Daca apar probleme de vizualizare a forumului, un simplu clear la cache-ul browserului rezolva problema.

Batrana Doamna CC7001 reconditionata si cu lumini

Lucrari asupra locomotivelor, metode, tips& tricks, etc.
Avatar utilizator
Prognosis
Mesaje: 1345
Membru din: Sâm Iul 21, 2007 12:00 am
Localitate: Slobozia
Contact:

Batrana Doamna CC7001 reconditionata si cu lumini

Mesaj de Prognosis » Joi Aug 30, 2007 2:03 pm

Din lotul primit de la prietenul Cominovici, am remarcat si placut inca de cand am deschis pachetul, o electrica CC7001 inmatriculata SNCF.
Din pacate, starea ei era jalnica.Ca aspect, tampoanele erau fie lipsa, fie sectionate, fie rupte. Pantografele erau rupte, ruginite si incomplete.
Lipsea cu desavarsire sistemul de iluminat, desi, se pare ca fusese dotata cu unul.
Motoarele erau varza. Lagarele de carbuni infundate cu mizerie. Carbunii uzati, pinioanele pline de par si mizerie.
Incet, incet, am reusit sa o pun pe linia de plutire.
Reconditionarea pantografelor:
Am refacut aproape integral structura pantografelor folosind fir de sarma de alpaca si tabla de cupru.
[Link Removed for Guests]

Reconditionarea tampoanelor:
Am taiat cioturile tampoanelor chiar de la radacina lor, am facut gaurile necesare si am montat in schimb tampoane luate de la Rally.
[Link Removed for Guests]

[Link Removed for Guests]
Final:
[Link Removed for Guests]

Dupa ce am repus in functiune ambele motoare la parametri normali, m-am apucat de iluminat.
[Link Removed for Guests]

In acest scop am degajat spatiiile aferente lampilor, am efectuat gaurile exact pe interiorul farurilor la diametrul de 2mm,
[Link Removed for Guests]

apoi din bara de plexiglas ramas din resturile unor kituri de avioane, am taiat prisme de 4 mm lungime pe care le-am introdus si fixat cu adeziv in locasurile farurilor.
[Link Removed for Guests]
In continuarea lor am facut suportii de leduri din plexiglas portocaliu, asta pentru ca lumina scapata prin difuzare sa dea o nuanta galbena in interiorul cabinei.
[Link Removed for Guests]

Am lipit suportii bine echilibrati in dreptul farurilor si i-am imbracat cu scoch negru.
[Link Removed for Guests]

Apoi am fixat si vopsit tampoanele si ramele farurilor in culoarea lor originala.
[Link Removed for Guests]

Am montat LED-uri bicolor-bipolar (galben-rosu) prin rezistenata de 550 ohmi si le-am introdus in locasul lor de pe suport.
[Link Removed for Guests]

Am pus "geamuri" din folie de acetofan la toate ferestrele, apoi am refacut vopseaua distrusa de pe balustrade si dungile decorative. Am remontat pantografele dupa ce le-am dat o fata cu bronz aluminiu asa cum erau cele originale si... gata!
[Link Removed for Guests]

Masina este iar functionala, arata super bine si culmea, fuge mai tare si trage mai bine decat noua mea BR 185 ARCO

Iata aici cum ruleaza batrana CC7001
Iar aici o puteti vedea alaturi de impecabila BR 185 ARCO!


va urma (nohabul!!!)
Ultima oară modificat Dum Dec 02, 2007 5:18 pm de către Prognosis, modificat de 2 ori în total.
[Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
Prognosis
Mesaje: 1345
Membru din: Sâm Iul 21, 2007 12:00 am
Localitate: Slobozia
Contact:

Mesaj de Prognosis » Joi Sep 03, 2009 5:08 pm

Noua locatie [Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests]
Scrie răspuns

Înapoi la “Imbunatatiri, reparatii de locomotive, constructie de la zero”