Schema liniilor pt a obtine distanta corecta pentru peroane

Planuri si documentatii despre material rulant, cladiri, instalatii feroviare, etc
rally
Mesaje: 1188
Membru din: Dum Dec 04, 2016 8:05 pm
Localitate: bucuresti
Contact:

Schema liniilor pt a obtine distanta corecta pentru peroane

Mesaj de rally » Lun Aug 13, 2007 11:09 pm

In functie de latimea peronului folosit, iata cum obtineti distanta corecta intre linii. In acest caz, liniile folosite sunt PIKO HO, scara 1:87 .

Imagine

Imagine

Imagine
In doar 4 ani, modelismul romanesc nu mai gangureste, vorbeste chiar limbi straine !
Avatar utilizator
train
Mesaje: 96
Membru din: Mie Sep 05, 2007 12:00 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de train » Mie Sep 12, 2007 7:22 pm

am un set de sine A+E si nu imi intra intre sine un peron ce fac?
Cu respect Train
LDH
Mesaje: 6938
Membru din: Sâm Sep 03, 2016 8:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de LDH » Mie Sep 12, 2007 7:59 pm

Pai trebuie sa incepi de la coada la cap.
Montezi peronul si cele doua linii care-l incadreaza. Inchizi cercul interior conform schemei E.
Prelungesti linia dreapta a cercului exterior cu linii curbe, e nevoie de flexi, si te inchizi pe macaz sau prelungesti linia exterioara a macazului cu un segment de linie dreapta, identic la ambele nacaze si te inchizi cu linie curba.
Din pacate nu stiu sa iti spun cat ar trebui sa fie de lung segmentul de dreapta si care este raza segmentului curb asa ca mai bine flexi.

Daca te ajuta:

Imagine
Toate cele bune,
LDH
[Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
train
Mesaje: 96
Membru din: Mie Sep 05, 2007 12:00 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de train » Mie Sep 12, 2007 8:23 pm

multumesc LDH o sa vad ce pot face multumesc mult
Cu respect Train
Avatar utilizator
melc
Mesaje: 57
Membru din: Mie Dec 15, 2010 12:00 am
Localitate: cluj
Contact:

Mesaj de melc » Vin Apr 13, 2012 5:59 pm

Unde pot gasi o documentatie cat mai completa despre cotele dintre liniile duble pentru HO? Am observat ca utilizarea macazelor drepte concatenate (indiferent de tip, ale mele sunt Atlas I, Piko U aranjate ca sa potriveasca cu I si home-made fabricate manual cu kituri Atlas vintage pe traverse din sticlotextolit cuprat taiate in CNC) creeaza o distanta prea mare intre cele doua fire de circulatie, arata nerealist. Practic trebuie taiat din partea scurta a macazului ca sa le potrivesti...

OK, intre timp am gasit standardele NMRA:
[Link Removed for Guests]

Standardul S8 se ocupa de problema respectiva:
[Link Removed for Guests]

se pare ca e undeva intre 50-60mm,

Doamne-ajuta...
Scrie răspuns


Înapoi la “Planuri”

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat