"Blitzdiorama" - Diorama in 10 zile.

  • In perioada 20 -21 februarie forumul poate sa functioneze cu intreruperi, update la versiune software!

Florinn

Well-Known Member
Membru personal
17 Ian 2006
5.545
0
Cluj Napoca / Bucuresti
www.trains-addicted.ro
WEBSITE
http://www.trains-addicted.ro
YAHOO
bogdannf
LOCATION
Cluj Napoca / Bucuresti
#41
Ziua 8

Diorama este acum in verde:
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


Urneaza vegetatia "de detaliu", am folosit urmatoarele produse:

You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


Adica:
noch - 08420 (punga din stanga fara eticheta)
ws(woodlandscenics) - 95240
ws - 95420
ws - 95350
ws - 95370
ws - 95250
ws - 95510 (punga mare)
noch - 08441 (poza 3) - element de baza pentru a textura solul
ws - 95130 si ws - 95110 tot pentru sol:
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


Reteta? Nu exista,
cel putin eu am presarat din toate dupa plac, am inceput cu 95130 si 95110, efectiv imprastiind asa cum "arunci la gaste", pe anumite portiuni pentru a realiza diferite texturi si pentru a schimba aspectul de gazon simplu cu iarba.
Apoi am continuat cu 08441 pentru a simula solul, in special pe zonele abrupte, in zonele de stanci sau sub copaci, sau unde am considera ca nu este asa de multa iarba.
In final am folosit celelate produse de granulatie medie si mare pentru a textura vegetatie variata, buruieni, tufe, etc.

You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum

Dupa presarare am dat cu solutie apa + aracet moment pt parchet. (ceea ce se vede in pete albe pe stanci). Practic in pozele de mai sus totul este mai albicios pentru ca solutia este proaspat aplicata, veti vedea in pozele din ziua urmatoare rezultatul final odata cu uscarea completa a solutiei.
Am folosit acest pulverizator pentru ca functioneaza cu aracet.
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum

In instructiuni zice ca are duza variabila/reglabila, ceva de genul. Nu are asa ceva insa am descoperit ca jetul se "poate regla" foarte simplu prin modul de apasare pe "tragaci", chestie care nu functioneaza la alte aplicatoare de genul acesta.
Solutia a avut compozitia : 33% aracet + 66% apa.
Inainte de a pulveriza solutia de aracet am pulverizat solutie de apa cu detergent cu un fas-fas pentru geamuri.

Alta zona lucrata la fel:

You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
 

Florinn

Well-Known Member
Membru personal
17 Ian 2006
5.545
0
Cluj Napoca / Bucuresti
www.trains-addicted.ro
WEBSITE
http://www.trains-addicted.ro
YAHOO
bogdannf
LOCATION
Cluj Napoca / Bucuresti
#42
La imbinarile sinelor am lasat in mod special fara pietris ca sa pun pietris fin cu scopul de a crea un terasament mai dens, deci mai rezistent.
Pentru a separa modulele am folosit folie de plastic.
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


A urmat apoi metoda clasica, pulverizare solutie de apa cu sapun (detergent) urmata de solutie apa cu aracet.
Fiind vorba de imbinari unde este riscul de lovituri la transport, etc, am folosit o solutie de aracet mai concentrata, in loc de obisnuitul 50-50 de data aceasta am facut o compozitie 30% apa + 70% aracet. Si aici s-a folosit aracet moment pt parchet.
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


Dupa 10 minute prima tura de solutie era patrunsa destul de bine, am aplicat o a doua tura.
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


Nu cred ca am pomenit, la iarba s-a folosit aracet marca Obiwan cu pigment maro in el.

Poze la sfarsit de zi:
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


O mica paranteza, se poate vedea ca desi aracetul a fost abundent deja e aproape uscat, a patruns destul de bine datorita stropirii inainte cu suficienta solutie de detergent.

You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
 

Florinn

Well-Known Member
Membru personal
17 Ian 2006
5.545
0
Cluj Napoca / Bucuresti
www.trains-addicted.ro
WEBSITE
http://www.trains-addicted.ro
YAHOO
bogdannf
LOCATION
Cluj Napoca / Bucuresti
#43
Ziua 9

Suntem putin presati de timp asa ca poze mai putine.

You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


Practic s-a continuat cu vegetatia dupa aceeasi metoda prezentata mai sus.

