"Noile" mele...antichitati!

Colectii personale de trenulete
Avatar utilizator
Prognosis
Mesaje: 1345
Membru din: Sâm Iul 21, 2007 12:00 am
Localitate: Slobozia
Contact:

AUTOMOTORUL

Mesaj de Prognosis » Sâm Aug 11, 2007 9:48 am

@PDI

am de gand sa-l restaurez complet asa ca te rog, daca ai link poze pls da un CP la link, mai ales ca prin cutiile mele cu maimutze rebele, am gasit o pereche de motorase la 9V, miniaturi de la masinute care alearga pe piste daca stii... sunt super si intra exact in magazia de sub punte asa ca se elibereaza intreg interiorul.....
Imagine
Ultima oară modificat Vin Feb 22, 2008 9:20 am de către Prognosis, modificat 1 dată în total.
[Link Removed for Guests]
PDI
Mesaje: 896
Membru din: Sâm Feb 27, 2016 8:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de PDI » Dum Aug 12, 2007 11:59 am

Motorul e OK, l-am folosit la tramvaiul Tatra T6, pe undeva prin forum gasesti si poze cu el.
Am sa caut articolul si sa-l postez.

PDI
PDI
Mesaje: 896
Membru din: Sâm Feb 27, 2016 8:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de PDI » Dum Aug 12, 2007 4:21 pm

Voila!

Imagine

Imagine

Imagine

@prognosis
Realizatorul a folosit un motor PIKO N. Cu motorul tau va fi si mai bine.

PDI
PDI
Mesaje: 896
Membru din: Sâm Feb 27, 2016 8:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de PDI » Dum Aug 12, 2007 4:52 pm

@cosmin78

daca tot vorbim de posibile confuzii, mai usor de confundat sunt BR84

Imagine

Imagine

cu BR85

Imagine

Imagine

mai greu cu BR95

Imagine

PDI
PDI
Mesaje: 896
Membru din: Sâm Feb 27, 2016 8:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de PDI » Dum Aug 12, 2007 4:55 pm

Pentru planuri, din pacate nu ale tuturor seriilor de Dampflokomotive DRG/DR/DB

un site bun este

[Link Removed for Guests]

PDI
cosmin78
Mesaje: 5788
Membru din: Sâm Apr 28, 2007 12:00 am
Localitate: Porto/Craiova
Contact:

Mesaj de cosmin78 » Dum Aug 12, 2007 5:19 pm

@PDI

daca nu te superi....poti explica diferentele mai bine?la prima vedere Br84 este la
fel cu Br 85...
Cosmin
[Link Removed for Guests]
LDH
Mesaje: 6938
Membru din: Sâm Sep 03, 2016 8:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de LDH » Dum Aug 12, 2007 5:28 pm

Si tot planuri locomotive pentru cine este interesat de ce a circulat in Ep.I K.Bay.Sts.B.
Multe dintre ele au supravietuit si au circulat mult dupa 1920

[Link Removed for Guests]
Toate cele bune,
LDH
[Link Removed for Guests]
PDI
Mesaje: 896
Membru din: Sâm Feb 27, 2016 8:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de PDI » Dum Aug 12, 2007 8:36 pm

@cosmin78

...dimensiuni, putere, sarcina pe osie...

[Link Removed for Guests]

[Link Removed for Guests]

Mai greu de "observat" sarcina pe osie, dar daca esti atent la pervazele de linga camera de fum, la una pleaca cam la o treime din rezervorul de apa (BR84), la cealalta de la partea de jos a rezervorului (BR85), si 85 pare mai supla, e de altfel mai lunga.

PDI
cosmin78
Mesaje: 5788
Membru din: Sâm Apr 28, 2007 12:00 am
Localitate: Porto/Craiova
Contact:

Mesaj de cosmin78 » Dum Aug 12, 2007 8:43 pm

multumesc....
Cosmin
[Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
Florinn
Site Admin
Mesaje: 5545
Membru din: Mar Ian 17, 2006 10:06 pm
Localitate: Cluj Napoca / Bucuresti
Contact:

Mesaj de Florinn » Vin Feb 22, 2008 12:54 am

Salut.

@Prognosis, se pot repara linkurile pozelor de pe prima pagina?
Florin - Trainsylvania Railway Club, Cluj Napoca
Avatar utilizator
Horia_Radulescu
Mesaje: 5311
Membru din: Joi Feb 14, 2008 12:00 am
Localitate: Mulhouse, Alsacia
Contact:

Mesaj de Horia_Radulescu » Vin Feb 22, 2008 10:41 am

buna,

in doua cuvinte, BR85 era o locomotiva cu aderenta simpla universala care s-a folosit pe linii grele de munte (exemplu tipic, Hoellentalbahn Freiburg-i-Br.-Titisee-Neustadt unde au inlocuit locomotivele cu cremaliera in anii 1930) iar BR84 o locomotiva "speciala" construita pentru o singura linie, si anume Heidenau-Altenberg cu rampe mari si raze mici; a circulat numai acolo, cu vagoanele construite de asemenea special pentru aceasta linie... din cele 6 BR84 construite (sau 10? DPI, corecteaza-ma!) unele aveau transmisie prin biele articulate la toate cinci osiile motoare, altele (3) transmisie prin roti dintate la prima si ultima osie, la fel ca la BR87 pentru portul Hamburg...

o BR85 a fost conservata, si anume 85 007 la Freiburg-im-Breisgau, se poate vizita cu putin noroc (si cunostinte de germana ;) ) in BW!
toate cele bune,
HR
Avatar utilizator
mpursu
Mesaje: 3311
Membru din: Sâm Aug 25, 2007 12:00 am
Localitate: Oradea
Contact:

Mesaj de mpursu » Vin Feb 22, 2008 10:49 am

Off-topic (sau nu :grin:) - mi se pare mie sau BR84 si BR85 sunt cu 3rei cilindri?
MPU - Clubul Feroviar "Crișana" [Link Removed for Guests], [Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
Horia_Radulescu
Mesaje: 5311
Membru din: Joi Feb 14, 2008 12:00 am
Localitate: Mulhouse, Alsacia
Contact:

Mesaj de Horia_Radulescu » Vin Feb 22, 2008 10:54 am

85 da, pentru ca este de fapt o '44' scurta... 84 cred insa ca era o "h3" la origine si la DR(Ost) unele au sfarsit viata ca "h2"

(la amandoua este vorba de 1'E1'h3-uri... si asta spune tot :) )
toate cele bune,
HR
PDI
Mesaje: 896
Membru din: Sâm Feb 27, 2016 8:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de PDI » Sâm Feb 23, 2008 10:04 pm

Salut tuturor!

84 001-84 002 Gt 57.18 1'E1'h3
84 003-84 004 Gt 57.18 1'E1'h2 -osiile 2,3,4 cuplate prin biele, 1 si 5 cuplate cu 2,4 prin angrenaje cu roti dintate sistem LuttermĂśller
84 005-84 012 Gt 57.18 1'E1'h3

Vagoanele Altenberg;
BC4i-35a
33540-33541: 2 buc prototip
33542-33571: 30 buc serie

C4i-35a
73413-73416: 4 buc prototip
73467-73526: 60 buc serie

Ultimile scoase din uz in 1968.


(Aproape)Totul despre BR84 si vagoanele construite pentru fosta linie ingusta(*) Heidenau-Altenberg
[Link Removed for Guests]

(*) Normalizarea liniei nu a putut rezolva si problema curbelor foare stranse si a pantelor de max.1:30, de unde si nevoia unor vehicule speciale, asa cum precizeaza si Horia.

PDI
Scrie răspuns

  • Advertisement

Înapoi la “Prezentari colectii personale / colectii tematice”

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat