LDH25M

mishu88
Mesaje: 666
Membru din: Mar Mai 13, 2008 12:00 am
Localitate: Falticeni, Pascani, Bucuresti
Contact:

Mesaj de mishu88 » Sâm Apr 21, 2012 11:12 pm

M-am dus astă’zi la Budeşti/linia 801, Titan Sud - Olteniţa şi am fotografiat aceast㒠locomotivă’. Am întrebat pe paznicul de acolo şi mi-a spus c㒠pe plă’cuţele de la accesul pe locomotiv㒠scrie: 22031 / 1974. Conform spuselor unor buni colegi de-ai mei, numă’rul locomotivei este LDH25-139.

Imagine
[Link Removed for Guests]
scristi
Mesaje: 368
Membru din: Lun Sep 12, 2016 8:06 pm
Localitate: Braila
Contact:

Mesaj de scristi » Mar Apr 24, 2012 11:55 am

Si niste poze de la cateva prospecte de la MECANOEXPORTIMPORT ROMANIA

S-au produs 153 bucati pt Romania,
-6 bucati pt Bangladesh
-6 bucati pt Egipt
-1 buc pt Grecia
-40 buc pt Iraq
-3 buc pt Ungaria
-7 buc pt Nigeria

Fabricant Uzinele 23 August Bucuresti

[Link Removed for Guests]

[Link Removed for Guests]
Tel: 0723.730.229<br>
Avatar utilizator
adrian78hd
Mesaje: 375
Membru din: Sâm Iun 19, 2010 12:00 am
Localitate: Hunedoara
Contact:

Mesaj de adrian78hd » Sâm Mai 12, 2012 9:22 pm

Turceni BDM 277
[Link Removed for Guests]
mishu88
Mesaje: 666
Membru din: Mar Mai 13, 2008 12:00 am
Localitate: Falticeni, Pascani, Bucuresti
Contact:

Mesaj de mishu88 » Mar Iun 18, 2013 10:32 am

Tot B-DM-uri, dar unul la Bucureşti şi unul la Moldoviţa:

Locomotiva diesel-mecanic㒠B-DM 008 construit㒠în 1964 la Bucureşti, 30 mai 2009
[Link Removed for Guests]

Locomotiva B-DM 027 la Moldoviţa, 30 aprilie 2008
[Link Removed for Guests]

O locomotiv㒠pă’ră’sit㒠într-o fabric㒠pustie
[Link Removed for Guests]

Detaliu la plă’cuţele de identificare
[Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
Pantiru
Mesaje: 396
Membru din: Vin Apr 15, 2011 12:00 am
Localitate: Braila
Contact:

Mesaj de Pantiru » Mie Iun 19, 2013 7:36 pm

Avem si noi in portul Braila un LDH25,acum este tras pe dreapta pe timp nelimitat.I-am schimbat motorul original prin 2005 si i s-a adaptat un Kraz238,dar randamentul nu a mai fost acelasi, cu cel original reusea sa urneasca cateva vagoane, maxim 5,cu Krazul doar 2,asta fiind si motivul care i-a pecetluit soarta.Acum mai nou se foloseste Stalowa Wola sau Komatsu la manevrarea vagoanelor cu marfa.
mishu88
Mesaje: 666
Membru din: Mar Mai 13, 2008 12:00 am
Localitate: Falticeni, Pascani, Bucuresti
Contact:

Mesaj de mishu88 » Dum Aug 24, 2014 1:32 pm

Pitit㒠de ochii lumi, LDH25-153 manevra vagoane în cadrul SIRV Mă’r㒺eşti. [August, 2014]

[Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests] by [Link Removed for Guests], on Flickr

LDH25, tipul de locomotiv㒠de manevr㒠a atâtor silozuri din România, prezent㒠la Ciulniţa ca LDH25-142 ală’turi de vreo 3 mecanici care încercau s-o urneasc㒠la treabă’. [August, 2014]

[Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests] by [Link Removed for Guests], on Flickr
[Link Removed for Guests]
Scrie răspuns

  • Advertisement

Înapoi la “Locomotive diesel”

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat