Automotoarele Ex DB 614 si 624

  • In perioada 20 -21 februarie forumul poate sa functioneze cu intreruperi, update la versiune software!
16 Ian 2010
20
0
Nehoiu-Bz
LOCATION
Nehoiu-Bz
#1
Saluatare.de curand lina 504 BZ-Nehoiasu a fost preluata de T.F.G care opereaza momentan cu automotoare Regio(Caravelle)...insa am inteles ca deja au materialul lor,adica un DB 614 SI 3 DB-uri 624....nu am gasit insa mai multe detalii despre aceste automotoare si ma gandeam ca stie cineva mai multe..motorizari,capacitate,etc..tot ce tine de ele...[/img]
 

Horia_Radulescu

Moderator
Membru personal
14 Feb 2008
5.335
1
Mulhouse, Alsacia
LOCATION
Mulhouse, Alsacia
#3
Buna,

Rama de 614 apartine inca de DB AG, mai exact de DB Regio Franken; este vorba de rama 015 (614 015-6) care a fost scoasa din serviciu la sfarsitul lui 2008.

Partea comica este ca desi rama e in curte la Remarul de ceva vreme (am vazut si poze) ea nu a fost radiata pana in prezent de DB AG :D
 

victorian

Well-Known Member
21 Oct 2007
2.227
1
Constanta
LOCATION
Constanta
#4
Horia a scris:
"...desi rama e in curte la Remarul de ceva vreme (am vazut si poze) ea nu a fost radiata pana in prezent de DB AG"
Pai, daca e sa ne luam dupa spusele prietenului comun George din Bavaria, DB-ul din ziua de azi se "misca" aproape la fel de "eficient" (pastrand proportiile Germania-Romania) precum se misca si CFR-ul la noi. Te si miri ce nevasta domnului X sau nepoata domnului Y trebuia sa faca radierea si a ... uitat! :D
 
16 Ian 2010
20
0
Nehoiu-Bz
LOCATION
Nehoiu-Bz
#8
Multumesc dantm..si celorlalti...apropo...o modernizare la Remarul presupun ca inseamna mai mult decat o simpla vopsire in schema operatorului nu?
Presupun ca si motorul e "aranjat" nu? :?:
 

Gam3

Moderator
Membru personal
18 Iun 2016
5.102
43
Iași
LOCATION
Iași
#9
624 in curte la Remarul saptamana trecuta si alt automotor in hala :

You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
 
16 Ian 2010
20
0
Nehoiu-Bz
LOCATION
Nehoiu-Bz
#10
Frumoase poze...observ ca DB-ul(614) are un singur post de conducere??? Sau cum e? pe youtube am vazut circuland unul la fel ca acesta...la capat de linie ce se intampla? Credeam ca e ceva gen Caravelle.. :roll:
 

Dr2005

Well-Known Member
4 Mai 2008
1.369
0
Bucuresti, Sect.6, Drumul Taberei
www.transportromania.trei.ro
WEBSITE
http://www.transportromania.trei.ro
YAHOO
ro_dr2007
LOCATION
Bucuresti, Sect.6, Drumul Taberei
#11
Are 2 posturi...
Cel cu bot aerodinamic e 614, cel cu 3 geamuri e 624.

624-uri, 614-uri şi multe vagoane zac prin parcurile reci ale DB-ului. Le vom vedea pe la noi în curând, precedentul deja e creat: http://www.railfaneurope.net/pix/de/diesel/dmu/624/verkehrsrot/DBAG624ka.jpg

http://www.railfaneurope.net/pix/de/diesel/dmu/624/verkehrsrot/KheGbf_abg.jpg
 
16 Ian 2010
20
0
Nehoiu-Bz
LOCATION
Nehoiu-Bz
#14
Da,probabil..nu stiu ce sa zic...ti-am zis pe youtube am vazut acest automotor circuland.se vedea postul de conducere( fata cu 3 geamuri) si la spate era ca un vagon obisnuit,cu burduf,etc..pur si simplu se "termina"...poate i-mi scapa mie ceva :D bft!
 

Horia_Radulescu

Moderator
Membru personal
14 Feb 2008
5.335
1
Mulhouse, Alsacia
LOCATION
Mulhouse, Alsacia
#15
Buna,

Ramele 614, 624 si 634 sunt rame cu 3 unitati din care doua de capat si una centrala; au existat si 624/634 care au circulat cuplate impreuna, uneori chiar si cu 2 unitati de mijloc (deci 4-Teilig)
 

Florinn

Well-Known Member
Membru personal
17 Ian 2006
5.545
0
Cluj Napoca / Bucuresti
www.trains-addicted.ro
WEBSITE
http://www.trains-addicted.ro
YAHOO
bogdannf
LOCATION
Cluj Napoca / Bucuresti
#16
Luna trecuta in curte la Remaru:

You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


In 29 aprilie le-am facut o vizita

You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


In spate erau nenumarate automotoare din cele doua clase DB.

Sa vedem in hale:

You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


Roti si suspensii interesante:

You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


Motorul:

You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


Schema de vopsire:

You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


Si primul automotor care va intra probabil in serviciu:

You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


Fac si o mica paranteza cu ce am mai pozat pe acolo:

2 h-uri iesite de la RK:

You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


Un DA :

You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


Alte h-uri:

You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


Jumatate de Duewag:

You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
 

Dr2005

Well-Known Member
4 Mai 2008
1.369
0
Bucuresti, Sect.6, Drumul Taberei
www.transportromania.trei.ro
WEBSITE
http://www.transportromania.trei.ro
YAHOO
ro_dr2007
LOCATION
Bucuresti, Sect.6, Drumul Taberei
#18
Boghiul ,,interesant" e Muenchen-Kassel. Prin România nu prera se poate întâlni, decât la cuşetele sârbeşti care circul㒠ocazional la R 360/1. Roţi ca cele din poz㒠se gă’sesc, de ceva vreme, sub unele vagoane 71-31 cu roţile înlocuite recent. Sunt roţi cu bandaj.

S-a lă’murit, pân㒠la urmă’, cui aparţin automotoarele? Sunt ale TFG? Că’, dup㒠V-ul de pe bot, aduc mai mult a Regional/Via Terra Spedition.

---
Duewagul e la RR (aşa pare)?
 

Florinn

Well-Known Member
Membru personal
17 Ian 2006
5.545
0
Cluj Napoca / Bucuresti
www.trains-addicted.ro
WEBSITE
http://www.trains-addicted.ro
YAHOO
bogdannf
LOCATION
Cluj Napoca / Bucuresti
#20
Dr2005 a spus:
Boghiul ,,interesant" e Muenchen-Kassel. Prin România nu prera se poate întâlni, decât la cuşetele sârbeşti care circul㒠ocazional la R 360/1. Roţi ca cele din poz㒠se gă’sesc, de ceva vreme, sub unele vagoane 71-31 cu roţile înlocuite recent. Sunt roţi cu bandaj.

S-a lă’murit, pân㒠la urmă’, cui aparţin automotoarele? Sunt ale TFG? Că’, dup㒠V-ul de pe bot, aduc mai mult a Regional/Via Terra Spedition.

---
Duewagul e la RR (aşa pare)?
Din ceea ce mi s-a spus, deocamdata doar automotorul vopsit este pentru Via Terra, restul inca nu sunt "comandate" sa zic asa, sunt aduse pentru reconditionare. Cei de la Remarul spera sa le vrea in mare parte CFR-ul.
florrin12 a spus:
DA cu V pe bot ??? ai idee cine e ?
Sorry, din lipsa de timp nu am ajuns aproape de ea.