Daca apar probleme de vizualizare a forumului, un simplu clear la cache-ul browserului rezolva problema.

Caile Ferate "La Ursu"

Colectii personale de trenulete
Scrie răspuns
Avatar utilizator
dac
Mesaje: 1298
Membru din: Sâm Sep 15, 2007 12:00 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de dac » Vin Iul 18, 2014 2:21 pm

Poti folosi fara nici o grija osiile Piko daca osiile originale au aceeasi conicitate a extremitatilor. Boghiul poate fi largit daca tragi usor de el. O micropicatura de ulei de mecanisme fine in fiecare lagar face f. mult.

Si eu am schimbat osiile originale (descentrate) de la Heris-uri cu osii Piko si intrucat boghiul era prea elastic si frana noile osii, l-am largit plastic folosind aer cald de la un foehn.
NanoXmaus + Roco 10764 + GenLI-S88 + Rocrail
Avatar utilizator
gamitzu
Mesaje: 964
Membru din: Lun Feb 08, 2010 12:00 am
Localitate: galati
Contact:

Mesaj de gamitzu » Vin Iul 18, 2014 3:13 pm

Am reusit sa fac niste poze la un tender Bachman, la N fireste. Daca aveam un Kato vedeai piesa din cupru sau bronz curat. Astea sant brunate cred, ca au o culoare neagra. Oricum eu zic ca e elegant si usor de facut. Poti incerca cu un punctator conic sa faci cupele, pe o bucata de aluminiu. Asa ai culege direct din capete. La tot ce am eu loco la N, izolarea dintre sine, ruperea contactului electric se face intre roti. Practic axul e tubular din plastic iar rotile au niste protuberante striate care intra in el. Daca ai reusi sa faci asta ai scapa si de uzura boghiului, la tine practic daca nu ma insel, ai axul de otel , conic, ruland in carcasa de plastic a boghiului. In timp va capata joc cum am patit eu cu vechile TT-uri, care ajunsesera cu lagarele complet descentrate.
Uite ceva poze poate iti folosesc. Spor la mesterit. :grin:

[Link Removed for Guests]

[Link Removed for Guests]

[Link Removed for Guests]

[Link Removed for Guests]

[Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
cfr_cj
Mesaje: 73
Membru din: Joi Feb 17, 2011 12:00 am
Localitate: Cluj-Napoca
Contact:

Mesaj de cfr_cj » Dum Iul 20, 2014 7:30 pm

Intr-o postare de acum doua saptamani:
Sincer s㒠fiu... o alt㒠locomotiv㒠DB Cargo era preferata mea
Daca nu este o indiscretie prea mare, care era la acea data preferata?
Avatar utilizator
mpursu
Mesaje: 3312
Membru din: Sâm Aug 25, 2007 12:00 am
Localitate: Oradea
Contact:

Mesaj de mpursu » Lun Iul 21, 2014 4:56 pm

Preferata mea era BR171 "DB Cargo" de Rivarossi, datorit㒠celor două’sprezece roţi cu spiţe, celor dou㒠pantografe simetrice etc
MPU - Clubul Feroviar "Crișana" [Link Removed for Guests], [Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
danny224
Mesaje: 48
Membru din: Lun Noi 28, 2011 12:00 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de danny224 » Lun Iul 21, 2014 9:34 pm

In genul asta? Sau este si pe rosu inscriptionata CARGO?

Avatar utilizator
mpursu
Mesaje: 3312
Membru din: Sâm Aug 25, 2007 12:00 am
Localitate: Oradea
Contact:

Mesaj de mpursu » Mar Iul 22, 2014 8:40 am

BR171 "DB Cargo" Rivarossi [Link Removed for Guests] Imagine
BR152 "DB Cargo" Roco nr.art.62702 cu sunet constituie o alternativ㒠OK Imagine
MPU - Clubul Feroviar "Crișana" [Link Removed for Guests], [Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
mpursu
Mesaje: 3312
Membru din: Sâm Aug 25, 2007 12:00 am
Localitate: Oradea
Contact:

Mesaj de mpursu » Dum Iul 27, 2014 4:46 pm

în seara zilei de 8 iulie 2014...
danny224 scrie:Spune-mi te rog cat de repede se duc bateriile din preferata albastra? :grin:
... iar în dimineaţa zilei de 9 iulie 2014...
mpursu scrie:înc㒠nu ştiu :-)
Tocmai înlocuisem cele 3rei baterii AAA descă’rcate cu altele noi, alcaline. La folosire destul de sporadică’, ceva gen vreo 10-15 minute pe zi, cele 3rei baterii noi au rezistat pân㒠azi. Deja de vreo două’-trei zile, pe display-ul RocoWireless-ului a început s㒠apar㒠semnul de baterie descă’rcată’, iar simpaticul handcontroller se mai şi oprea singur, cu sau fă’r㒠acest avertisment. Ieri opririle controllerului s-au îndesit foarte mult, aşa c㒠azi i-am schimbat bateriile.
Deci 27 iulie - 9 iulie = 18 zile au durat bateriile cele noi.
MPU - Clubul Feroviar "Crișana" [Link Removed for Guests], [Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
mpursu
Mesaje: 3312
Membru din: Sâm Aug 25, 2007 12:00 am
Localitate: Oradea
Contact:

Mesaj de mpursu » Vin Aug 01, 2014 8:56 am

Mai mult sau mai puţin off-topic Imagine...
[Link Removed for Guests]
Vizionare & audiţie plă’cută’!
MPU - Clubul Feroviar "Crișana" [Link Removed for Guests], [Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
ALX
Mesaje: 364
Membru din: Mar Oct 25, 2016 8:06 pm
Localitate: Arad
Contact:

Mesaj de ALX » Vin Aug 01, 2014 5:08 pm

Imi trezesti nostalgii cu melodia, spor la colectionat in continuare...
Avatar utilizator
danny224
Mesaje: 48
Membru din: Lun Noi 28, 2011 12:00 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de danny224 » Vin Aug 01, 2014 8:19 pm

Superba colectie! Dar vocea unde este? Vorba aia... don't wanna lose you! ;)
Avatar utilizator
brcosminp
Mesaje: 541
Membru din: Vin Sep 04, 2009 12:00 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de brcosminp » Vin Aug 01, 2014 10:40 pm

Excelenta treaba, MPU !!! Felicitari !
Avatar utilizator
mpursu
Mesaje: 3312
Membru din: Sâm Aug 25, 2007 12:00 am
Localitate: Oradea
Contact:

Mesaj de mpursu » Mar Aug 05, 2014 8:49 am

Mulţumesc pentru aprecieri Imagine
Vor urma şi alte astfel de filmuleţe Imagine
MPU - Clubul Feroviar "Crișana" [Link Removed for Guests], [Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
mpursu
Mesaje: 3312
Membru din: Sâm Aug 25, 2007 12:00 am
Localitate: Oradea
Contact:

Mesaj de mpursu » Mie Aug 13, 2014 10:52 am

Aspecte de la Că’ile Ferate "La Ursu" - depoul de locomotive
[Link Removed for Guests]
Locomotive electrice - le-am alocat linia de programare şi o linie a depoului de vagoane
[Link Removed for Guests]
Locomotiva BR152 DB Cargo (Roco) - vedeţi acum de ce este bine ca toate roţile s㒠aib㒠culegă’toare de tensiune?
[Link Removed for Guests]
Nă’zdră’vana locomotiv㒠cu abur BR03 (Piko)
[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]
BR03 se afl㒠pe un cupon separat de linie fiindcă’... dup㒠11 ani de serviciu i s-a defectat motorul :(
MPU - Clubul Feroviar "Crișana" [Link Removed for Guests], [Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
danny224
Mesaje: 48
Membru din: Lun Noi 28, 2011 12:00 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de danny224 » Mie Aug 13, 2014 10:35 pm

18 zile? soarbe ceva curent...
Avatar utilizator
mpursu
Mesaje: 3312
Membru din: Sâm Aug 25, 2007 12:00 am
Localitate: Oradea
Contact:

Mesaj de mpursu » Dum Aug 17, 2014 3:29 pm

mpursu scrie:între timp... se pare c㒠expresul meu a devenit prea greu de tractat din cauza culegă’toarelor de tensiune care-i frâneaz㒠roţile, fapt pentru care locomotiva 060-EA CFR începe s㒠nu mai fac㒠faţ㒠:oops:
[Link Removed for Guests]
Chiar aşa, fenomenul se cheam㒠"cabrare"?
Deja încep s㒠m㒠gândesc la modificarea culegă’toarelor Tillig, pe care le-am montat în vagoanele Balkan Express, astfel încât ele s㒠nu mai calce direct pe roţi, ci pe osiile plasate una-aşa-şi-una-invers. Astfel culegerea bipolar㒠per boghiu va fi menţinută’, iar frânarea roţilor va fi mult mai "blândă’".
Am identificat cauza "tropă’iturilor" 8)
Carcasa inferioar㒠a primului boghiu, care are şi rolul de a menţine cele trei osii în poziţiile corespunză’toare în lagă’re şi angrenaje, nu prea se mai ţine în ghearele de fixare de pe boghiu, ceea ce duce la instabilitatea osiei din mijloc. Astfel, la sarcini mai mari aceast㒠osie se "ridică’" pe pinioanele din boghiu şi provoac㒠tropă’iturile primei osii. Problema este c㒠piesa respectiv㒠chiar nu vrea s㒠mai stea fixat㒠în gheare, orice-aş face orice-aş drege, deci... ce ziceţi, cum s-ar putea rezolva?
MPU - Clubul Feroviar "Crișana" [Link Removed for Guests], [Link Removed for Guests]
Scrie răspuns

Înapoi la “Prezentari colectii personale / colectii tematice”