Caile Ferate "La Ursu"

Colectii personale de trenulete
Scrie răspuns
Avatar utilizator
mpursu
Mesaje: 3311
Membru din: Sâm Aug 25, 2007 12:00 am
Localitate: Oradea
Contact:

Mesaj de mpursu » Dum Iun 07, 2009 11:28 pm

... si asa vor si ramane :-D:-D:-D
Luminile aburoasei 44 sunt cam slabutze, dar... la ce-or fi bune oare LED-urile SMD warmwhite de la DanDecoDoru, aka HGDan? :grin:
MPU - Clubul Feroviar "Crișana" [Link Removed for Guests], [Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
mpursu
Mesaje: 3311
Membru din: Sâm Aug 25, 2007 12:00 am
Localitate: Oradea
Contact:

Mesaj de mpursu » Dum Iun 07, 2009 11:34 pm

In catalogul Trix se povesteste despre "Langen Heinrich", acesta fiind numele unui luuuuung tren de carbuni, tractat totdeauna de doua BeRi44, una pe carbuni si una pe pacura. Acest tren era compus numai din vagoane-buncar, din care am si eu doua 8). BeRea44 este locomotiva de marfa, foarte puternica, dar... la caile mele ferate va duce si expresul, din cand in cand :grin:
MPU - Clubul Feroviar "Crișana" [Link Removed for Guests], [Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
felippe
Mesaje: 1418
Membru din: Sâm Ian 21, 2006 10:06 pm
Localitate: Faversham, UK
Contact:

Mesaj de felippe » Lun Iun 08, 2009 12:40 am

Mircea, sa le stapanesti sanatos. Mie imi place mai mult BR80.

Apoi, cum zicea si Cosmin, nu te dor ochii de la rosul ala stralucitor? Ai vazut cat de real arata locomotivele lui?
Valentin Voica

[Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
Irish_Railways
Mesaje: 189
Membru din: Vin Feb 29, 2008 12:00 am
Localitate: Oradea
Contact:

Mesaj de Irish_Railways » Lun Iun 08, 2009 6:59 am

Frumoase masinarii! Sa te bucuri de ele si la cat ai multi km H0. 8-)

Abia astept sa le vad ruland la Club.
"...Doar un pui de pitigoi, intr-un varf de fag pitic
Sta cu penele valvoi si, facand pe suparatul:
-Ce sa fie? Nu-i nimic. A trecut Acceleratul... "
[Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
Mauritius
Mesaje: 426
Membru din: Lun Feb 18, 2008 12:00 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de Mauritius » Lun Iun 08, 2009 9:00 am

In sfarsit in plin santier o mare bucurie si dubla , ma bucur pentru tine .
Parca ar fi "URSOAICA si PUIUL" :-D :-D :-D
Ce faci cu bielele daca la BR 44 par a fi corecte , la BR 80 nu sunt .

[img]
http://i157.photobucket.com/albums/t72/ ... stanga.jpg[/img]
Avatar utilizator
mpursu
Mesaje: 3311
Membru din: Sâm Aug 25, 2007 12:00 am
Localitate: Oradea
Contact:

Mesaj de mpursu » Lun Iun 08, 2009 7:51 pm

Multumesc tuturor 8)
Printre greselile de proiectare ale simpaticei aburoase 80 Roco se numara si piesele din plastic care imita mecanismele de comanda a distributiei; acestea ar trebui sa acopere punctele fixe ale culiselor si capetele bielelor sertarelor, insa... vedeti si voi...
Gresit proiectata este si roata motoare principala de pe stanga, ceea ce se va corecta cat se poate de curand.
Cat despre farurile nefunctionale... si aceasta situatiune se va remedia, in stil MPU, evident :grin:
Mauritius scrie:Parca ar fi "URSOAICA si PUIUL" :-D :-D :-D
La aceasta comparatie inspirata de BeRea44 si BeRea80 CHIAR ca nu m-am gandit :-D :-D :-D
MPU - Clubul Feroviar "Crișana" [Link Removed for Guests], [Link Removed for Guests]
aulin
Mesaje: 289
Membru din: Mie Ian 27, 2016 8:07 pm
Localitate: Cuneo
Contact:

Mesaj de aulin » Lun Iun 08, 2009 8:29 pm

Cu permisiunea ta MPU,iata o poza,sa vada mareata ta BR 44 ce pateste surata ei din depoul Oltenia Sud
[Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
mpursu
Mesaje: 3311
Membru din: Sâm Aug 25, 2007 12:00 am
Localitate: Oradea
Contact:

Mesaj de mpursu » Lun Iun 08, 2009 8:55 pm

Heeeeey - uite-l pe "Langen Heinrich" pe care l-am pomenit mai sus! 8) :aplauze:
MPU - Clubul Feroviar "Crișana" [Link Removed for Guests], [Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
mpursu
Mesaje: 3311
Membru din: Sâm Aug 25, 2007 12:00 am
Localitate: Oradea
Contact:

Mesaj de mpursu » Lun Iun 08, 2009 9:29 pm

In calitate de gasitor-de-noduri-in-papura (ca de cautat stie oricine, cu gasitul este mai greu :-D), am gasit unul si la BeRea44 Roco. Cu mentiunea ca aceasta minora greseala de proiectare este aproape imposibil de observat, va intreb pe voi: ce am vazut in neregula? :grin:
MPU - Clubul Feroviar "Crișana" [Link Removed for Guests], [Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
dac
Mesaje: 1298
Membru din: Sâm Sep 15, 2007 12:00 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de dac » Lun Iun 08, 2009 11:54 pm

mpursu scrie:In acest moment, pe birou este montat un segment de linie dreapta pe care se afla locomotiva E69 inzestrata cu decodorul DZ125. Cu statia mea LenzSet100 (recuperata cu destula dificultate din dulap, din cauza santierului 1:1 :-P) am resetat decodorul, dupa care in CV1 am scris valoarea 69. Ii rog pe maestrii DCC-ului sa-mi spuna inca o data cum sa bibilesc celelalte CV-uri astfel incat locomotiva sa porneasca de pe loc si sa mearga frumos inca de la treapta 1 de viteza. Mentionez ca ea NU porneste de pe loc decat de la treapta 3 (uneori 2), si incepe sa mearga frumos de la treapta 4 (uneori 5) in sus. Nu doresc sa dezactivez compensarea la sarcina, fiindca exact aceasta facilitate asigura mersul uniform la viteze mici.
Mersul frumos, "rotund", inca de la prima treapta necesita 3 elemente:
1. o locomotiva cu rodajul facut, cu angrenaje bine gresate, si culegerea curentului pusa la punct (roti si lamele curate, fara oxid);
2. reglajul corect al compensarii de sarcina (daca de la viteze medii la mari nu ai fluctuatii aiurea de viteza, mai ales la schimbari bruste ale treptelor, poti presupune ca reglajul este ok si pt. viteze mici)
3. reglajul progresiv crescator al CV2 ("tensiunea minima" aplicata motorului la treapta 1) pana ce obtii rezultatul scontat. In general, CV2 necesita valori mai mari pt. motoarele in 3 poli, ceea ce inseamna si viteze minime mai mari. (pt. un mers uniform)
Avatar utilizator
mpursu
Mesaje: 3311
Membru din: Sâm Aug 25, 2007 12:00 am
Localitate: Oradea
Contact:

Mesaj de mpursu » Mar Iun 09, 2009 8:26 am

Multumesc, Dac! 8)
Nu mai stiu unde am vazut ceva indicatii cu privire la valorile CV55-56-57 sau cam asa ceva, unde se mentiona ca nu_stiu_care CV ar trebui crescut daca nu_mai_stiu_ce, respectiv alt CV trebuie scazut etc. Chiar asa, poate ca ar fi benefica dezvoltarea acestei tematici in subiectul dedicat decodorului [Local Link Removed for Guests].
MPU - Clubul Feroviar "Crișana" [Link Removed for Guests], [Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
mpursu
Mesaje: 3311
Membru din: Sâm Aug 25, 2007 12:00 am
Localitate: Oradea
Contact:

Mesaj de mpursu » Vin Iun 12, 2009 9:23 am

mpursu scrie:In calitate de gasitor-de-noduri-in-papura (ca de cautat stie oricine, cu gasitul este mai greu :-D), am gasit unul si la BeRea44 Roco. Cu mentiunea ca aceasta minora greseala de proiectare este aproape imposibil de observat, va intreb pe voi: ce am vazut in neregula? :grin:
De fapt, greseala nu este chiar atat de minora, dar este foarte greu de observat daca nu stii unde sa te uiti si ce ar trebui sa vezi :grin:
Amanunt ajutator: NU se refera la distributie in mod direct, dar este pe aproape 8)
MPU - Clubul Feroviar "Crișana" [Link Removed for Guests], [Link Removed for Guests]
aulin
Mesaje: 289
Membru din: Mie Ian 27, 2016 8:07 pm
Localitate: Cuneo
Contact:

Mesaj de aulin » Vin Iun 12, 2009 8:49 pm

mpursu scrie: De fapt, greseala nu este chiar atat de minora, dar este foarte greu de observat daca nu stii unde sa te uiti si ce ar trebui sa vezi :grin:
Amanunt ajutator: NU se refera la distributie in mod direct, dar este pe aproape 8)
Pai,MPU,asta sa fie greseala? :grin:
[Link Removed for Guests]
cosmin78
Mesaje: 5788
Membru din: Sâm Apr 28, 2007 12:00 am
Localitate: Porto/Craiova
Contact:

Mesaj de cosmin78 » Vin Iun 12, 2009 10:51 pm

acela este al 3-lea cilindru,deci nu este nici o greseala,Br44 avand 3 cilindrii.cred ca mpursu se refera la unghiul intre butonii motori de pe lateralele locomotivei.
Cosmin
[Link Removed for Guests]
aulin
Mesaje: 289
Membru din: Mie Ian 27, 2016 8:07 pm
Localitate: Cuneo
Contact:

Mesaj de aulin » Sâm Iun 13, 2009 7:12 am

cosmin78 scrie:acela este al 3-lea cilindru,deci nu este nici o greseala,Br44 avand 3 cilindrii.cred ca mpursu se refera la unghiul intre butonii motori de pe lateralele locomotivei.
Am vrut sa arat ca nu prezenta cilindrului este de vina ci poate unghiul de inclinatie al axului din capat,nu cunosc in amanunt modelul real decit din poze,totusi MPU ne pune rabdarea la incercare,care-i buba?
Scrie răspuns

  • Advertisement

Înapoi la “Prezentari colectii personale / colectii tematice”

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat