Vagonul a sosit de la Botosani pentru instalarea de lampa finala.
Prima etapa, cea de montare a instalatiei de colectare a tensiuni. Lamele colectoare sunt lipite la cald pe o bucatica de comatex, montata sub vagon, in dreptul osiei, pe sasiu, astfel incat sa permita miscarea naturala a suprtului de osie/arcuri, specifica acestui tip de vagon. Dupa uscare, brida de sustinere a lamelei a fost vopsita in culoarea vagonului.
Photobucket
Firele trecute prin podeaua sasiului, au fost fixate pe acesta cu ajutorul hartiei autoadezive.
Partea a doua, confectionarea felinarului. Am ales un led de 2 mm diametru. Pentru felinar am folosit o bucata de plastic negru, gaurit si taiat corespunzator,
pe care le-am imbinat prin gaura facuta in panoul vagonului. Nimic nu este lipt, astfel incat oricand se poate schimba led-ul numai prin extragerea felinarului.
Ultima parte, instalatia de redresare si stabilizare. Am decupat greutatea din duramid din interiorul vagonului pentru a face loc puntii redresoare si condensatorului de stabilizare. Ledul este inseriat cu un rezistor de 1k, dupa care urmeaza condensatorul montat in direct la iesirea puntii redresoare miniaturale.
Totul intra frumnos in carcasa, se vopseste partea vizibila de sub sasiu siââŹÂŚââŹÂŚ se da pe linie!
Prima etapa, cea de montare a instalatiei de colectare a tensiuni. Lamele colectoare sunt lipite la cald pe o bucatica de comatex, montata sub vagon, in dreptul osiei, pe sasiu, astfel incat sa permita miscarea naturala a suprtului de osie/arcuri, specifica acestui tip de vagon. Dupa uscare, brida de sustinere a lamelei a fost vopsita in culoarea vagonului.
Photobucket
Firele trecute prin podeaua sasiului, au fost fixate pe acesta cu ajutorul hartiei autoadezive.
Partea a doua, confectionarea felinarului. Am ales un led de 2 mm diametru. Pentru felinar am folosit o bucata de plastic negru, gaurit si taiat corespunzator,
pe care le-am imbinat prin gaura facuta in panoul vagonului. Nimic nu este lipt, astfel incat oricand se poate schimba led-ul numai prin extragerea felinarului.
Ultima parte, instalatia de redresare si stabilizare. Am decupat greutatea din duramid din interiorul vagonului pentru a face loc puntii redresoare si condensatorului de stabilizare. Ledul este inseriat cu un rezistor de 1k, dupa care urmeaza condensatorul montat in direct la iesirea puntii redresoare miniaturale.
Totul intra frumnos in carcasa, se vopseste partea vizibila de sub sasiu siââŹÂŚââŹÂŚ se da pe linie!