Căutați din Italia locomotiva CFR 2505 - Vă mulțumim!

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"

Romano68

New Member
5 Aprilie 2020
2
0
56
milano italia
Buna dimineata,

scuze daca folosesc google translator dar nu stiu romana, sper sa fie de inteles.
Sunt Romano Molter, pasionat și savant al istoriei feroviare, poate că mă cunoaște deja cineva de pe canalul meu de YouTube „TrainRM”, sau din cartea despre căile ferate albaneze publicată în Germania.
Pregătesc o carte despre calea ferată Cervignano-Pontile spre Grado, construită de Austria în 1910 și trecută apoi în Italia. Am o listă cu locomotive găsite de armata italiană la Cervignano la 15.09.1918, după război, și sunt și 8 locomotive CFR.
Am reușit să identific 6 dintre ele și să urmăresc producătorul (CFR 79,1367,1481,1486,1494,2029) dar din păcate ultimele două îmi scapă:
Acesta este CFR 452, care ar trebui să fie un 1'B1' construit de SteG în 1892, dar nu am numărul constructorului; si mai ales a CFR 2505 caruia nici nu pot identifica tipul de locomotiva.

Multumesc oricui ma poate ajuta!

Romano Molter
 
Buna dimineata,

si mai ales a CFR 2505 caruia nici nu pot identifica tipul de locomotiva.

Multumesc oricui ma poate ajuta!

Romano Molter
Hi
CFR 2505
2501-2510 tip 1C-n2, WrN 1907 (Aktiengeselschaft der Lokomotivfabrik, vormals G.Sigl, Wiener Neustadt)

" locomotiva 2507 manevreaza vagoane pe slep in 1913, la trecerea armatei romane peste Dunare. Imagine descoperita in arhiva Muzeului Militar National "Regele Ferdinand". "
locomotiva 2507 manevreaza vagoane pe slep in 1913.jpg
 
Multe multe mulțumiri! Potrivit (de asemenea) Pospichal, 2505 de la Cervignano au trecut apoi la căile ferate sârbe, în timp ce celelalte 9 s-au întors sau au rămas în România. Acum că știu cum este făcută, va fi mai ușor să-i retrag istoria.

Mulțumesc din nou

Romano