Daca apar probleme de vizualizare a forumului, un simplu clear la cache-ul browserului rezolva problema.

Hunedoara - Gara Mica

Discutii generale si prezentari, despre garile din Romania
Scrie răspuns
Avatar utilizator
interesantul
Mesaje: 1584
Membru din: Dum Ian 24, 2016 8:06 pm
Localitate: Cluj-Napoca
Contact:

Mesaj de interesantul » Mar Apr 05, 2011 8:58 am

Sper da pornesca, dar daca nu e super pentru o pista de plimbare ciu bicicleta.
Macar lucrarile de infrastructura sa se mai poata conserva (tuneluri, poduri)

E.
“Violenţa verbală şi non verbală este ultima armă a incompetenţilor!” - Исаак Азимов
------------------------------------------
Locomotive, vagoane, călătorii
Avatar utilizator
claudiu_ne2000
Mesaje: 278
Membru din: Lun Apr 07, 2008 12:00 am
Localitate: DEVA
Contact:

Mesaj de claudiu_ne2000 » Mie Iun 01, 2011 8:41 pm

...COMBO...FELICITARI PENTRU CEEA CE AI REUSIT PANA ACUM...

[Link Removed for Guests]
Sa se-nvarta roata<br>
Avatar utilizator
dantm
Mesaje: 1842
Membru din: Mie Mar 05, 2008 12:00 am
Contact:

Mesaj de dantm » Mie Iun 06, 2012 1:57 pm

Dupa ce am intrat in UE am ajuns la Hunedoara. Nu singur ci impreuna cu echi tovarasi de arme.

Am cautat linia ingusta, intre timp am gasit linia miniera Ghelar-Teliuc, la o traversare aeriana a vaii.Initial am crezut ca e linia cautata, dar inscriptiile de pe tunele si izolatorii catenarei ne-au dat de inteles ce e cu linia.

Dar ce cauta acolo o cladire din 1933?

[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests][Link Removed for Guests]

Tunelul spre Hunedoara era staul de oi

[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]

trecem viaductul

[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]

in drum spre linia cautata, vad printre crengi o ruina

[Link Removed for Guests]

Cu zoom vad si traseul liniei

[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]

in fine gasim un canton

[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]

si traverse de beton

[Link Removed for Guests]

plecam pe traseul fostei linii spre un tunel

[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]

Peste deal un turn.

[Link Removed for Guests]

tunelul este camasuit pe unele portiuni cu caramida, in altele se vede stinca bruta

[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]

Ne-am intors prin tunel si am pornit spre Govajdia, dat ne-a prins noaptea.
Am ajuns la un pod, care a scapat nedemontat, celalalt era luat si in locul lui era un sopron.

[Link Removed for Guests]

Imi cer scuze pentru calitatea pozelor, a fost o setare prin care am evitat blitul...
Avatar utilizator
WeepingEye
Mesaje: 266
Membru din: Lun Noi 24, 2008 12:00 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de WeepingEye » Vin Iun 08, 2012 12:20 am

Dane, la vremea aia eram dupa o noapte nedormita in tren de la Bucuresti spre Simeria, asa ca n-am inteles prea bine cum era cu liniile alea! Si nici acum nu sunt lamurit! Il rugasem pe Dan Jiga sa-mi faca o poza dupa o harta pe care o avea Tudor, dar a uitat! Nu vrei sa bagi o mica descriere?
Va pupa tata!
Avatar utilizator
dantm
Mesaje: 1842
Membru din: Mie Mar 05, 2008 12:00 am
Contact:

Mesaj de dantm » Vin Iun 08, 2012 9:02 am

Cred ca Dan Jiga a uitat ca a fost acolo.

Din ce am citit aici pe paginile 1-2 si din ce mai vad pe wikimapia, noi am intilnit viaductul unei linii miniere, Ghelari -Teliuc.

pe wikimapia sint niste poze(Fostul "Puţul Est"
Aici au fost compresoarele şi ventilatoarele minei, a fost şi puţul estic al minei de fier din Ghelari. Puţul coborea jos pîn㒠la orizontul 10 şi fă’cea legă’tura cu frontul 2 şi Uzina de preparare de la Teliuc.
(Liftul ce transporta minerii în şi din min㒠(the elevator shaft used to take miners in and out of the mine)
Linia ferata miniera Ghelari-Teliuc porneşte chiar din galeriile de extracţie. Coordinates: 45°42'53"N 22°48'12"E )

Apoi am ajuns la fostul canton CFI nr. 3 Halta Catana(Coordinates: 45°44'0"N 22°49'52"E )
In drum spre tunel, pe versantul opus turnul despre care intreb eu este de la o hidrocentrala
(Hidrocentrala de la că’ţă’naş
A fost prima hidrocentral㒠din ardeal la vremea respectivă’, construit㒠şi inaugurat㒠în 1910 pentru a asigura alimentarea electric㒠a minei de la Ghelari. Coordinates: 45°43'55"N 22°50'14"E ) pe wikimapia sint si doua poze.

Apoi am ajuns la un pod in apropiere de halta Govajdia. Ultima poza a mea este chiar podul in cauza pozat mai bine pe wikimapia
(Podul CFI salvat de la demolare de localnici (Govă’jdia)
Dac㒠nu interveneau localnicii acest pod ar fi avut aceiaşi soart㒠ca şi restul liniei. Acest pod este originalul din anii 1890 construit de austrieci. Coordinates: 45°44'24"N 22°47'46"E)

Eu nu am mai postat poza cu sopronul aflat pe locul celuilalt pod dupa ce linia traverseaza soseaua pentru ca nu mi-a iesit bine. WE tu stii ca nu am rabdare ca tine sa setez, sa expun sa pozez :grin:
este o poza pe wikimapia
(Pod CFI lips㒠(Govă’jdia)
Acest pod a fost luat la fier vechi odat㒠cu restul liniei, acum este un şopron. Coordinates: 45°44'24"N 22°47'43"E )

Citatele din paranteze sint de pe wikimapia, nu imi apartin.

WE, cam asa am inteles eu ca stau lucrurile, cum ar veni, poti sa te culci daca nu cumva vrei sa facem o noua expeditie in zona.
Avatar utilizator
WeepingEye
Mesaje: 266
Membru din: Lun Noi 24, 2008 12:00 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de WeepingEye » Vin Iun 08, 2012 11:22 am

Cred ca Dan Jiga a uitat ca a fost acolo.
Vad ca incep sa uit si eu! Bine ca ma vad in poza, langa masina, alaturi de Dan Jiga!
daca nu cumva vrei sa facem o noua expeditie in zona
Trebuie! Si stiu ca te bagi si tu!
Va pupa tata!
Avatar utilizator
dantm
Mesaje: 1842
Membru din: Mie Mar 05, 2008 12:00 am
Contact:

Mesaj de dantm » Vin Iun 08, 2012 12:13 pm

A ramas un lucru de lamurit: ce e cu cladirea aceea pe care scrie 1933, o fi fost locuinta de la inceput si pur si simplu s-a nimerit sa fie linga viitoare linie miniera?
Avatar utilizator
COMBO
Mesaje: 55
Membru din: Sâm Apr 11, 2009 12:00 am
Localitate: Hunedoara
Contact:

Mesaj de COMBO » Vin Oct 05, 2012 5:33 pm

[Link Removed for Guests] Pagina creat㒠pe feisbuc despre "Calea Ferat㒠Minier㒠Ardeleană’" (CFI Hunedoara-Govă’jdia-Retişoara) Aici am pus poze, date, hă’rţi, etc.
[Link Removed for Guests] Articolul scris de mine pe Wikipedia în acelaşi temă’.
[Link Removed for Guests] Poze noi şi vechi despre aceast㒠linie pe pagina Panoramio care sunt amplasate şi pe gugă’l ă’rt.
Avatar utilizator
kablu
Mesaje: 323
Membru din: Joi Feb 25, 2016 8:07 pm
Localitate: Arad
Contact:

Mesaj de kablu » Sâm Iun 29, 2013 7:35 pm

Pentru un mic proiect personal as dori niste informatii legata de locomotiva din poza : [Link Removed for Guests] .
Alt L30H care a rulat pe la noi nu stiu sa existe ( probabil au fost si altele , dar putinele oportunitati de informare s-au blocat .... )
Multumesc mult !
[Local Link Removed for Guests] furnizorul oficial de infrastructura feroviara pentru calea ferata ingusta a lui Kablu
Avatar utilizator
maus5
Mesaje: 126
Membru din: Dum Feb 14, 2010 12:00 am
Localitate: Cluj-Napoca
Contact:

Mesaj de maus5 » Sâm Iun 29, 2013 7:57 pm

Salut!L30H au fost trei pentru intreprinderi romanesti,toate pe ecartament 760 mm:
L30H-001 I.Min.Hunedoara - cea din poza 24601-82
L30H-002 I.Foraj si Lucrari Geologice BcT 24602-82
L30H-003 I.Min. Lonea 24603-82
Avatar utilizator
Big_boy
Mesaje: 442
Membru din: Vin Ian 09, 2009 12:00 am
Localitate: Timisoara
Contact:

Mesaj de Big_boy » Sâm Iun 29, 2013 10:04 pm

Frumoasa locomotiva !!!!
Avatar utilizator
kablu
Mesaje: 323
Membru din: Joi Feb 25, 2016 8:07 pm
Localitate: Arad
Contact:

Mesaj de kablu » Sâm Iun 29, 2013 11:22 pm

Multumesc mult pentru informatii .
Big_boy , sa vezi ce bine va arata la H0e . Totusi mai trebuie sa caut dupa niste dimensiuni critice legate de biele si roti , pentru a vedea daca sasiul donor se va potrivi sau nu .
[Local Link Removed for Guests] furnizorul oficial de infrastructura feroviara pentru calea ferata ingusta a lui Kablu
Avatar utilizator
Gam3
Site Admin
Mesaje: 4973
Membru din: Sâm Iun 18, 2016 8:06 pm
Localitate: Iași
Contact:

Mesaj de Gam3 » Dum Iun 30, 2013 9:54 am

Pacat ca in Monografia MALAXA – 23 AUGUST – FAUR sau prin cataloagele MECANOEXPORIMPORT nu sunt poze cu locomotivele pentru Romania.

Locomotive tip L 30H-Lyd2 pentru Polonia :

[Link Removed for Guests]

foto MECANOEXPORIMPORT

Din alt catalog MECANOEXPORIMPORT:

[Link Removed for Guests]

In catalog zice ca au fost 4 locomotive. Cred ca e o greseala.
cosmin78
Mesaje: 5809
Membru din: Sâm Apr 28, 2007 12:00 am
Localitate: Porto/Craiova
Contact:

Mesaj de cosmin78 » Dum Iun 30, 2013 1:31 pm

Locomotivele pentru Polonia/export au acelasi sasiu precum cele de 300 CP? Schita pentru LH30 de 300 CP prezinta o "capota" dupa cabina de conducere, pe cand LH 30 lyd2 au cabina la un capat.
Cosmin
[Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
dantm
Mesaje: 1842
Membru din: Mie Mar 05, 2008 12:00 am
Contact:

Mesaj de dantm » Dum Iun 30, 2013 2:36 pm

La Criscior parca era una.
Scrie răspuns

Înapoi la “Garile din Romania”