Reconditionarea unui Nohab vechi de 25 de ani

Lucrari asupra locomotivelor, metode, tips& tricks, etc.
DORIN
Mesaje: 634
Membru din: Lun Apr 25, 2016 8:06 pm
Localitate: BUCURESTI
Contact:

Mesaj de DORIN » Joi Apr 03, 2008 11:53 pm

nici nu se cunoaste ca e data cu pensula......
SUPER TARE FRATE! :grin:
PARFUMUL DE EPOCA INTRETINE PASIUNEA ...
Avatar utilizator
Gyuri
Mesaje: 129
Membru din: Mar Sep 14, 2010 12:00 am
Localitate: Cluj-Napoca
Contact:

Reconditionarea unui Nohab vechi de 25 de ani

Mesaj de Gyuri » Sâm Sep 25, 2010 9:46 am

Salut Prognosis,

Si eu detin un Nohab vechi de 25-30 ani (H0, Piko, verde, cred ca apartine cailor ferate belgiene), pe care doresc sa-l reconditionez, in special motoarele. Poti, te rog sa detailezi, cum ai procedat, ce imbunatatiri le-ai adus?

Multumesc,
Gyuri
Avatar utilizator
189DB
Mesaje: 112
Membru din: Mie Mai 07, 2008 12:00 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de 189DB » Sâm Sep 25, 2010 11:31 am

Motoarele Piko vechi asa cum sint dele de la Nohab sint foarte bune, mai ales daca o digitalizezi. Eu am dotat cu decodor Roco o E 11 Piko veche acum vreo 4 ani si merge perfect. Toata treaba sta in dotarea locomotivei cu piese de la un Nohab Roco(scari acces cabine, masti boghiuri etc). Bineinteles ca rotile modelului Piko sint prea mari si trebuie sa pui roti de Nohab Roco. Daca vrei scoti becurile alea imense si pui SMD-uri.
Avatar utilizator
sogard_2003
Mesaje: 3589
Membru din: Mar Ian 19, 2016 8:07 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de sogard_2003 » Sâm Sep 25, 2010 11:47 am

Salut Gyuri, poti sa incerci schimbarea motorului ? Sau vrei neaparat sa il reconditionezi ?

Daca vrei sa in reconditionezi in primul rand trebuie sa ii schimbi carbunii. Trebuie sa cureti colectorul de mizerie si grasime, poti folosi pentru asta la inceput hartie abraziva fina de la 600 in sus (granulatia). Dupa asta cu varful unei scobitori cureti spatiile dintre colectori. Cureti cu alcool izopropilic. Bucsele angrenajelor le poti curata tot cu alcool izopropilic, iar dupa asamblarea motorului gresezi cu ulei de mecanisme fine.
""Acum, pe de laturi incep sa ramana<br>
Semnale, macazuri, vagoane si fum.<br>
Trec umbre de oameni cu steaguri in mana<br>
Si trenul, navalnic, se-asterne la drum.""    Colibri<br><br><br>
Scrie răspuns


Înapoi la “Imbunatatiri, reparatii de locomotive, constructie de la zero”

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat