingropat. Te-ai hotarat pe ce mergi? Triaj, manevre, rulat continuu? Nu sugerez mai mult de 60-90cm max latime faca nu ai acces facil pe ambele parti fara sa te apleci prea mult. Spor la treaba.
 
  • Like
Reacții: aritonclaudiu1
Depinde ce vrei sa faci. Eu as incepe cu modulele, traseul, automatizarile daca le vrei, toata cablaraia. Vegetatia o pui cand este gata traseul si functioneaza fara repros. Degeaba pui iarba daca apoi treci cu un cablu ingropat. Te-ai hotarat pe ce mergi? Triaj, manevre, rulat continuu? Nu sugerez mai mult de 60-90cm max latime faca nu ai acces facil pe ambele parti fara sa te apleci prea mult. Spor la treaba.