Macara diesel tip EDK 750, telescopica, CFR Infrastructura.

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"

Gam3

Moderator
Super Moderator
Trenulist
18 Iunie 2016
6.041
2.552
Iași
LOCATION
Iași
Macara diesel tip EDK 750, telescopica, CFR Infrastructura, EDK 94-12546-0.
Modelul pe baza Roco este complet functional , echipat din fabrica cu decodor cu sunet.

Inscriptiile sunt realizate prin tampografie, dupa macaraua reala nr. 28 de la depoul Bucuresti Triaj.
In tara sunt 2 macarale telescopice, Bucuresti Triaj si la Pascani.

Functiile actionate digital:

"■ Se deplaseaza autonom
■ Poate fi tractata in tren (motorul poate fi decuplat in mod manual)
■ Suprastructura macaralei cu brațul său poate fi rotită cu 360 °.
■ Bratul macaralei poate fi ridicat sau coborât.
■ Bratul telescopic poate fi extins și retras.
■ Cârligele macaralei pot fi ridicate sau coborâte cu un scripete cu mai multe trepte.
■ Farurile din suprastructura macaralei și lampa de lucru de pe brațul telescopic sunt functionale

Alte specificatii:

■ Bratele de sprijin sunt mobile
■ Vagon insotitor cu contragreutate și picioare de sprijin
■ Comanda macaralei se poate realiza prin:
- Z21 multiMAUS sau Z21 ᴡʟᴀɴMAUS
- "driver’s cabin" în aplicația Z21
- cu un controler PS4"

Fata de modelul prezentat anul trecut acum s-au facut cateva imbunatatiri:

"- corpul carligului macaralei vopsit integral albastru/galben, conform cu modelul CFR
- placa producatorului macaralei realizata din metal, prin fotodecupare
- placile de atentionare "Atentiune!...in zona de lucru a catargului..."
- inscriptii de atentionare pe catarg
- barile de mana la vagonul insotitor vopsite in negru/galben, conform cu modelul CFR."

Cutia modelului


"Macaralele diesel tip EDK 750 (telescopice) servesc, in special, pentru executarea de lucrari pe linii electrificate, sub poduri, in tunele etc. In unele cazuri, pe liniile electrificate nu este necesara demontarea liniei de contact, ci numai scoaterea acesteia de sub tensiune."



"Vagonul portcontragreutate, pe doua osii, prevazut cu frana automata si de mana. Pe acest vagon, in afara contragreutatii mobile, se mai gasesc: scripetele cu carlig, patru piramide pentru calare si grinda de ridicare pentru greutati."
Detaliu inscriptionare grinda :



"Celelalte vagoane din compunerea trenului de interventie cu macara de 125 tf tip EDK 750 (pentru material de calare, combustibil si lubrifianti, atelier si pentru scule, de dormit, bucatarie-sufragerie, pentru cabluri) sunt identice cu cele din compunerea trenului de interventie cu macara de 125 tf tip EDK 1000."

Vagoanele reale sunt foste vagoane de marfa din seria Gags. Urmeaza ca in viitor sa completez trenul cu aceste tipuri de vagoane si eventual cu vagoanele de dormit si restaurantul.











Cu si fara contragreutate montata








Macaraua calata



lumini








Informatiile despre macara sunt din "Instructia pentru exploatarea mijloacelor de interventie - feroviar"

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.


To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Din pacate sunt cateva poze care la mine nu se vad. Distractie placuta la repus vagoane pe sine!