S-au inceput si lucrarile de impadurire:
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum

Aici a lucrat Mihai, eu zic ca s-a descurcat bine pentru prima lui zi de lucru la o diorama.

Au fost in vizita si colegii de club, ocazie cu care s-au facut si primele probe de rulaj.
Sincer nu stiu daca ne crede cineva, dar asta este adevarul :D
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


A sosit tastatura pentru macaze si semnale, facem primele probe de functionare a decodoarelor de macaz si ale actionarilor.
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


Se face seara, colegii pleaca, eu cu Mihai continuam lucru la detaliile finale.
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


La final diorama a fost imbracata in pfl fin.
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum

Placile de pfl le-am lipit tot cu magnificul plastic cald dar aici am folosit niste batoane speciale pentru lemn, cu o compozitie mai rasinoasa.

Poze de ansamblu:
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


Dupa cum se vede au aparut si stalpii de iluminat stradal si in gara, au aparut masini, s-a finalizat si o mica zona de spatiu verde in gara, pe deal o mica zona de vita de vie. Copacii, vreo 50 la numar au fost pusi in grupuri, nu am vrut sa ii punem rasfirati, unul aici unul dincolo pentru ca in realitate nu asta e regula.
Au mai aparut niste excursionisti pe munte, biciclisti la un popas, calatori in gara, animale diverse pe deal, in padure si pe munte.

Impachetam:
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


Diorama + scule in duba si pornim spre Bucuresti.
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
 

Florinn

Well-Known Member
Membru personal
17 Ian 2006
5.545
0
Cluj Napoca / Bucuresti
www.trains-addicted.ro
WEBSITE
http://www.trains-addicted.ro
YAHOO
bogdannf
LOCATION
Cluj Napoca / Bucuresti
#44
interesantul a spus:
De la deschidera topicului, au trecut mai mult de 10 zile.

Ce s-a mai intamplat?

In ce stadiu este acest proiect?

E.
Domnul @Interesantul apare aici, in stanga:

You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


Eu ce sa inteleg? probleme cu memoria? :D
 

Florinn

Well-Known Member
Membru personal
17 Ian 2006
5.545
0
Cluj Napoca / Bucuresti
www.trains-addicted.ro
WEBSITE
http://www.trains-addicted.ro
YAHOO
bogdannf
LOCATION
Cluj Napoca / Bucuresti
#45
Ziua 10

Montam diorama

You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


S-a lucrat la mici detalii si la semnalizare.

You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


Se poate face o diorama in 10 zile?

Nu stiu ce credeti voi, eu zic ca da. :D
 

neamtuioan

Active Member
2 Ian 2011
69
0
42
Constanta
LOCATION
Constanta
#46
Felicitari, realizarea este una deosebita ! Cu siguranta ati cistiga un concurs de diorama-viteza :) Doar de curiozitate (si daca nu este confidential), care a fost pretul de realizare al dioramei (materiale, sau materiale+manopera), macar estimativ, sa avem si noi o idee ?
 

sogard_2003

Well-Known Member
19 Ian 2016
3.607
0
Bucuresti
LOCATION
Bucuresti
#48
Florin, desi ai procedat oarecum corect intarind compozitia terasamentului la marginea modulelor, riscul de a distruge linia ramane datorita faptului ca ai intarit numai traversele. Acum o sa constati ca se vor rupe sinele de traverse.

Solutia ideala din punctul meu de vedere este sa procedezi exact cum ai procedat cu folia transparenta pentru separare intre module in timpul lucrului. E, de data asta dupa desfacerea modulelor, in dreptul sinelor in loc de folie montezi o bucata de placaj in doua suruburi . Astfel cand exista riscul lovirii modulelor vei lovi placile si liniile stau linistite pana cand dai jos placile. parerea mea.
 

cornelTT

Well-Known Member
21 Iun 2010
703
13
Bucuresti
corneltt.simplesite.com
WEBSITE
http://corneltt.simplesite.com/
LOCATION
Bucuresti
#50
Felicită’ri. O dioram㒠frumoasă’. Dar dac㒠mi se permite o mic㒠observaţie, fă’r㒠a supă’ra pe cineva, la îmbină’rile hă’rtiei de pe munţi cred c㒠trebuia fă’cut ceva ca s㒠nu fie vizibile. Eu la diorama mea am folosit pietriş, rumeguş sau plastic (cu pistolul de lipit plastic) dup㒠care am pus iarbă’.
 

scristi

Well-Known Member
12 Sep 2016
373
0
Braila
YAHOO
[email protected]
LOCATION
Braila
#51
Felicitari celor care si-au petrecut multitudinea de ore pentru realizarea acestei diorame, pentru cine citeste prima data ca aceasta diorama s-a facut in numai 10 zile nu va crede, din cauza ca a iesit prea bine.
namai ca nu stie ca in spatele acestei realizari a stat o echipa de profesionisti care pentru mult timp si-au facut mana pe dioramele proprii sau ale clubului. Oricum nu putem discuta despre imperfectiuni datorita timpului scurt in care s-a realizat, poate ca anumite imbinari de hartie pentru teraformare se vad, dar totusi, nici pamantul nu e perfect asa ca dupa parerea mea acele imperfectiuni ii da o nota de realism, ca e o reducere la scara, asa ca daca ne gandim pana la urma si unele imperfectiuni sunt bine venite pe o diorama.

Asa ca felicitari celor care si-au adus contributia la realizarea machetei si nu in ultimul rand ...LA MAI MULTE :D
 

robertanasa

Well-Known Member
28 Dec 2016
1.150
0
43
Bucuresti
LOCATION
Bucuresti
#52
Sunt impresionat!
Ma bucur pentru voi si imi pare nespus de rau ca nu locuiesc in zona voastra. Ma regasesc in tot ceea ce faceti. Respect!

:aplauze:
:cafea:



O mica piatra: Nu imi place faptul ca n-ati racordat stancile cu relieful. :D
 

cosmin78

Well-Known Member
28 Apr 2007
5.836
1
Porto/Craiova
YAHOO
cosminn78
LOCATION
Porto/Craiova
#54
cred ca se poate face si in mai putin de 10 zile de catre 2-3 oameni cu experienta in diorame,precum in cazul de fata.
sogard_2003 a spus:
Florin, desi ai procedat oarecum corect intarind compozitia terasamentului la marginea modulelor, riscul de a distruge linia ramane datorita faptului ca ai intarit numai traversele. Acum o sa constati ca se vor rupe sinele de traverse.

Solutia ideala din punctul meu de vedere este sa procedezi exact cum ai procedat cu folia transparenta pentru separare intre module in timpul lucrului. E, de data asta dupa desfacerea modulelor, in dreptul sinelor in loc de folie montezi o bucata de placaj in doua suruburi . Astfel cand exista riscul lovirii modulelor vei lovi placile si liniile stau linistite pana cand dai jos placile. parerea mea.
aceleasi probleme au avut si altii la module...si le-au rezolvat cu placute placate cu cupru,pentru circuite electronice.

You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
 

Florinn

Well-Known Member
Membru personal
17 Ian 2006
5.545
0
Cluj Napoca / Bucuresti
www.trains-addicted.ro
WEBSITE
http://www.trains-addicted.ro
YAHOO
bogdannf
LOCATION
Cluj Napoca / Bucuresti
#55
Salut,

am zis ca revin cu raspunsuri, deci iata-le mai jos
d0ru_b a spus:
....
Am vazut ca ati folosit kit-ul de teraformare Noch, fasa ghipsata de la Woodland, carton de teraformare de la Noch ... ok, dar poate ar fi bine sa spuneti si solutiile mai de pe la noi (woodland e greu de gasit in vremurile astea )... cosmin78 a dat cateva sugestii. Se poate face si cu ce avem la magazinele de bricolaj.
.....
Doru, tot ceea ce s-a folosit la diorama, produse noch, woodland, sau altele, se gasesc pe stoc la noi.

Baghetele nu zic ca nu se pot inlocui cu baghete luate din magazine pentru avionisti de ex. insa iti lipsesc acele elemente de plastic extrem de utile mai ales atunci cand lucrezi pe o structura de caroiaj si trebuie sa prinzi primele baghetele de diverse muchii inguste, fie ale caroiajului, fie de suportul caii de rulare, in plus nu stiu daca au aceeasi rezistenta.
d0ru_b a spus:
Cat priveste osb/ul de 6mm, se cheama QSB (de pe la kronospan parca), are o structura mult mai densa si mi se pare mai greu si mai sensibil la lovituri (sunt particule mai mici, se desprind mai usor din structura). Am folosit asa ceva tot ca si blat pt sina, dar pe rame am osb de 8mm.
Nu te contrazic si nici nu te aprob pentru ca nu stiu, iti zic doar ca pe eticheta in baumaxx scrie "placa osb 6mm".
Nu am folosit osb de 8 mm pt rame pentru ca riscul sa se dezbine cand bagi holsurub in muchie este mult mai mare, personal consider osb de 10 mm materialul ideal pentru rame ca si raport rezistenta / greutate si bineinteles d.p.v. al costului.
d0ru_b a spus:
Vad spatiul generos din garajul utilizat de voi ca si atelier, diorama ramane acolo sau .... ? Daca l/ati inchiriat sa imi spuneti cat v/a costat ...
Garajul este al apartamentului in care stau si il folosesc de obicei la garat biciclete mai ales de cand cea din poza de mai jos a fost furata.
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum

apropo, daca sunt vanatori de recompense, recompensa este de 1000 ron pt cine ajuta la prinderea infractorului. :D

Deci nu stiu sa iti zic cat ar costa inchiriat.
Andreiul a spus:
Misto! Vad ca se croseteaza la greu acolo. Cati lucrati la macheta? Tu, Vali si Flriin-Gam3? Mai e cineva? Oricum, merge repede si din ce vad si bine.
De lucrat la diorama au lucrat asa:
Eu
Iasu (gam3)
Mihai (un prieten care nu are nici o treaba cu trenurile)
Au mai contribuit : Vali si Catalin (Iasu' 2) la stanci si copaci, Gyuri la partea electrica.
Per ansamblu s-a lucrat cam 60-70% din timp 2 oameni, restul 1 om.
sogard_2003 a spus:
Daca vorbesti despre hartia creponata , aceasta se gaseste la buchetele de flori. Cred ca merita intrebat la o forarie de unde fac ei rost de hartia aia.
Afirmatia asta imi da de inteles ca nu ai avut niciodata hartia de la noch in mana.
Initial si eu am zis "de ce sa dau bani pe o hartie creponata" doar pentru ca scrie noch pe ea. Din pacate sau din fericire nu este o simpla hartie creponata, este o hartie cu o anumita textura si are proprietatile de a fi rezistenta la intindere si rupere, este elastica, este rezistenta la apa si alte solutii pe baza de apa, fiind din 2 straturi ceruite cu ceva pasta/adeziv la interior (nu stiu ce e, stiu doar ca ramanea pe cutter si trebuia schimbata lama destul de des din aceasta cauza). Asa ca poti sa iti iei gandul de la hartia pentru flori care cred ca se face muci in apa.
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
- textura de care vorbeam.
Totusi, sunt tare curios cum arata hartia de la Hornbach.
Am folosit cu succes o metoda mult mai ieftina:
Pe armatura obiectului (munti, statui alte obiecte) se pune fisii de pinza de sac muiate in o solutie subtire de ghips. Nu se amesteca prea mult ghips deodata ca se intareste prea repede si se risipeste. Fisiile sunt de o palma de late si cam de jumatate de metru de lungi ori mai scurte ori mai lungi dupa cum se preteaza subiectul. Peste "coaja" asta se poate adauga un strat subtire de ghips cu un spaclu. Nu stiu daca exista in romania asa ceva dar in SUA exista un alt fel de ghips "hydrocal" care este mai usor decit ghipsul mormal, este preferat de multa lume pentru ca produsul final este mai usor cu 2/3.
Suna interesanta metoda, hydrocal gasim aici produs de Woodland sub
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
. Nu cred insa ca e rentabil ca si pret.
sogard_2003 a spus:
Da, s-a dus sa fie prezenta la targul de logistica ce are loc in Muchen.
rize a spus:
sincer sa fiu hartia aia creponata de la noch arata cam naspa ...mie cel putin nu-mi place, si se vede urat mai ales la suprapunerile dintre mai multe fasii . altfel pot sa zic cami place ceea ce am vazut
bafta
Ai dreptate, se vede urat acolo unde am lucrat eu pentru ca la inceput am lucrat destul de prost cu ea fiind prima data cand am experimentat, unde a lucrat Florin a iesit mult mai bine, oricum in mare parte imbinarile nu se mai vad pentru ca au fost acoperite cu "pamant" si vegetatie.
neamtuioan a spus:
Felicitari, realizarea este una deosebita ! Cu siguranta ati cistiga un concurs de diorama-viteza :) Doar de curiozitate (si daca nu este confidential), care a fost pretul de realizare al dioramei (materiale, sau materiale+manopera), macar estimativ, sa avem si noi o idee ?
Pretul este prea putin important, ceea ce conteaza si va voi spune curand (dupa ce finalizez calculele) este cat material a intrat si cat a costat.
sogard_2003 a spus:
Florin, desi ai procedat oarecum corect intarind compozitia terasamentului la marginea modulelor, riscul de a distruge linia ramane datorita faptului ca ai intarit numai traversele. Acum o sa constati ca se vor rupe sinele de traverse.

Solutia ideala din punctul meu de vedere este sa procedezi exact cum ai procedat cu folia transparenta pentru separare intre module in timpul lucrului. E, de data asta dupa desfacerea modulelor, in dreptul sinelor in loc de folie montezi o bucata de placaj in doua suruburi . Astfel cand exista riscul lovirii modulelor vei lovi placile si liniile stau linistite pana cand dai jos placile. parerea mea.
Ai dreptate, m-am gandit si eu la solutia asta insa pentru ca suportii de lemn ce tin modulele unul peste altul vin foarte aproape de imbinarea sinelor iar acestia au 5 cm grosime am zis ca sunt suficienti pentru a proteja de lovituri.
cornelTT a spus:
Felicită’ri. O dioram㒠frumoasă’. Dar dac㒠mi se permite o mic㒠observaţie, fă’r㒠a supă’ra pe cineva, la îmbină’rile hă’rtiei de pe munţi cred c㒠trebuia fă’cut ceva ca s㒠nu fie vizibile. Eu la diorama mea am folosit pietriş, rumeguş sau plastic (cu pistolul de lipit plastic) dup㒠care am pus iarbă’.
Dupa cum am spus, in mare parte le-am acoperit pe final, unde au mai ramas nu cred ca deranjeaza prea tare deoarece si in realitate relieful este mai neregulat.
robertanasa a spus:
O mica piatra: Nu imi place faptul ca n-ati racordat stancile cu relieful.
Adica? :D

@Cosmin, si eu cred ca se poate face in mai putin de 10 zile mai ales pentru ca nu toate zilele au fost zile pline si nu in toate zilele au lucrat 2 oameni.
Cat despre metoda cu placa de cupru, stiam de ea tot de la tine, ne-ai aratat-o cu alta ocazie insa mie nu imi este foarte la indemana.

Totusi, cred ca un subiect care sa prezinte metode de utilizat la imbinari nu ar strica.

Multumesc tuturor pentru aprecieri si pentru interventii la acest subiect.
 

Gam3

Moderator
Membru personal
18 Iun 2016
5.102
43
Iași
LOCATION
Iași
#56
Cateva poze de la "Expozitia internationala de logistica, mobilitate, IT şi Management 2011" din München, Germania.

You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
 

Gam3

Moderator
Membru personal
18 Iun 2016
5.102
43
Iași
LOCATION
Iași
#58
Diorama a ajuns la fratii nostri de peste Prut, la Ministerul Transporturilor din Republica Moldova. Va ramane acolo pentru totdeauna.

You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
 

bogdanra

Well-Known Member
19 Mar 2012
1.221
0
Bucuresti
tt.bogdanra.ro
WEBSITE
http://tt.bogdanra.ro
LOCATION
Bucuresti
FACEBOOK
bogdanradu4tt
GOOGLEPLUS
bogdanra
#59
Cu GFR-uri cu tot? sau le reinmatriculeaza pana isi fac rost de modelul noului tren IC facut de romani? ;-)
 

Gam3

Moderator
Membru personal
18 Iun 2016
5.102
43
Iași
LOCATION
Iași
#60
Pentru ca am vazut multe intrebari, nedumeriri despre iarba, aracet, ghips. etc am zis sa pun ca anunt cele mai reprezentative diorame.
Diorama de la muzeu si diorama in 10 zile.

De la facul cadrului, la pusul sinei flexibile, ce tip de aracet s-a folosit, ce tipuri de iarba si cum se pune cu aplicatorul, cum se pune fasa ghipsata, cum se realizeaza stancile din apa si ghips, cum se fac gaurile pentru actionarile de macaze si cum s-au montat acestea pe macaze, cum se pune pietrisul, cum se pune linia fara a fi prinsa in holsuruburi/cuie, cum se lucreaza cu hartia creponata de la NOCH, cum se lucreaza cu seturi terra form, cum lipim polistiren cu plastic cald, coduri de iarba, aveti absolut tot ce tine de realizarea unei diorame.

Nu cred ca schimb ceva cu acest lucru, vom "citi" doar pozele in continuare.