Daca apar probleme de vizualizare a forumului, un simplu clear la cache-ul browserului rezolva problema.

Automobile 1:87

Prezentari automobile, avioane, vapoare, etc.

Scrie răspuns
LDH
Mesaje: 6938
Membru din: Sâm Sep 03, 2016 8:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de LDH » Joi Oct 23, 2008 9:20 am

Cred ca era Kadet dar nu sunt sigur
Toate cele bune,
LDH
[Link Removed for Guests]
LDH
Mesaje: 6938
Membru din: Sâm Sep 03, 2016 8:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de LDH » Joi Oct 23, 2008 9:27 am

Daca te uiti pe Wikipedia parca seamana cu Opel Olimpia :wink:

[Link Removed for Guests]

p.s.Sau este chiar o copie a acestuia

Cred totusi ca nu le-au facut chiar de capul lor si a existat un acord intre Opel si firma moscovita
Toate cele bune,
LDH
[Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
victorian
Consilier Istoric
Mesaje: 2222
Membru din: Dum Oct 21, 2007 12:00 am
Localitate: Constanta
Contact:

Mesaj de victorian » Joi Oct 23, 2008 11:48 am

Sincer, cred ca este exact ACELASI gen de "acord" ca si cel care a dus la aparitia avionului Tupolev - 4, copie fidela pana la ridicol a avionului american B-29 Superfortress! ;-)

(un B-29 a aterizat fortat undeva in zona asiatica a URSS, pilotul a scapat intreg si a fost repatriat, insa avionul a fost "facut disparut" pentru interesele mamei Rusia. Intamplator, avionul fusese lovit intr-o misiune anterioara la culoarul de circulatie prin trapa de bombe si fusese reparat, iar piesele inlocuite nu au mai fost vopsite in verde deschis, asa cum ar fi trebuit.

Cand tatuca Stalin a dat ordin ca avionul respectiv sa fie copiat intocmai, rusii nu si-au mai batut capul cu motivul pentru care acele trei panouri din mijlocul culoarului de circulatie nu erau vopsite... le-au facut la fel pentru intregul numar de Tu-4 produse... )

Revenind la masinute, ai idee de unde se poate obtine un Moskvici?
Dorin

"Dezvoltarea unui stat se masoara si prin starea retelei sale feroviare". Camillo Benso, Conte di Cavour
LDH
Mesaje: 6938
Membru din: Sâm Sep 03, 2016 8:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de LDH » Joi Oct 23, 2008 12:11 pm

LDH scrie:
victorian scrie:Ia te uita, interesant Moskvici-ul acela albastru! As vrea si eu unul, in amintirea masinii pe care au avut-o parintii mei de pe cand subsemnatul avea patru anisori...

LDH, de unde se poate obtine asa o minunatie?
[Link Removed for Guests]

:cafea:
Mai scrisei odata dar nu fusasi atent, cum ar zice prietenul meu Cosmin :wink:
Toate cele bune,
LDH
[Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
sandy
Mesaje: 1116
Membru din: Sâm Apr 23, 2016 8:06 pm
Localitate: Cluj-Napoca
Contact:

Mesaj de sandy » Joi Oct 23, 2008 12:23 pm

Salutare,
@LDH
Uite ce am gasit despre Moskwich 400 despre care ei spun ca e Opel Kapitan K 38:
[Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests]
Este superb acel Mosckwich 403 si tare mi-as dori si eu unul :lol: In special scara 1/1 :grin:
In ceea ce priveste Gaz-ul 69,pretul de pe moduni este foarte bun comparativ cu cel de la magazinul Mac Production din Praga(in spatele magazinului universal Kotva).Felicitari pentru achizitie!Sint curios cum va fi montaju.Eu,fiind lenes le-am cuparat gata montate si am vreo 4 variante care arata super.

