Daca apar probleme de vizualizare a forumului, un simplu clear la cache-ul browserului rezolva problema.

Caile Ferate "La Ursu"

Colectii personale de trenulete
Scrie răspuns
Avatar utilizator
dac
Mesaje: 1298
Membru din: Sâm Sep 15, 2007 12:00 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de dac » Vin Aug 29, 2014 12:58 am

Cam mare diferenta 50 - 18 zile; ce marca erau bateriile ?

:idea: Cred ca 'se' merita niste acumulatori, nu-i asa ?
NanoXmaus + Roco 10764 + GenLI-S88 + Rocrail
Avatar utilizator
mpursu
Mesaje: 3314
Membru din: Sâm Aug 25, 2007 12:00 am
Localitate: Oradea
Contact:

Mesaj de mpursu » Vin Aug 29, 2014 9:02 pm

Nu mai ţin minte marca primului set de baterii (18 zile), dar de atunci încolo am folosit Duracell.
MPU - Clubul Feroviar "Crișana" [Link Removed for Guests], [Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
danny224
Mesaje: 48
Membru din: Lun Noi 28, 2011 12:00 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de danny224 » Vin Aug 29, 2014 10:42 pm

Bun asa! Deci merge si trenul, nu numai iepurasul... :) Zic ca este satisfacatoare perioada de functionare.
Avatar utilizator
mpursu
Mesaje: 3314
Membru din: Sâm Aug 25, 2007 12:00 am
Localitate: Oradea
Contact:

Mesaj de mpursu » Mar Sep 02, 2014 12:50 pm

De ieri, simpatica locomotiv㒠diesel BR290 Trix beneficiaz㒠de sunet nou & actualizat (mulţumesc, 060-EA) Imagine
[Link Removed for Guests]
MPU - Clubul Feroviar "Crișana" [Link Removed for Guests], [Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
danny224
Mesaje: 48
Membru din: Lun Noi 28, 2011 12:00 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de danny224 » Mar Sep 02, 2014 6:35 pm

Excelent!
Tot motoarele diesel raman febletea mea. Imi place sa ascult sunetul pistoanelor si sa simt turatia, sa descompun fiecare miscare si trepidatie :) Iar locomotiva ta suna superb. De asemenea imi place foarte mult scartaitul franarii... si sa nu uit luminile. Trix-ul arata foarte bine la acest capitol.
Inca un punct pentru garnitura, care este variat garnisita :)
So... 12 points go to... Mircea :aplauze:
Avatar utilizator
mpursu
Mesaje: 3314
Membru din: Sâm Aug 25, 2007 12:00 am
Localitate: Oradea
Contact:

Mesaj de mpursu » Mie Sep 03, 2014 6:07 pm

Mulţumesc pentru aprecieri 8)
Locomotivele cu aburi sunt preferatele mele, dar... este bine s㒠pă’stră’m şi un oarecare echilibru între aburi / electrice / diesel, fiindc㒠toate locomotivele sunt frumoase, fiecare în felul ei :aplauze:
MPU - Clubul Feroviar "Crișana" [Link Removed for Guests], [Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
danny224
Mesaje: 48
Membru din: Lun Noi 28, 2011 12:00 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de danny224 » Mie Sep 03, 2014 6:37 pm

La capitolul vizual cele cu aburi sunt deosebit de spectaculoase, avand o multime de elemente exterioare in miscare. Daca adaugam fumul si sunetele, devin cele mai complexe modele. Cele diesel insa sunt o slabiciune pentru mine din cauza sunetului specific . Iar electricele au farmecul lor cu pantografele... Deci, toate sunt frumoase si precum bine spui, sa pastram un echilibru in colectiile noastre. :)
Avatar utilizator
mpursu
Mesaje: 3314
Membru din: Sâm Aug 25, 2007 12:00 am
Localitate: Oradea
Contact:

Mesaj de mpursu » Lun Sep 22, 2014 9:33 am

Că’ile Ferate "La Ursu" au intrat din nou în conservare, iar conducerea îşi face planuri pentru noi achiziţii, reparaţii, îmbună’tă’ţiri etc., despre care voi povesti atunci când va fi cazul. între timp, poate c㒠v-ar interesa [Local Link Removed for Guests].
MPU - Clubul Feroviar "Crișana" [Link Removed for Guests], [Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
mpursu
Mesaje: 3314
Membru din: Sâm Aug 25, 2007 12:00 am
Localitate: Oradea
Contact:

Mesaj de mpursu » Mar Sep 30, 2014 10:04 pm

Pân㒠v㒠hotă’râţi dac㒠doriţi piesele din anunţul menţionat mai sus, v㒠mai rog ceva.
Dac㒠aveţi în colecţii vagoanele urmă’toare Fleischmann:
[Link Removed for Guests] (sau echivalentele acestuia de alte culori)
[Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests]
sau altele asemă’nă’toare, v㒠rog s㒠mă’suraţi pentru mine o osie, mai precis lungimea axului de la vârf la vârf, diametrul roţii şi diametrul buzei de bandaj.
De fapt, eu am nevoie de 4atru osii cu lungimea axului de 24 mm de la vârf la vârf, cu diametrul roţilor de 10.3 mm şi cu diametrul buzei de bandaj de 12.3 mm, cu care doresc s㒠înlocuiesc osiile vagonului de dormit TEN (Rivarossi):
[Link Removed for Guests]
Osiile originale sunt metalice, cu axele întrerupte la mijloc şi fixate în tuburi de plastic de lungimi adecvate. Eu doresc s㒠realizez culegerea tensiunii prin colectoare care s㒠calce pe axele osiilor şi nu pe marginile roţilor, dar cu osiile originale acest lucru nu este posibil.
Dac㒠gă’sim osiile potrivite, atunci le voi comanda la Fleischmann sau... poate realiză’m un schimb...
MPU - Clubul Feroviar "Crișana" [Link Removed for Guests], [Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
mpursu
Mesaje: 3314
Membru din: Sâm Aug 25, 2007 12:00 am
Localitate: Oradea
Contact:

Mesaj de mpursu » Vin Oct 03, 2014 9:18 am

Se pare c㒠iar㒺i am adresat o întrebare foarte încuietoare, asemă’nă’toare cu cele referitoare la BR64 Guetzold cea nouă’, motoarele H0 etc...
Cu ră’bdarea trecem marea Imagine
MPU - Clubul Feroviar "Crișana" [Link Removed for Guests], [Link Removed for Guests]
cosmin78
Mesaje: 5816
Membru din: Sâm Apr 28, 2007 12:00 am
Localitate: Porto/Craiova
Contact:

Mesaj de cosmin78 » Dum Oct 05, 2014 2:24 pm

Am masurat osiile primelor 3 vagoane din lista de mai sus, si nu numai, am masurat tot ce mi-a cazut in mana, de la Fleischmann, in ultimele 2 zile.

Lungime peste varfurile axului, 24 mm, diametrul rotilor 11,12 mm, diametrul bandajelor 12,85 mm. Astea sunt in realitatea (scara 1:1) roti cu diametrul de aprox. 970-1000 mm.
Din cate imi aduc aminte, cu ceva vreme in urma, Roco si Fleischmann aveau osii de 24 mm cu 10,3 diametru.... :roll:
Cosmin
[Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
mpursu
Mesaje: 3314
Membru din: Sâm Aug 25, 2007 12:00 am
Localitate: Oradea
Contact:

Mesaj de mpursu » Dum Oct 05, 2014 10:21 pm

Mulţumesc mult, atât ţie cât şi celorlalţi doi colegi de forum care deja mi-au scris pe aceast㒠tem㒠:aplauze:
Deci osiile respective de Fleischmann au lungimea axelor de 24 mm, ceea ce este foarte bine, dar diametrul de rulare este de 11 mm, ceea ce este cam mult. Totuşi, dac㒠nu reuşim împreun㒠s㒠identifică’m osiile ideale pentru mine (cu dimensiunile de mai sus), atunci poate c㒠voi încerca s㒠lucrez cu acestea.
Aşa că’... rugă’mintea mea referitoare la mă’surarea dimensiunilor osiilor metalice H0 izolate pe o parte ră’mâne valabilă’.
MPU - Clubul Feroviar "Crișana" [Link Removed for Guests], [Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
dac
Mesaje: 1298
Membru din: Sâm Sep 15, 2007 12:00 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de dac » Lun Oct 06, 2014 5:55 pm

[Link Removed for Guests]

24,4mm - 10,3mm - 12,49mm
NanoXmaus + Roco 10764 + GenLI-S88 + Rocrail
Avatar utilizator
mpursu
Mesaje: 3314
Membru din: Sâm Aug 25, 2007 12:00 am
Localitate: Oradea
Contact:

Mesaj de mpursu » Lun Oct 06, 2014 9:31 pm

Acestea au fost prima opţiune şi, din fericire, le-am gă’sit în componenţa vagoanelor mele Piko mai noi. Din pă’cate, axele sunt prea lungi şi osiile nu pot fi montate în boghiurile vagonului TEN.
Pentru teste, am împrumutat o osie care avea lungimea axului de 24 mm fix, dar diametrul roţilor era de 11 mm. Cu greu am reuşit s㒠o montez, fiindc㒠boghiurile nu sunt chiar atât de elastice pe cât par, iar diferenţa de diametru de 1 mm (bine, 0.7 mm) era perfect vizibilă’.
MPU - Clubul Feroviar "Crișana" [Link Removed for Guests], [Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
felippe
Mesaje: 1427
Membru din: Sâm Ian 21, 2006 10:06 pm
Localitate: Faversham, UK
Contact:

Mesaj de felippe » Mar Oct 07, 2014 8:16 am

De ce nu tai axul (osia) in doua, ajustezi lungimea atat cat este necesar si apoi imbini osia la loc cu ajutorul unei bucse din plastic, asemanatoare cu [Link Removed for Guests].
Valentin Voica

[Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests]
Scrie răspuns

Înapoi la “Prezentari colectii personale / colectii tematice”