Daca apar probleme de vizualizare a forumului, un simplu clear la cache-ul browserului rezolva problema.

Gari din Rominia - Curtea de Arges

Aici gasiti mesajele spam si cele care incalca regulamentul, sau mesajele care deraiaza de la subiect

Moderatori: Gam3, rally

LDH
Mesaje: 6938
Membru din: Sâm Sep 03, 2016 8:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de LDH » Joi Iul 19, 2007 11:40 pm

prietene, da-mi voie sa completez reportajul tau, cu atat mai mult cu cat aceasta gara a sarbatorit in 1999 cei 100 de ani de existenta, cu o fotografie, evident retusata (cerul albastru), al garii Curtea de Arges asa cum arata pe la 1903

[Link Removed for Guests]

la care adaug urmatoarele:

""Sala de asteptare a garii era, pe vremuri, sala de bal pentru protipendada argeseana, ne spune Nicolae Savu, descendentul uneia dintre cele mai vechi familii argesene. „Balul de primavara se tinea aici, stiu de la bunicul meu. Era un mare eveniment. Asta se petrecea inainte de razboi.”

Garii de la Curtea de Arges i se mai spune si acum gara regala de catre cei mai batrani locuitori ai orasului, si asta pentru ca toti regii inmormantati la manastire au fost adusi cu trenul.

„Imi aduc aminte cand au adus-o pe Regina Maria. Eram mic, dar m-am dus la gara sa vad. Au adus-o cu trenul, apoi pe un afet de tun pe bulevard, pana la manastire. Era foarte multa lume, un convoi lung”, isi aminteste Gheorghe Smeureanu, de 84 de ani.

Prezentul nu are nicio legatura cu stralucirea de odinioara. In 1999 s-a sarbatorit implinirea a 100 de ani de cand a fost data in folosinta gara.

Carol I a fost prezent la inaugurare

Pe 27 noiembrie 1898 au avut loc inaugurarea si punerea in circulatie a caii ferate Pitesti-Curtea de Arges, in lungime de 38,4 kilometri. Investitia s-a ridicat la 7.887.846 lei aur, potrivit documentelor vremii. Linia ferata construita intre 1895 si 1898 de inginerul Elie Radu a presupus si ridicarea multor cantoane, gari si pasaje. Prin sala de asteptare a garii a trecut si ultimul drum al Regelui Carol I, in 1914, adus la manastire pentru a fi inmormantat. Regele fusese prezent si la inaugurare.""

extras din articolul publicat in

[Link Removed for Guests]

in articol este si o mare gresala, automotorul pe care l-ai fotografiat este, dupa ei, o constructie germana reparat
nimic mai gresit, automotorul este un Malaxa 77-900
Toate cele bune,
LDH
[Link Removed for Guests]
LDH
Mesaje: 6938
Membru din: Sâm Sep 03, 2016 8:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de LDH » Dum Iul 22, 2007 12:05 pm

Iata inca o fotografie cu gara, retusata si asta, dar de data aceasta cu fatada spre strada, daca inteleg eu bine

[Link Removed for Guests]
Ultima oară modificat Dum Iul 22, 2007 7:15 pm de către LDH, modificat 1 dată în total.
Toate cele bune,
LDH
[Link Removed for Guests]
rally
Mesaje: 1188
Membru din: Dum Dec 04, 2016 8:05 pm
Localitate: bucuresti
Contact:

Mesaj de rally » Dum Iul 22, 2007 5:41 pm

ldh, ai uitat sa specifici sursa imaginii tale , stii ca apar discutii ... :roll:
In doar 4 ani, modelismul romanesc nu mai gangureste, vorbeste chiar limbi straine !
LDH
Mesaje: 6938
Membru din: Sâm Sep 03, 2016 8:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de LDH » Dum Iul 22, 2007 7:20 pm

Mda, iar o luam de la capat se pare

Am schimbat fotografia si am pus-o pe aceea pe care scrie ca este din colectia mea
Mai in detaliu face parte dintr-un album cu fotografii ale mai multor gari din Romania primit de la un coleg forumist.
Am sa scriu de acuma inainte pe toate pozele ce-mi apartin ca i-mi apartin
Oricum nu mai pun fotografii care nu-mi apartin sau nu apartin colegilor de club al caror accept pentru publicare pentru exemplificare il am. Este o chestie reciproca. Si ei pot folosi fotografiile si desenele mele.

Am reusit sa ne lamurim?
Toate cele bune,
LDH
[Link Removed for Guests]
cosmin78
Mesaje: 5817
Membru din: Sâm Apr 28, 2007 12:00 am
Localitate: Porto/Craiova
Contact:

Mesaj de cosmin78 » Dum Iul 22, 2007 7:47 pm

@LDH
...de parca te-ar baga cineva in tribunal ca pui neste poze pe forum....atata timp cat nu este in scopuri comerciale,ci doar ptr a servi la imbogatirea culturii.....pune pozele care vrei,nu te mai stressa atat
Cosmin
[Link Removed for Guests]
LDH
Mesaje: 6938
Membru din: Sâm Sep 03, 2016 8:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de LDH » Dum Iul 22, 2007 7:51 pm

poate ca ai dreptate dar nu mai am chef de discutii aiurea
normal ca daca ai pus o poza si ai scris pe ea ca tu ai facut-o daca o pui fara sa stergi autorul sa nu fie probleme dar...uneori apar si este pacat ca dintr-o neintelegere sa se iste discutii care nu-si au rostul
daca ai sa cauti pe forum ai sa gasesti mai multe exemple in care subsemnatul este implicat
asa ca, in aceste conditii, prefer sa pun pozele mele sau sa dau link atunci cand sunt ale altora
Toate cele bune,
LDH
[Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
catalin
Mesaje: 2788
Membru din: Mar Apr 24, 2007 12:00 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de catalin » Dum Iul 22, 2007 8:37 pm

Mda, iar o luam de la capat se pare

Am schimbat fotografia si am pus-o pe aceea pe care scrie ca este din colectia mea
Mai in detaliu face parte dintr-un album cu fotografii ale mai multor gari din Romania primit de la un coleg forumist.



Imaginea este un "crop", pagina 94 din "Albumul Lucrarilor mai principale proiectate si executate de serviciul de studii si constructiuni al Ministerului de Lucrari Publice" din 1903.
Originalul lucrarii face parte din colectia Andrei Berinde din Bucuresti, care a avut placerea de a oferi mai multe copii scan dupa respectivul album catorva pasionati bucuresteni.
LDH
Mesaje: 6938
Membru din: Sâm Sep 03, 2016 8:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de LDH » Dum Iul 22, 2007 9:14 pm

Corect
Toate cele bune,
LDH
[Link Removed for Guests]
Scrie răspuns

Înapoi la “Mesaje offtopic”