Intalniri intre pasionati la Cluj - imagini

Intalniri ale pasionatilor pretutindeni in tara sau afara.
Scrie răspuns
Avatar utilizator
Florinn
Site Admin
Mesaje: 5545
Membru din: Dum Ian 17, 2016 8:06 pm
Localitate: Cluj Napoca / Bucuresti
Contact:

Mesaj de Florinn » Mar Mar 31, 2009 9:33 am

mpursu scrie:Imi place tare mult micutza mocanita , realizata bineinteles la aceeasi scara 1:87 :aplauze:
Imagine Imagine Imagine
M-am bucurat sa o vad live pe simpatica locomotiva de manevra Black Anna (conform versiunii engleze a catalogului Fleischmann :grin:):
Imagine Imagine Imagine
Datorita liniei incalecate H0 / H0e (parca asa se numeste), Black Anna si mocanita au putut sa fie pozate impreuna 8)
Florin - Trainsylvania Railway Club, Cluj Napoca
Avatar utilizator
Florinn
Site Admin
Mesaje: 5545
Membru din: Dum Ian 17, 2016 8:06 pm
Localitate: Cluj Napoca / Bucuresti
Contact:

Mesaj de Florinn » Mar Mar 31, 2009 9:33 am

mpursu scrie:Nu am apucat sa o pozez pe indelete pe superba aburoasa 58 Rivarossi, insa o imagine simpatica tot am reusit sa fac :grin: :
Imagine
Astfel, atunci cand nu-mai-stiu-cine a intrebat "unde-i BR58?", eu am putut raspunde "e pe drum" :-D :-D :-D
Am reusit totusi sa o admir si, mai ales, sa vad osia motoare principala cotita si cu biela motoare plus capul de cruce 8O si cu distributia aferenta 8O 8O. M-am bucurat tare mult sa vad... farurile rosii de la tender Imagine!
Intr-adevar, aceasta locomotiva este cu totul deosebita, iar... micutza greseala de montare a bielelor poate fi iertata :fluierat:
Florin - Trainsylvania Railway Club, Cluj Napoca
Avatar utilizator
Florinn
Site Admin
Mesaje: 5545
Membru din: Dum Ian 17, 2016 8:06 pm
Localitate: Cluj Napoca / Bucuresti
Contact:

Mesaj de Florinn » Mar Mar 31, 2009 9:34 am

mpursu scrie:Cu coada ochiului, am surprins o miscare suspecta pe linia de pe deal :| :
Imagine
Cin'sa fie, cin'sa fie?! Aburoasa BR42 Liliput, blindata si cu v�psea de camuflaj 8)
Imagine Imagine Imagine
Imi pare rau ca n-am apucat sa pozez aburoasa 52 Liliput a lui Doru, insa pot sa va spun ca rotile si bielele ei sunt identice cu cele ale aburoasei 42, diferite fiind doar culorile :grin:. Cele doua locomotive seamana foarte mult, sunt frumoase & spectaculoase :aplauze:
Florin - Trainsylvania Railway Club, Cluj Napoca
Avatar utilizator
Florinn
Site Admin
Mesaje: 5545
Membru din: Dum Ian 17, 2016 8:06 pm
Localitate: Cluj Napoca / Bucuresti
Contact:

Mesaj de Florinn » Mar Mar 31, 2009 9:34 am

mpursu scrie:Iata aici aburoasa 75 Liliput, identica cu cea pe care am tinut-o in mana la Expozitia "Colectii si colectionari" Brasov 2008:
Imagine Imagine Imagine
Am tinut neaparat sa pun in evidenta decalajul de 90 de grade dintre mecanismele de pe stanga si de pe dreapta, asa ca mai intai am intors locomotiva pe dreapta exact cum era, apoi i-am pozitionat biela de cuplare joooos de tot si am pozat din nou :grin:
Langa ea a aparut o interesanta aburoasa 93 Liliput:
Imagine Imagine
Florin - Trainsylvania Railway Club, Cluj Napoca
Avatar utilizator
Florinn
Site Admin
Mesaje: 5545
Membru din: Dum Ian 17, 2016 8:06 pm
Localitate: Cluj Napoca / Bucuresti
Contact:

Mesaj de Florinn » Mar Mar 31, 2009 9:35 am

mpursu scrie:In final, iata 3rei poze paralele a la MPU :-D
Imagine Imagine Imagine
Cele 3rei aburoase Liliput mi-au fost prezentate de SeptiBachmann :aplauze:
Florin - Trainsylvania Railway Club, Cluj Napoca
Avatar utilizator
mpursu
Mesaje: 3307
Membru din: Sâm Aug 25, 2007 12:00 am
Localitate: Oradea
Contact:

Mesaj de mpursu » Mar Mar 31, 2009 3:28 pm

Multumesc mult, Florinn! :aplauze:
Avatar utilizator
Florinn
Site Admin
Mesaje: 5545
Membru din: Dum Ian 17, 2016 8:06 pm
Localitate: Cluj Napoca / Bucuresti
Contact:

Mesaj de Florinn » Dum Apr 05, 2009 4:12 pm

Imagine

Doar un preview la intalnirea ce va fi marti ;)
Florin - Trainsylvania Railway Club, Cluj Napoca
Avatar utilizator
Florinn
Site Admin
Mesaje: 5545
Membru din: Dum Ian 17, 2016 8:06 pm
Localitate: Cluj Napoca / Bucuresti
Contact:

Mesaj de Florinn » Mie Apr 08, 2009 11:52 am

Salut,

relatari de la intalnirea,
o seara "TEE" (TransEuropeExpres).

Imagine Imagine Imagine Imagine

Este vorba despre doua garnituri TEE, prima formata din BR 112 si garnitura "Rhine Arrow", si a doua fiind un automotor electric SBB din seria RAe ("Gottardo").

Imagine Imagine Imagine Imagine

Intreaga garnitura a automotorului este realizata integral din metal, tractiunea este asigurata de vagonul nr.2 care este pe 6 osii si este echipat cu motor C-sinus. Ceea ce mi-a placut cel mai mult la acest automotor sunt pantografele simetrice care se "intersecteaza".

Automotorul a fost construit in perioada 1961 and 1967, ultima garnitura circulanf pana in 1999. Avea o viteza de top de 160 km/h si a circulat pe rutele : "Zürich/Gotthard/Milan", "Milan/Simplon/Lausanne/Paris" sau "Zürich/ Brussels/ Amsterdam" , fiind un automotor multi-sistem (de aici si cele 4 pantografe)

Imagine Imagine Imagine Imagine

trebuie sa mai spun ca automotorul produs de Trix are iluminatul interior realizat cu leduri in toata garniura, farurile si stopurile sunt finut realizate tot cu leduri, de asemenea este echipat cu modul de sunet.

Poze la "apus de soare":

Imagine Imagine Imagine Imagine

Imagine Imagine Imagine Imagine

Imagine Imagine Imagine Imagine

Imagine Imagine Imagine Imagine

Imagine Imagine Imagine
Ultima oară modificat Sâm Iun 06, 2009 2:48 am de către Florinn, modificat de 2 ori în total.
Florin - Trainsylvania Railway Club, Cluj Napoca
Avatar utilizator
Florinn
Site Admin
Mesaje: 5545
Membru din: Dum Ian 17, 2016 8:06 pm
Localitate: Cluj Napoca / Bucuresti
Contact:

Mesaj de Florinn » Mie Apr 08, 2009 11:53 am

Garnitura "Rhine Arrow":

Imagine Imagine Imagine Imagine

Imagine Imagine Imagine Imagine

Imagine Imagine Imagine Imagine

Aceasta este formata din Br 112, constructie integral din metal, motor C-sinus, echipata cu modul de sunet si garnitura formata din vag clasa 1, vag clasa 2, vag panoramic, vag restaurant si vag clasa 1, toate produse de Trix.

Imagine Imagine Imagine Imagine

Imagine Imagine Imagine Imagine Imagine

S-a lasat seara si aprindem luminile :

Imagine Imagine Imagine Imagine

Imagine Imagine Imagine Imagine Imagine

urmeaza si niste filmulete.
Florin - Trainsylvania Railway Club, Cluj Napoca
Avatar utilizator
Horia_Radulescu
Mesaje: 5302
Membru din: Joi Feb 14, 2008 12:00 am
Localitate: Mulhouse, Alsacia
Contact:

Mesaj de Horia_Radulescu » Joi Apr 09, 2009 2:53 am

Florine, e bine sa traducem cu Google insa mai verifica si tu textele ca "Rhine Arrow" si "Automotorul a fost construit in perioada 1961 and 1967" nu prea suna a nimic...

"Rhine Arrow" este de fapt trenul F (mai apoi TEE) "Rheinpfeil", frate cu "Rheingold" de care se despartea daca nu mai insel la Duesseldorf...

RAe, TEE II a circulat asa pana in 1986... o parte din rame au fost pe sinele elvetiene intr-adevar pana in 1999 ca tren regional (!!!) pentru aeroportul din Zürich pana in 1999, insa erau deja vopsite gri (si supranumite Grauen Maus din cauza culorii) dupa schema de EC din 1989.

din cate mai stiu, in romaneste se spune Bruxelles, Milano, s.a.m.d... papara! :evil:

pe langa calitatea indoielnica a descrierilor :-D unde se cam vede ca n-ai mai consultat de mult un traducator autorizat, pozele sunt de nota 9,99! :lol:
toate cele bune,
HR
Avatar utilizator
Florinn
Site Admin
Mesaje: 5545
Membru din: Dum Ian 17, 2016 8:06 pm
Localitate: Cluj Napoca / Bucuresti
Contact:

Mesaj de Florinn » Joi Apr 09, 2009 8:57 am

Mai nenea, de aceea esti moderator ca sa mai si corectezi textul, ca vad ca timp ai :grin:
eu cunoscator nu am pretins niciodata ca sunt :)
Florin - Trainsylvania Railway Club, Cluj Napoca
Avatar utilizator
Florinn
Site Admin
Mesaje: 5545
Membru din: Dum Ian 17, 2016 8:06 pm
Localitate: Cluj Napoca / Bucuresti
Contact:

Mesaj de Florinn » Joi Apr 09, 2009 10:03 am

Filmulete:

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine
Florin - Trainsylvania Railway Club, Cluj Napoca
Avatar utilizator
Florinn
Site Admin
Mesaje: 5545
Membru din: Dum Ian 17, 2016 8:06 pm
Localitate: Cluj Napoca / Bucuresti
Contact:

Mesaj de Florinn » Joi Apr 09, 2009 10:05 am

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine
Florin - Trainsylvania Railway Club, Cluj Napoca
Avatar utilizator
Doru
Mesaje: 499
Membru din: Joi Feb 14, 2008 12:00 am
Localitate: Cluj Napoca
Contact:

Mesaj de Doru » Joi Apr 09, 2009 10:30 am

Frumoase garnituri Florine!!! Felicitari.
Impresionant de grele vagoanele acelea, cred ca au cam 300 de g fiecare. Rulajul s-a dovedit fara cusur. :lol:
Avatar utilizator
dantm
Mesaje: 1810
Membru din: Mie Mar 05, 2008 12:00 am
Contact:

Mesaj de dantm » Joi Apr 09, 2009 10:37 am

Desi nu e tocmai topicul potrivit, va informez ca ieri am avut o intilnire cu tovarasul Eporteka,aflat intr-o vizita de lucru in urbea de pe Bega.
Intilnirea s-a desfasurat la barul unei benzinarii deoarece in statia Timisoara Nord nu exista un restaurant al garei, aceasta fiind intr-o perpetua reconstructie precum zidirea mesterului Manole.
Cu prilejul intilnirii s-au discutat diverse aspecte ale activitatii feroviare, ale pasionatilor feroviari, precum si despre viitorul acestui domeniu.
S-a discutat de asemenea despre posibilitatea unei actiuni a pasionatilor pentru restaurarea locomotivei cu aburi de la Razboieni si redarea splendorii de alta data a acesteia, despre starea de degragare in care a fost adusa de catre persoane iresponsabile si fara respect fata de calea ferata, fata de luptele ceferistilor de la 16 Februarie 1933 si fata de ceea ce a fost cindva aceasta institutie numita calea ferata.

De asemenea s-a mai discuta despre necesitatea creeari unui topic pe forum unde cei cunoscatori sa explice semnificatia literelor de pe vagoane atit a celor de genul A9, ABp, Whmuos, WLABmee precum si evolutia lor in timp de la notatiile de tip, D, Ta, Fa, TF etc la vagoanele de calatori precum si la cele de marfa.

Dupa discutii a urmat o vizita prin Gara de Nord, prilej cu care am identificat locomotiva 60-1660-4 apartinind firmei Management F&M (the good rail managemet), aceasta avind revizia facuta la Constantin grup si mecanici de la GFR.
A urmat apoi o scurta incursiune de arheologie feroviara printre vechile vagoane abandonate in zona garii.

In incheierea vizitei tovarasul Eporteka si-a exprimat speranta ca la proxima vizita in Cluj Napoca sa putem vizita vagoanele vechi de la Apahida.
Scrie răspuns

  • Advertisement

Înapoi la “Anunturi, intalniri ale pasionatilor.”

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat