Caile Ferate "La Ursu"

Colectii personale de trenulete
Scrie răspuns
Avatar utilizator
Ferrocarril
Mesaje: 117
Membru din: Lun Apr 12, 2010 12:00 am
Localitate: BUCUREÅžTI
Contact:

Mesaj de Ferrocarril » Mie Aug 25, 2010 2:03 pm

La Mulţi Ani şi la Mai Multe!
Avatar utilizator
Prognosis
Mesaje: 1345
Membru din: Sâm Iul 21, 2007 12:00 am
Localitate: Slobozia
Contact:

Mesaj de Prognosis » Mie Aug 25, 2010 2:36 pm

La multi ani si multe trenulete cu sanatate!
sesamcave
Mesaje: 705
Membru din: Vin Apr 01, 2016 8:06 pm
Localitate: Timisoara.
Contact:

Mesaj de sesamcave » Mie Aug 25, 2010 3:02 pm

La multi ani !

:lautar: :floare:
HO...HO...HO.....si HOe...HOe...HOe...dragii mosului....
http://modelism-feroviar.blogspot.com/
http://caiferate.21.forumer.com/

Roco Multimouse.....Am aceasta centrala ...
Avatar utilizator
dac
Mesaje: 1295
Membru din: Sâm Sep 15, 2007 12:00 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de dac » Mie Aug 25, 2010 3:20 pm

Sa cresti mare !
Acus, acus ajungi la... scoala :grin:
Avatar utilizator
Alex_Stoicia
Mesaje: 233
Membru din: Mie Feb 27, 2008 12:00 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de Alex_Stoicia » Mie Aug 25, 2010 8:43 pm

La Multi Ani, dragul nostru coleg si prieten!
Iti doresc multa sanatate si fericire alaturi de cei dragi si de trenurile tale!
Multumim pentru toate informatiile interesante pe care le-ai postat de-a lungul acestor 3 ani pe acest forum...
Sa ne traiesti!
Numai bine,
Alex
Avatar utilizator
Radu161
Mesaje: 1688
Membru din: Vin Mai 25, 2007 12:00 am
Localitate: Bucuresti/Arad
Contact:

Mesaj de Radu161 » Mie Aug 25, 2010 9:32 pm

La multi ani!
Si sa cresti mare...in locomotive! :grin:
Dor de duca, sa te-aduca...
Imagine
http://r161trains.wordpress.com/
Avatar utilizator
veno
Mesaje: 28
Membru din: Vin Iul 31, 2009 12:00 am
Localitate: Romania
Contact:

Mesaj de veno » Mie Aug 25, 2010 9:46 pm

La multi ani, si multa putere de munca pentru trenulit.
aulin
Mesaje: 289
Membru din: Mie Ian 27, 2016 8:07 pm
Localitate: Cuneo
Contact:

Mesaj de aulin » Mie Aug 25, 2010 9:55 pm

La multi ani si de aici din Oltenia,M.P.U.
obiwan
Mesaje: 2684
Membru din: Joi Apr 24, 2008 12:00 am
Localitate: cluj
Contact:

Mesaj de obiwan » Mie Aug 25, 2010 11:06 pm

MPU Draga, de pe nava mea spatiala recent inmatriculata in galaxia vecina (autoritatile stiu DC) iti urez MULTI ANI DE-AMU INCOLO!

Sa-ti creasca apetitul pentru Bielistica si sa te bucuri de trenulete cat mai multe :wink:
Avatar utilizator
andreiul
Mesaje: 1698
Membru din: Joi Aug 21, 2008 12:00 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de andreiul » Mie Aug 25, 2010 11:36 pm

La Multi Ani, Mircea! Sa fi sanatos, si sa te bucuri cat mai mult de placerile pe care ti le ofera viata!
Bafta tuturor! Andrei
Avatar utilizator
mpursu
Mesaje: 3307
Membru din: Sâm Aug 25, 2007 12:00 am
Localitate: Oradea
Contact:

Mesaj de mpursu » Joi Aug 26, 2010 12:11 am

Va multumesc tuturor atat pentru frumoasele urari, cat si pentru atmosfera excelenta de prietenie si colaborare pe care ati creat-o pe acest forum, unde ma simt foarte bine si-mi place grozav sa scriu :aplauze::aplauze::aplauze:
Avatar utilizator
victorian
Consilier Istoric
Mesaje: 2211
Membru din: Dum Oct 21, 2007 12:00 am
Localitate: Constanta
Contact:

Mesaj de victorian » Joi Aug 26, 2010 8:31 am

@MPU:
La multi ani fericiti, cu sanatate, bucurii si biele corecte! :grin:
Dorin

"Dezvoltarea unui stat se masoara si prin starea retelei sale feroviare". Camillo Benso, Conte di Cavour
Avatar utilizator
mpursu
Mesaje: 3307
Membru din: Sâm Aug 25, 2007 12:00 am
Localitate: Oradea
Contact:

Mesaj de mpursu » Vin Aug 27, 2010 1:46 pm

Pe o versiune redusa a Cailor Ferate "La Ursu", azi a avut loc o sedinta foto la care au participat doua simpatice verisoare aburoase Roco, BeRea41 si BeRea44 8)
Imagine Imagine Imagine
Imagine Imagine Imagine
Se remarca foarte bine finetea realizarii celor doua locomotive, cu mare atentie la detalii si la functionalitate. Va las pe voi sa observati diferentele dintre aceste splendide locomotive, tinand cont de destinatiile lor diferite: 41 pentru trenuri rapide de marfa si chiar de pasageri, 44 pentru trenuri grele de marfa.
In ceea ce priveste bielele (evident :-D), 44 le avea corecte inca din fabrica, pe cand 41 a beneficiat de o mica interventie in acest sens :mrgreen:. Ambele locomotive cu abur sunt superbe, o adevarata incantare pentru privitori si o mare bucurie pentru mine, super-fericitul lor posesor :aplauze:
In alta ordine de idei, intr-un alt subiect a fost comentata problema utilitatii cardanului dintre motorul aflat in tender si rotile motoare ale locomotivei. Aceste doua verisoare se deosebesc si din acest punct de vedere: 44 are acest cardan, iar 41 nu. Cu toate acestea, eu unul nu vad diferente intre rularea uneia si rularea celeilalte, deci nu ma pot pronunta nici pro, nici contra acestui cardan :fluierat:
cosmin78
Mesaje: 5744
Membru din: Sâm Apr 28, 2007 12:00 am
Localitate: Porto/Craiova
Contact:

Mesaj de cosmin78 » Vin Aug 27, 2010 2:27 pm

problema cardanului este doar una estetica.pentru cei mai inraiti,acesta se vede in curbe,impiedica detalierea cabinei,compromite locul de munca a lui "nea Gica" si ajutorul...iar diferentele de tractiune se vad undeva pe la 30-40 vagoane.
Br 41 e o masina fromoasa foc...s-o rulezi sanatos multi ani! :grin:
PDI
Mesaje: 896
Membru din: Sâm Feb 27, 2016 8:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de PDI » Vin Aug 27, 2010 8:50 pm

Problema cardanului e ca face dintr-un model altfel reusit un model de 2xK+T!
A fost determinata de inlocuirea carcasei tenderului din metal masiv cu una din plastic pentru a face loc distractiei kinderistice numita "cipizare"!

PDI
Scrie răspuns


Înapoi la “Prezentari colectii personale / colectii tematice”

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat