Hunedoara - Gara Mica

Discutii generale si prezentari, despre garile din Romania
Scrie răspuns
Avatar utilizator
COMBO
Mesaje: 54
Membru din: Sâm Apr 11, 2009 12:00 am
Localitate: Hunedoara
Contact:

Mesaj de COMBO » Lun Iun 08, 2009 9:29 am

se vă’d prin internet explorer şi când am ataşat fotografiile de la photobucket le-am ataşat folosind codul HTML al fiecă’rei imagini pentru o mă’rime maxim㒠(s㒠nu fie într-o fereastr㒠mică’) s-ar putea ca celă’lalte browsere cum este mozilla şi altele s㒠nu suporte imaginile postate în cod HTML
eu folosesc internet explorer 8
Ultima oară modificat Mie Iun 24, 2009 10:20 am de către COMBO, modificat 1 dată în total.
Blogul nostru: http://mocanitahunedoara.wordpress.com şi forumul care aparţine de blog http://mocanitahd.freeforums.org/
Avatar utilizator
claudiu_ne2000
Mesaje: 278
Membru din: Lun Apr 07, 2008 12:00 am
Localitate: DEVA
Contact:

Mesaj de claudiu_ne2000 » Lun Iun 08, 2009 9:39 am

...COMBO...asa veste buna, demult nu am mai auzit...sa dea domnul sa fie intr-un ceas bun...deabia astept sa stau la bariera, la intrare in Govajdie...
Sa se-nvarta roata<br>
Avatar utilizator
Florinn
Site Admin
Mesaje: 5545
Membru din: Dum Ian 17, 2016 8:06 pm
Localitate: Cluj Napoca / Bucuresti
Contact:

Mesaj de Florinn » Lun Iun 08, 2009 1:14 pm

Salut,

combo, recomandarea este sa folosesti imagini mici, tocmai pentru a nu se sta ore pana se incarca pozele si pentru a avea o imagine de ansamblu asupra articolului, gandeste-te ca cineva mai scrie un mesaj, ca sa il citesti si sa raspunzi iarasi stai sa se incarce pozele.

Si da si le mine pe IE se vad exact ca la felippe, sii nu stiu de ce.

Te rog ca pe viitor sa folosesti IMG images for message boards si nu alte combinatii,
mersi pt intelegere.

Felicitari pentru articol!
Florin - Trainsylvania Railway Club, Cluj Napoca
shoppy
Mesaje: 655
Membru din: Mie Mai 02, 2007 12:00 am
Localitate: Bucuresti, s. 1
Contact:

Mesaj de shoppy » Mar Iun 09, 2009 2:53 pm

KM8-300 e o borna, arata lungimea liniei pana in acel punct, adica 8km si 300metrii, asemenea borne ar trebuii sa fie la fiecare 100m.
Cea cu 1967 poate fi anul terminarii unei lucrari de arta (sau anul in care Titi Ion a trecut pe acolo si l-a chinuit talentu).
Ultima, cea cu rosu, cred ca este de la Ocolul Silvic.
Avatar utilizator
Dr2005
Mesaje: 1369
Membru din: Dum Mai 04, 2008 12:00 am
Localitate: Bucuresti, Sect.6, Drumul Taberei
Contact:

Mesaj de Dr2005 » Mar Iun 09, 2009 9:06 pm

SUperb peisajul, pacat ca nu avem si trenuri pe acolo :(

Apropo, la mine se vad bine thumbnailurile (si pozele). Vad ca sunt puse cu cod BB, ceea ce e bine.
Avatar utilizator
siderurgistul
Mesaje: 1
Membru din: Mie Iun 17, 2009 12:00 am
Localitate: Hunedoara
Contact:

Mesaj de siderurgistul » Vin Iun 19, 2009 8:44 pm

buna, sunt nou pe forum,... am inteles dintrun mesaj de mai sus ca un investitor ar fi dispus sa cumpere fabrica de var, cariera de calcar de la craciuneasa si sa refaca o parte din linia ferata,.. daca se poate imi puteti spune despre ce firma este vorba? numele firmei care ar vrea sa investeasca? eu am inteles ca o firma germana, simcor group, ar fi vrut sa cumpere fabrica de var, nu stiu daca ii acelasi investitor de care ati auzit voi... mersi mult pt raspuns
Avatar utilizator
COMBO
Mesaje: 54
Membru din: Sâm Apr 11, 2009 12:00 am
Localitate: Hunedoara
Contact:

Mesaj de COMBO » Sâm Iun 20, 2009 10:06 am

Simcor group este din Oradea, nu este firm㒠germană’. O s㒠m㒠duc la depoul CFI şi o s㒠stau de vorb㒠cu mecanicul de locomotiv㒠în aceiaşi timp şi paznic acolo s㒠aflu mai multe detalii. Ultima oar㒠a spus c㒠la anu' vor începe lucrul.
Ultima oară modificat Mie Iun 24, 2009 10:20 am de către COMBO, modificat 1 dată în total.
Blogul nostru: http://mocanitahunedoara.wordpress.com şi forumul care aparţine de blog http://mocanitahd.freeforums.org/
Avatar utilizator
COMBO
Mesaje: 54
Membru din: Sâm Apr 11, 2009 12:00 am
Localitate: Hunedoara
Contact:

Breaking news

Mesaj de COMBO » Mar Iun 23, 2009 8:19 pm

Al doilea pod CFI curb din ţar㒠(podul nr. 3 cel de lâng㒠Talc-Dolomit㒠SA Zlaşti şi fostul canton nr.1) a fost demolat pentru fier vechi Vineri 19 Iunie 2009 Imagine
Ultima oară modificat Mie Iun 24, 2009 10:22 am de către COMBO, modificat 1 dată în total.
Blogul nostru: http://mocanitahunedoara.wordpress.com şi forumul care aparţine de blog http://mocanitahd.freeforums.org/
Avatar utilizator
claudiu_ne2000
Mesaje: 278
Membru din: Lun Apr 07, 2008 12:00 am
Localitate: DEVA
Contact:

Mesaj de claudiu_ne2000 » Mar Iun 23, 2009 9:30 pm

....deci pana la urma tot ce s-a zis inainte cu repunerea in functiune a trenului...e de domeniul trecutului...

pacat ca era ceva interesant...dar se pare ca astia de la Talc...sunt in groapa rau de tot daca au taiat podul
Sa se-nvarta roata<br>
Avatar utilizator
COMBO
Mesaje: 54
Membru din: Sâm Apr 11, 2009 12:00 am
Localitate: Hunedoara
Contact:

Mesaj de COMBO » Mar Iun 23, 2009 9:42 pm

Lor (conducerea de la Talc-Dolomită’) le place s㒠pun㒠"beţe în roată’" numa ei s-o duc㒠bine. Nu se gândesc la alţii, puteau s㒠lase linia pentru scopuri turistice şi aveau de câştigat dup㒠urma turismului.
Blogul nostru: http://mocanitahunedoara.wordpress.com şi forumul care aparţine de blog http://mocanitahd.freeforums.org/
Avatar utilizator
COMBO
Mesaje: 54
Membru din: Sâm Apr 11, 2009 12:00 am
Localitate: Hunedoara
Contact:

Mesaj de COMBO » Mie Iul 01, 2009 6:44 pm

Salutare tuturor. Sâmbă’ta 27 iunie 2009 am dat o fug㒠la depoul CFI din Hunedoara ca s㒠stau de vorb㒠cu "nea Hazu". El mi-o spus o veste care m-a cutremurat şi pe mine. A spus c㒠în urmă’toarele să’ptă’mâni se va începe dezmembrarea liniei de cale ferat㒠îngust㒠care a mai ră’mas inclusiv locomotivele, vagoanele, primul pod curb şi podul cel mare vor fi demolaţi pentru fier vechi. Aceast㒠veste m-a tristat tare. Un patrimoniu local o s㒠dispar㒠doar din nepă’sarea şi lă’comia celor de la conducerea T-D Zlaşti. Doar dac㒠nu intervine cineva s㒠cumpere linia cu tot cu material rulant (Georg Hochevar) :(
Blogul nostru: http://mocanitahunedoara.wordpress.com şi forumul care aparţine de blog http://mocanitahd.freeforums.org/
Avatar utilizator
claudiu_ne2000
Mesaje: 278
Membru din: Lun Apr 07, 2008 12:00 am
Localitate: DEVA
Contact:

Mesaj de claudiu_ne2000 » Mie Iul 01, 2009 7:48 pm

Combo...poate ca aceasta actiune este si cantecul de lebada a celor de la Talc Dolomita...

mai multe ce sa zic...imi lasa in gura un gust amar...dar capitalismul e dur cateodata. Poate taie ei fierul dar picioarele tot or sa ramana si odata si odata o sa vedem mocanita iarasi pe acolo mergand.
Sa se-nvarta roata<br>
Avatar utilizator
COMBO
Mesaje: 54
Membru din: Sâm Apr 11, 2009 12:00 am
Localitate: Hunedoara
Contact:

Mesaj de COMBO » Mie Iul 01, 2009 8:40 pm

Am trimis un e-mail că’tre office CFI sperând ca dl. Hocevar s㒠salveze ceva...
Avatar utilizator
COMBO
Mesaje: 54
Membru din: Sâm Apr 11, 2009 12:00 am
Localitate: Hunedoara
Contact:

Mesaj de COMBO » Mie Iul 01, 2009 9:41 pm

am şi primit ră’spunsul de la domnul Hocevar:
"From: Georg Hocevar <[email protected]>
To: Rudolf Hanzelik <[email protected]>
Sent: Wednesday, July 1, 2009 9:26:18 PM
Subject: Re: Linia de cale ferat㒠îngust㒠de la municipiul Hunedoara


Stimate dl. Hanzelik!

Din pacate este prea tarziu. Am fost astazi acolo. Conducerea firmelor lui dl. Tender a hotarat ca maine sa incepe demontarea liniei. Viaductul la Cantorul 2 a fost taiat saptamana trecuta. In zona depoului au inceput astazi lucrarile pentru amenajare pentru un Night-Club!!!

Cu stima

Georg Hocevar" deci linia va fi tă’iat㒠cu siguranţ㒠şi gata cu cei 109 ani de istoreie CFI Hunedoara :-( :( :-x :mad:
Ultima oară modificat Dum Iul 12, 2009 11:20 am de către COMBO, modificat 1 dată în total.
Avatar utilizator
claudiu_ne2000
Mesaje: 278
Membru din: Lun Apr 07, 2008 12:00 am
Localitate: DEVA
Contact:

Mesaj de claudiu_ne2000 » Joi Iul 02, 2009 8:40 am

Ce tarani...auzi sa faca Night club...intre maracinile alea...nu mai zic de gramada de gunoie de lanaga...Eu cred ca mai mult ca sigur asta e inceputul sfarsitului pentru cei de acolo...

Dar in alta ordine de idei...Combo, nu ai incercat sa vorbesti cu domnul Hocevar in legatura cu reabilitarea portiunii de cale ferata ingusta de langa Govajdie, sa fiu mai exact portiunea de cale de langa furnalul de la govajdie (monument istoric) si in jos pe vale pana la tunelul ce trece catre Hunedoara...chiar acolo era si o mica gara...numai buna de intors garnitura.
Sa se-nvarta roata<br>
Scrie răspuns

  • Advertisement

Înapoi la “Garile din Romania”

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat