In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei.
Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Folosești un browser învechit. Se poate să nu afișeze situl acesta sau alte situri corect. Ar trebui să actualizezi sau să folosești un browser alternativ.
Frumos se vede cand se lucreaza! Sa speram ca se vor trezi "cei care guverneaza"si vor realiza ca trebuie sa reabiliteze tot ce inseamna infrastructura feroviara din RO!
Superbe foto!
Imagini extrem de reusite, spectaculoase, care mie cel putin mi-au produs placere.
Am trecut acum ceva timp prin gara si am vazut lucrarile respective, am intrebat ulterior pe cineva se pare ca se lucreaza in cadrul proiectelor care vizeaza coridoarele europene. Oricum, cand se vor termina lucrarile, gara fiind una curata si civilizata, va fi ok.
Am crezut ca o sa vad didina din curte de la Astra.
Nu am inteles nici din aceste fotografii pentru ce a trebuit demolat turnul de apa din Arad. nu exista nici o posibilitate de constructie a liniilor folosind spatiul vast de pe laterale.
ââŹÂ peroane noi
ââŹÂ pasarele noi: una în Arad şi alta în Ă Ĺžofronea;
ââŹÂ copertine noi
ââŹÂ construirea unei clădiri de mentenanţă
-în staţia Arad a fost proiectată o clădire de mentenanţă compusă din hală, ateliere tehnologice şi o aripă de spaţii necesare activităţilor tehnice şi financiare (laboratoare, birouri, arhivă, magazii etc.). Hala va fi folosită pentru întreţinere şi reparaţii utilaje de intervenţie, macarale feroviare, şi drezine pantograf . Clădirea de mentenanţă este dotată cu toate utilităţile
necesare;
etc
sursa - http://www.mt.ro/transparenta/2011/iunie/Hotarare%20de%20Guvern%20-%20Frontiera%20-%20Curtici%20-.pdf
Da se reinoieste gara, e bine si speram sa fie si foarte modern si mai ales sa poata supravietui inca mult si bine. Imi amintesc ca cea mai mare placere era cind mergeam la gara, cind calatoream, sau mai ma ducea Tata sa ma uit la locomotive si mai ales pe linga gardul depoului unde erau insirate zeci de locomotive cu aburi asteptind soarta de a fi topite, mai tin minte ca erau si doua locomotive blindate si erau si citeva ramase din perioada I, tin minte aveau hornuri lungu trei osii motoare si erau cele mai ruginite din toate, pacat ca nu am facut poze si pacat ca nu are nimeni poze din perioada acea frumoasa a CFR-ului cu depoul si locomotivele lui de mare valoare.
Am cautat niste gari si am dat peste niste poze cu gara Arad. unele au mai fost aici dar sint poze si cu gara dinainte de gara actuala. Parca avea elemente asemanatoare cu gara Alba Iulia. Mai e si un autobuz etajat. Erau discutii despre autobuze pe aici pe forum.