Locomotive LDH 125

Vlad-AR

Active Member
16 Iun 2011
90
0
Arad
LOCATION
Arad
#3
Imi cer scuze pentru calitate, dar poza respectiva a fost facuta acum 1 an cu ceva Olympus . Pozele mai noi au 14 Mp, si o claritate mult mai buna, ele fiind facute cu un Fujifilm S3400.
 

romrail

Active Member
11 Apr 2016
183
0
Bucuresti
YAHOO
romrail
LOCATION
Bucuresti
#4
Un LDH "exotic"...

Diapozitivul s-a vandut ieri, pe e-bay, pentru suma de 50 de dolari.

In descrierea facuta de vanzator se spunea ca e un LDH ajuns in SUA, ca "demonstrator", in anul 1975.

 

uhu

Active Member
20 Mar 2009
121
0
34
Lugoj
LOCATION
Lugoj
#5
ldh-ul ajuns in SUA a fost o locomotiva de prezentare, neaducand comenzi a fost vanduta Washington Terminal Railway unde a si fost casata prin anii '80....
 
24 Apr 2010
26
0
iasi
LOCATION
iasi
#7
ar fi fost interesant ca manevrele in SUA sa se faca cu niste diesele romanesti;
revenind la subiect au fost fabricate:din clasa 69 28 de bucati si 112 bucati LDE125.
multe locomotive au fost fabricate pentru vechile uzine de stat si se afla in paragina;doar cateva se afla la CFR calatori/marfa.
 

maus5

Active Member
14 Feb 2010
130
0
Cluj-Napoca
LOCATION
Cluj-Napoca
#8
Salut!LDH-ul din SUA a fost LDH125-107,Nr.Fab.21967-74.Vad ca si in catalogul MECANOEXPORTIMPORT sunt greseli,ca dealtfel si in catalogul Faur,am gasit greseli.In cel de la Mecano,scrie Industriale-Romania,957 buc.
040-DHC 633Buc
LDH125 480Buc.
TOTAL 1113Buc.
 

tfa2003

Well-Known Member
15 Apr 2007
378
0
Bucuresti
LOCATION
Bucuresti
#11
ldh

<r>LDH-ul ajuns in SUA:<br/>
<URL url="http://www.derbysulzers.com/usafaurLDH125.jpg">http://www.derbysulzers.com/usafaurLDH125.jpg</URL></r>
 

catalin

Well-Known Member
24 Apr 2007
2.822
16
Bucuresti
YAHOO
[email protected]
LOCATION
Bucuresti
#13
LDH-ul romanesc a ajuns in USA pe "pe aripile" politicii vremii. Suntem dupa istorica vizita a lui Richard Nixon in Romania si vizita lui Ceusescu in USA (1969 si 1971).
A ajuns acolo, nu a cumparat-o nimeni (greu de crezut ca cineva o sa achizitioneze o locomotiva dintr-o tara exotica, fara sa-si puna problema importului de piese de schimb, cost de intretinere, etc) si in conditiile in care continentul nord-american are suficiente fabrici care sa produca locomotive similare.

A ramas un "gest frumos" de deschidere catre fostul bloc comunist si atat.
 

dantm

Well-Known Member
5 Mar 2008
1.889
8
#14
Acuma , ca sa iau in abatere, ar fi fost interesanta o locomotiva americana prin Romania.

Si ca sa intru si pe infundata, cind se importa/exporta o locomotiva, cum se face formarea personalului cu practica si instructori sau doar teoretic din manualul de utilizare?

Adica Romania a trimis si specialisti care, intr-o prima faza, sa instruiasca personal local in toate tarile unde a trimis locomotive, veneau citiva in Romania sau se trimiteau doar instructiunile?
si invers, cum a procedat Romania la inceput cu Sulzer si mai apoi cu Asea si mai tirziu cu Desiro?sau cu metrourile noi?
 

catalin

Well-Known Member
24 Apr 2007
2.822
16
Bucuresti
YAHOO
[email protected]
LOCATION
Bucuresti
#15
Ca sa-ti raspund foarte pe scurt.
In Romania nu au ajuns locomotive intregi, dar au ajuns motoare de locomotive si licente. ALCO vine de la American Locomotive Company ......
In Ungaria a ajuns Nohabul care nu este altceva decat licenta GM EMD F3 din 1950 (parca..) o unitate de tip A, adaptata la Europa (cu doua capete).
 

catalin

Well-Known Member
24 Apr 2007
2.822
16
Bucuresti
YAHOO
[email protected]
LOCATION
Bucuresti
#17
Stiu Nelu,

am vazut insa pe acest forum, dar si pe altele, un entuziasm si o mandrie ca am exportat un exemplar de LDH (de altfel o locomotiva foarte reusita) in Statele Unite, o tara cu un anumit standard in transportul de marfa.

Din pacate, uneori realitatea e ceva mai cruda.

Asta nu inseamna ca nu au fost locomotive reusite care au fost exploatate bine in multe tari insa ele nu se pliaza pe cerintelor de pe piata nord-americana mult diferita de cea europeana.
 

Electricul

Well-Known Member
20 Dec 2008
726
0
Satu Mare
LOCATION
Satu Mare
#19
Felicitari Alex pentru poze. Chiar eram curios sa vad aceasta locomotiva si garnitura despre care s-a discutat pe forum. O captura de nota 10. Numai bine.