Triunghi (bucla de intoarcere in DC)

Lucrari in aria DCC
Scrie răspuns
Avatar utilizator
sir_vaska
Mesaje: 143
Membru din: Joi Mai 19, 2016 8:06 pm
Localitate: Maramures
Contact:

Mesaj de sir_vaska » Lun Dec 31, 2007 11:00 am

Nu am pus in discutie directa ( A-C ) ci numai abaterile (laturile izolate). La acele m-am referit ca nu ai cum sa circuli cu doua locomotive indiferent daca ai izolat in 2 sau 4 locuri. Nici in sistemele automatizate nu prea ai cum sa faci asta pentru ca la fiecare scurt detectat se schimba automat conexiunile invers fata de cum au fost inainte de scurt.
Pok
Mesaje: 132
Membru din: Vin Dec 28, 2007 12:00 am
Localitate: Brasov
Contact:

Mesaj de Pok » Lun Dec 31, 2007 11:09 am

Ai pefectă dreptate. Dar de ex. în schema ta poĂži... în schema mea, aÂşa cum zici Âşi tu nu poĂži pentru că sistemul în mod automat, fără alte intervenĂžie nu te lasă. Asta zic Âşi eu de cănd ne "certăm" :grin: Cu alte cuvinte că nu poĂži să circuli pe acel tronson unde există posibilitatea de a face scurt nici dacă vrei. Asta Âşi dorim să obĂžinem nu?

AÂşa cum am zis mai înainte, în schema ta (sau a lui Florinn) o locomotivă teoretic (din neatenĂžie în practică) poate să circule Âşi pe un tronson unde o să facă scurt - prin faptul că unele roĂži se vor afla pe un tronson cu o polaritate iar restul de roĂži se vor afla pe un tronson cu polariatete inversă. Tocmai acesată situaĂžie sunt menite să elimine secĂžiunile 1 Âşi 2: în cel mai rău caz, unele dintre roĂžile locomotivei se vor afla pe un tronson sub tensiune iar restul pe un tronson fără tensiune, iar în final toate roĂžile ajung pe un tronson fără tensiune. Vorbim bineînĂželes de cazul în care o locomotivă "nesupravegheată" ajunge acolo unde n-ar fi trebuit să ajungă Âşi unde altfel ar fi cauzat un scurt.
Avatar utilizator
sir_vaska
Mesaje: 143
Membru din: Joi Mai 19, 2016 8:06 pm
Localitate: Maramures
Contact:

Mesaj de sir_vaska » Lun Dec 31, 2007 11:34 am

Problema este ca in acest fel complici schema (practic dublezi numarul de contacti), trebuie releu cu 4 contacti dubli ori doua relee cu cate 2 contacti dubli.
Varianta electronica se exclude ca tot atat de usor se poate face si un sistem automatizat. Deci fiecare alege daca are de circulat cu doua locomotive simultan "din greseala" sau se abtine cu una singura si mai ieftin, ca de fapt asta se cauta.
Un An Nou Fericit!
Pok
Mesaje: 132
Membru din: Vin Dec 28, 2007 12:00 am
Localitate: Brasov
Contact:

Mesaj de Pok » Lun Dec 31, 2007 12:11 pm

Sunt total de acord.
De asemenea un An Nou Fericit!
cosmin78
Mesaje: 5745
Membru din: Sâm Apr 28, 2007 12:00 am
Localitate: Porto/Craiova
Contact:

Mesaj de cosmin78 » Lun Dec 31, 2007 12:30 pm

un LK100 de la lenz rezolva totul :grin: ...fara nici o complicatie
La Multi ani!
Scrie răspuns


Înapoi la “Digital”

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: danezu