• Forumul este in proces de upgrade!

Linia 910 - Piatra Olt - Caracal - Corabia

Florinn

Well-Known Member
Membru personal
#1
dantm a spus:
In data de 10 mai 2009 dupa ce am executat deplasari pe liniile Rosiori –Nord Turnu Magurele si Zimnicea, am studiat posibilitatea de a parcurge si linia de Piatra Olt – Corabia.
Am incercat sa ajung cu microbuz insa nu era decit la o ora apropiata de tren, prin urmare cu un ,,taxi” am ajuns la Caracal cu putin timp inainte de plecarea trenului spre Corabia.
Sigur ca nu s-a mai pus problema liniei de Piatra Olt care ramine pe alta data.
Ca de fiecare data in Caracal o diversitate de vagoane si locomotive de marfa.
Statia e cunoscuta nu mai postez, mi se pare ca pe o latura a parterului s-a construit un etaj cladirea iesind astfel din arhitectura oarecum tipizata a garilor din zona.
In compunerea trenului de Piatra Olt am remarcat doua Dimitrovuri.
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


Imediat dupa plecare trenul opreste la canton.

You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


Apoi merge paralel cu fabrica de vagoane de marfa, care se racordeaza la retea in statia Grupa Tehnica.

You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


Apoi am pozat multe avioane militare cu zoom si 2 linii de racordare in statia Deveselu.
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum

You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum

You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum

You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum

You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


Pina la Visina Veche nu mai este nimic spectaculos, apoi linia intra intr-un aliniament insa viteza scade foate mult.Ca si la Turnu Magurele, bulgarii se misca mai rapid pe energiile astea nepoluante, fara prea multe complexe.
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum

Trecem prin fosta statie Corabia Noua ale carei linii au fost demontate(de ce s-a construit statia asta) si intram in Corabia.
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
 

Florinn

Well-Known Member
Membru personal
#2
dantm a spus:
Zaresc o remiza si un turn de apa apoi chiar linga statie o placa manuala.
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


Fac citeva poze si sint abordat de politistul garei.Se prezinta ma intreaba despre motivele fotografierii, nasul spune ca e interzis, politistul amabil, imi atrage atentia ca,, legea nu interzice pozatul dar, fiti atent pentru ca unele instituitii interzic pozatul, stiti si dvs cum este”imi ureaza drum bun si ma lasa in pace.
Urc in tren cu intentia de poza turnul de apa, dar nasul nu ma lasa sa deschid usa pina nu il lamuresc pentru ce pozez, de la ce ziar sint etc timp suficent sa ne indepartam de turn.
Pe drum facem 5 minute intirziere, suficient ca pasagerii sa intre in panica la ideea ca nu mai prin rapidul de la Drobeta Turnu Severin spre Bucuresti iar altii printre care si eu ca nu mai ajungem acceleratul spre Craiova. Intre timp lumea discuta agitat despre inchiderea liniei si ce ar trebui facut sa nu se inchida.
In fine ajungem in gara trenul de Bucuresti are citeva minute intirziere, destul ca toata lumea sa rasufle usurata, iar acceleratul Bucuresti –Tirgu Jiu soseste cu 20 de minute intirziere compus din 8 etajate modernizate.
In Craiova zaresc citeva vagoane bagaj sau posta, niste troleibuze si 3 Dimitrovuri intr-o garniture de vagoane defecte.
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


Nu pot deschide usa sau geam, viteza e destul de mare asa incit pozele ies aiurea.
In Craiova observ ca gara e inca in modernizare insa i s-a tras o dunga rosie care nu se incadreaza deloc cu faianta verde aplicata inca de la constructie, dar probabil ca e rezolvabil.
Pe drum mai pozez cu mare greutate din vagon de IC remorcile de automotor din Severin Marfa si linia spre ROMAG Halinga, careia i se dezafecteaza catenara.
Tot in Severin fac jonctiunea cu tovarasul meu de calatoriii Razvan Stefan cel cu care am facut diverse alte expeditii.
Aparat foto Olympus 510UZ setarea automatic.
 

Dr2005

Well-Known Member
#3
Dimitrovul bi-color a circulat la Suceava... la sfârşitul lui 2007 înc㒠era acolo.

Troleibuzele au ajuns la Bucureşti, la dealer-ul MAN. Au fost descă’rcate în... Bucureşti-Progresu (!).
 
Sus Jos