@Victorian:
Cred ca stii dar problema cea mai mare pentru Tu-4 au fost...pneurile.Industria sovietica nu era in stare sa faca asa ceva si le cumparau la sume exorbintante de pe pietele internationale.
Apoi,au abandonat jucarica.
s
Sandy-Trainsylvania Railway Club-Cluj-Napoca
LDH
Mesaje: 6938
Membru din: Sâm Sep 03, 2016 8:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de LDH » Joi Oct 23, 2008 12:54 pm

sandy scrie:Salutare,
@LDH
Sint curios cum va fi montaju.
s
Piesele sunt din plastic.
Are putin de asteptat.
La rand este un ZIL BM-13-16 Katiusha, 1:72 ICM, comanda de la un prieten.

Promit sa spun cum a fost cu GAZ-ul

:cafea:
Toate cele bune,
LDH
[Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
victorian
Consilier Istoric
Mesaje: 2222
Membru din: Dum Oct 21, 2007 12:00 am
Localitate: Constanta
Contact:

Mesaj de victorian » Joi Oct 23, 2008 1:18 pm

Sandy a scris:
Este superb acel Mosckwich 403 si tare mi-as dori si eu unul, In special scara 1/1
Sandy, eu inca sufar cand ma gandesc ca tatal meu a vandut in 1999 masina lui din 1962, care deci atunci avea 37 de ani vechime, si care pana atunci, din 1978 ruginea linistita in spatele blocului. A vandut-o pentru suma derizorie de vreo 500 de dolari, poate chiar mai putin, si fara sa ma intrebe si pe mine... :-(

LDH, iarta-ma pentru ne-atentie si merci de pont: mi-am comandat si eu unul! :grin:
Dorin

"Dezvoltarea unui stat se masoara si prin starea retelei sale feroviare". Camillo Benso, Conte di Cavour
Avatar utilizator
Horia_Radulescu
Mesaje: 5315
Membru din: Joi Feb 14, 2008 12:00 am
Localitate: Mulhouse, Alsacia
Contact:

Mesaj de Horia_Radulescu » Lun Oct 27, 2008 12:42 pm

buna baieti,

din cate stiu eu, Moskwitsch-urile 403/407 erau caroserii autoportante (la fel ca Opel Olympia Mod.1936) insa repuse la "gustul zilei" de sovietici insa echipate cu acelasi motor si aceeasi cutie 3+1 de la Opelul original...
toate cele bune,
HR
Avatar utilizator
victorian
Consilier Istoric
Mesaje: 2222
Membru din: Dum Oct 21, 2007 12:00 am
Localitate: Constanta
Contact:

Mesaj de victorian » Lun Oct 27, 2008 3:18 pm

Horia,

Moskvici-ul 407 al tatalui meu avea intr-adevar caroserie autoportanta si pare evident ca este bazat pe Opel Olimpia model 1956. In ceea ce priveste motorul, nu stiu in ce masura este bazat pe modelul de dinainte sau e tot o copie dupa Opel Olimpia, insa iti pot spune sigur ca era un motor lent, dar fiabil, cu putine piese mobile, excelent gandit.

L-am asistat pe tatal meu in mai multe randuri la demontarea lui, inclusiv la o demontare de chiulasa!

As crede totusi ca in continuare rusii s-au inspirat copios din Opel Olimpia, fiindca avea schimbatorul la volan, in buna traditie de inspiratie americana a anilor '60. De asemenea, trebuie sa-ti spun ca avea, totusi, 4+1 viteze!

Articolul de pe Wikipedia este incorect in sensul ca mai intai, prin 1959-1960 a aparut modelul 403, iar modelul 407 a aparut mai tarziu, prin 1961-1962. Tot in aceeasi perioada a aparut, ca o imbunatatire a modelului initial, si modelul 403 "caravan" fotografiat pe Wiki. De altfel, din poza de pe Wiki este incorect identificat cu un "423"-nu a existat asa ceva.

407 avea o masca radiator continua din tabla perforata in locul elementului acela singular decorativ, luminile de pozitie erau un pic mai mari, decoratiile laterale si elementul decorativ central de pe capota NU aveau si portiunea aceea din plastic rosu care se vede in poza.

De asemenea 407 era cel care avea un motor mai puternic (45 CP in loc de 35)
Dorin

"Dezvoltarea unui stat se masoara si prin starea retelei sale feroviare". Camillo Benso, Conte di Cavour
Avatar utilizator
Horia_Radulescu
Mesaje: 5315
Membru din: Joi Feb 14, 2008 12:00 am
Localitate: Mulhouse, Alsacia
Contact:

Mesaj de Horia_Radulescu » Lun Oct 27, 2008 3:40 pm

ma intreb daca Opel Olympia 1936 (36-39) nu a avut si cutie cu 4+1, ca la Kapitaen din 1939...
toate cele bune,
HR
LDH
Mesaje: 6938
Membru din: Sâm Sep 03, 2016 8:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de LDH » Lun Noi 24, 2008 10:23 am

Mercedesuri 1935 - 1936 in pregatiri pentru transport. Asta dupa ce vor suferi oarece modificari :grin:

[Link Removed for Guests]

In asteptarea vagoanelor platforma

[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]

Nu ne pregatim de razboi desi o vigneta la 1:87 cu tema WW II nu ar strica.
Cine stie ce ne rezerva viitorul!

:cafea:
Toate cele bune,
LDH
[Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
Horia_Radulescu
Mesaje: 5315
Membru din: Joi Feb 14, 2008 12:00 am
Localitate: Mulhouse, Alsacia
Contact:

Mesaj de Horia_Radulescu » Lun Noi 24, 2008 12:15 pm

buna LDH,

doua MB "Gagennau" dupa numele fabricii, L2500 (LKW de 2,5to sarcina utila), model civil folosit si de Wehrmacht dupa 1939 prin sechestrarea de material civil... au fost sigur folosite de 7.Pz.Div a lui Erwin Rommel in Franta in 1940, alte documente grafice nu am gasit...

sa le folosesti alaturi de un Pz.Kpfw.V sau un Pz.Kpfw.VI este insa mai greu, m-as mira sa fi supravietuit o constructie asa usoara si 2x4 la 3 ani de razboi in Est... :roll:
toate cele bune,
HR
LDH
Mesaje: 6938
Membru din: Sâm Sep 03, 2016 8:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de LDH » Lun Noi 24, 2008 10:38 pm

A fost o simpla prezentare

Modelele sunt de 2,7 to cu motor diesel de 65 CP

Daca trebuie deschid subiecte separate pentru blindate si auto :-D
Toate cele bune,
LDH
[Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
Horia_Radulescu
Mesaje: 5315
Membru din: Joi Feb 14, 2008 12:00 am
Localitate: Mulhouse, Alsacia
Contact:

Mesaj de Horia_Radulescu » Joi Noi 27, 2008 1:42 pm

...n-ar fi rau!

ma bate de mult gandul sa prezint pe undeva cele 400+ de blindate ale mele la 1:144, poate pe Cartula, insa nu am timp si de asta!

motorul Diesel de la aceste camioane era un clasic 6 cilindrii in linie, care se folosea si la autoturisme mari... unde dezvolta ceva mai putin!
toate cele bune,
HR
Avatar utilizator
Montalbano
Mesaje: 529
Membru din: Lun Mar 03, 2008 12:00 am
Localitate: Timisoara
Contact:

Mesaj de Montalbano » Joi Noi 27, 2008 2:01 pm

@LDH : Ma obligi sa ma gandesc la noi achizitii... :grin: Pentru prezentare, le-as vedea cu un fragment de pod de piatra si cu ceva Zundapp-uri prin preajma, pentru proportii ,sa vedem cum se integreaza...
Asteptam si un colt...rosu,cu T-uri ...[ ].
Va salut,
<a href="http://montalbano.nasol.ro"><B>Montalbano Feroviar Petrolist</B></a>
Scrie răspuns

Înapoi la “Alte categorii de modele”