Diorama din Sinaia

Diorama la care lucrez
Scrie răspuns
Avatar utilizator
asalexx
Mesaje: 655
Membru din: Mie Apr 18, 2007 12:00 am
Localitate: Sinaia
Contact:

Mesaj de asalexx » Lun Ian 21, 2008 10:49 am

La diorama din cluj spre deosebire de a mea este ca in toate parsile de la intrare-iesire din pasaj, muntele vine prea drept nu are deformatii ceva si in plus tr sa iasa putin cu pasajul in exterior.In realitate poate sa pice toti bolovanii aceeia pe tren sa faca bumm.
Iar iarba este prea verde protacel.Poate se vede din cauza luminii.In rest este perfecta.
Avatar utilizator
Florinn
Site Admin
Mesaje: 5545
Membru din: Mar Ian 17, 2006 10:06 pm
Localitate: Cluj Napoca / Bucuresti
Contact:

Mesaj de Florinn » Lun Ian 21, 2008 1:52 pm

Detaliezi putin la ce pasaj te referi? ca nu imi dau seama, iarba e prea verde din doua motive, lumina de neon creata de becurile economice si din cauza ca e doar primul strat, se lucreaza mai multe etape pana la finalizarea vegetatiei, nu se poate dintr-o etapa.
Florin - Trainsylvania Railway Club, Cluj Napoca
Avatar utilizator
asalexx
Mesaje: 655
Membru din: Mie Apr 18, 2007 12:00 am
Localitate: Sinaia
Contact:

Mesaj de asalexx » Lun Ian 21, 2008 7:41 pm

Am inteles cu iarba.
La intrarea in tunele(pasaj subteran).Prea abrupt pleaca versantul pe verticala.Mai real ar fi sa mai se prelungeasca gunelul pentru ca pietrele sa nu cada pe sina.
Potisa te uiti lamie.Am incercat cat mai mult sa mai am un spatiu de la intrarea in tunel pana la versant.Adevarul este ca in 2 parti am si eu cateva probleme si vad ce mai fac.
Si ce nu-mi place la mine cat ssi la diorama voastra ar fi ca prea pleaca de la baza pe verticala am incercat sa micsorez cat mai mult.In re realitate se pune o plasa la aceasta inaltime iar la baza ceva sa opreasca bolovani sa nu ne trezim cu ei pe linie.
Astept sa vad cum o sa iasa la voi.
Ceea ce este extraordinar la voi ati facut un platou sus fascinant si mai ales bucata de sina care se sfarseste in pamant.
Foarte frumos.Spor la treba in continuare.
Avatar utilizator
Florinn
Site Admin
Mesaje: 5545
Membru din: Mar Ian 17, 2006 10:06 pm
Localitate: Cluj Napoca / Bucuresti
Contact:

Mesaj de Florinn » Mar Ian 22, 2008 9:49 am

Ok, am inteles,

treaba e ca daca nu as fi vazut in realitate exact aceasi situatie nu as fi acceptat sa facem asa, imi pare rau ca nu am poze de pe Cluj - Oradea ca sa vezi situatii si mai critice ;)
Florin - Trainsylvania Railway Club, Cluj Napoca
stageexp
Mesaje: 1260
Membru din: Lun Ian 14, 2008 12:00 am
Localitate: Timisoara
Contact:

Mesaj de stageexp » Mar Ian 22, 2008 10:22 am

Exista in realitate tuneluri fata de care versantul pleaca destul de dur pe verticala, o situatie pe care o regasim si pe valea crisului, un loc extraordinar de frumos, unde peretii sunt abrupti si parca cresc de deasupra tunelului.
Calea serpuieste prin defileu, si de altfel este o placere plimbatul catre cabana pe linie, flancati de munte respectiv de apa 8)
Avatar utilizator
Florinn
Site Admin
Mesaje: 5545
Membru din: Mar Ian 17, 2006 10:06 pm
Localitate: Cluj Napoca / Bucuresti
Contact:

Mesaj de Florinn » Vin Ian 25, 2008 9:48 am

Uite mai jos un link pus de Gabi Todoran, este o poza cu un tunel unde versantul pleaca nu pe verticala, ci si mai grav, inclinat deasupra liniei.

Linkul [Link Removed for Guests]
Florin - Trainsylvania Railway Club, Cluj Napoca
Avatar utilizator
asalexx
Mesaje: 655
Membru din: Mie Apr 18, 2007 12:00 am
Localitate: Sinaia
Contact:

Mesaj de asalexx » Vin Ian 25, 2008 10:14 pm

Da nu am crezut ca poate exista asa ceva.Poate are numai roca,pana la urma si aia trebuia ancorata sau gasit o alta solutie dar vad ca se tine asa de mult timp.
Mai bine,ca as avea si eu cateva probleme dastea si incercam cat mai mult pozibil sa reduc asa ceva.Acum pot veni mai pe verticala cu versantul.
Avatar utilizator
asalexx
Mesaje: 655
Membru din: Mie Apr 18, 2007 12:00 am
Localitate: Sinaia
Contact:

Mesaj de asalexx » Vin Ian 25, 2008 10:24 pm

Daca as avea mai mult timp...Sa maifac cate ceva la diorama.Ma gandesc numai la ea,stiind ca diorama este acasa iar eu sunt la 110km si ajung o data la 2 saptamani.
Mai ma gandam la un lucru.Ce o sa facem atunci cand nu o sa mai existe trenuri care merg pe linie,poate sa mearga numai pe,, pasarele,,(nustiu cum sa le zic)asa cum merg in japonia.
Ce facem schimbam dioramele si trenuletele?
Apropo sie cineva cate lokomotive s-au produs pana acum?In mare.
Poate careva sa le aibe pe toate?
Avatar utilizator
asalexx
Mesaje: 655
Membru din: Mie Apr 18, 2007 12:00 am
Localitate: Sinaia
Contact:

Mesaj de asalexx » Sâm Ian 26, 2008 3:51 pm

Sa va arat locul in care lucrez.
Este un baraj de priza pe langa Crevedia,ajutand la umplerea lacurilor din Bucuresti printr-un canal de beton.
Eu fac decat renovarea,barajul fiind din 1975
Avatar utilizator
asalexx
Mesaje: 655
Membru din: Mie Apr 18, 2007 12:00 am
Localitate: Sinaia
Contact:

Mesaj de asalexx » Sâm Ian 26, 2008 3:53 pm

Imagine
Avatar utilizator
asalexx
Mesaje: 655
Membru din: Mie Apr 18, 2007 12:00 am
Localitate: Sinaia
Contact:

Mesaj de asalexx » Sâm Ian 26, 2008 4:16 pm

Imagine
Avatar utilizator
asalexx
Mesaje: 655
Membru din: Mie Apr 18, 2007 12:00 am
Localitate: Sinaia
Contact:

Mesaj de asalexx » Sâm Ian 26, 2008 4:30 pm

Nu mai pot descarca alte poze imi pare rau.Mai am si o lok dar imi merge prost inerenetul.
Avatar utilizator
Gabi_Todoran
Mesaje: 340
Membru din: Lun Oct 22, 2007 12:00 am
Localitate: Cluj Napoca
Contact:

Mesaj de Gabi_Todoran » Sâm Ian 26, 2008 5:38 pm

Florinn scrie:Ok, am inteles,

treaba e ca daca nu as fi vazut in realitate exact aceasi situatie nu as fi acceptat sa facem asa, imi pare rau ca nu am poze de pe Cluj - Oradea ca sa vezi situatii si mai critice ;)
@Florinn
Cred ca faci referire la asta: [Link Removed for Guests] e doar unul din ele
Avatar utilizator
asalexx
Mesaje: 655
Membru din: Mie Apr 18, 2007 12:00 am
Localitate: Sinaia
Contact:

Mesaj de asalexx » Sâm Ian 26, 2008 8:50 pm

Aici vad ca faliile sunt indreptate spre corpul pasajului,daca erau spre intrarea respentiv iasirea din pasajul subteran s-ar desprinde si ar pica exact spre sine.
La noi nu are nici o forma m ai reala.Faliile de obicei stau de la 1 grad pana la 90 grade,depinzand de vechimea versantului.
Atunci cand mai sunt alunecari de teren avem de aface numai cu pamant si desigur ca aluneca in anumite conditii.
Am vrut sa dau o directie a faliilor dar nu prea am putut.
Nu sunt geolog cam asta cred din cate am ainvatat si am vazut.
Avatar utilizator
Florinn
Site Admin
Mesaje: 5545
Membru din: Mar Ian 17, 2006 10:06 pm
Localitate: Cluj Napoca / Bucuresti
Contact:

Mesaj de Florinn » Sâm Ian 26, 2008 8:55 pm

@Gabi si ala e un exemplu, insa eu nu ma refeream strict la intrari in tunele, ci si la peretii verticali din stanci ce apar foarte aproape de tren in anumite zone intre Cluj si Oradea.

@alex, cred ca faliile sunt destul de greu de reprodus la scara
Florin - Trainsylvania Railway Club, Cluj Napoca
Scrie răspuns

  • Advertisement


Înapoi la “Prezentari si discutii despre diorame”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator