Poze de la 1900

Istorie, documentatii, literatura, date despre trenuri din epocile trecute
Scrie răspuns
Avatar utilizator
Semafor
Mesaje: 671
Membru din: Lun Feb 21, 2011 12:00 am
Localitate: Pascani
Contact:

Mesaj de Semafor » Lun Oct 14, 2013 5:42 pm

Ultima oară modificat Mie Ian 15, 2014 5:02 pm de către Semafor, modificat de 2 ori în total.
Avatar utilizator
Semafor
Mesaje: 671
Membru din: Lun Feb 21, 2011 12:00 am
Localitate: Pascani
Contact:

Mesaj de Semafor » Lun Oct 14, 2013 6:02 pm

Ultima oară modificat Mie Noi 06, 2013 8:50 am de către Semafor, modificat de 3 ori în total.
Avatar utilizator
Semafor
Mesaje: 671
Membru din: Lun Feb 21, 2011 12:00 am
Localitate: Pascani
Contact:

Mesaj de Semafor » Lun Oct 14, 2013 6:18 pm

Ultima oară modificat Lun Noi 04, 2013 10:44 pm de către Semafor, modificat 1 dată în total.
cosmin78
Mesaje: 5745
Membru din: Sâm Apr 28, 2007 12:00 am
Localitate: Porto/Craiova
Contact:

Mesaj de cosmin78 » Mar Oct 15, 2013 3:51 am

Gara Livedile ( de la localitatea Livezi, la vreo 2 km) este aceeasi cu actuala halta Podari.
Avatar utilizator
B74MRV
Mesaje: 1102
Membru din: Dum Mar 13, 2016 8:06 pm
Localitate: Bucuresti, Dristor, Sect. 3
Contact:

Mesaj de B74MRV » Mar Oct 15, 2013 3:48 pm

Foarte frumoase vederile, te urmă’resc Semafor.
Spor
Razvan MORAR

Locomotivele cu abur sunt o poezie in miscare!
Avatar utilizator
Semafor
Mesaje: 671
Membru din: Lun Feb 21, 2011 12:00 am
Localitate: Pascani
Contact:

Mesaj de Semafor » Mar Oct 15, 2013 5:12 pm

Multumesc pentru mesaj. Credeam ca postez in van. :lol:
@ multumesc pentru informatie Cosmin 78
Avatar utilizator
Semafor
Mesaje: 671
Membru din: Lun Feb 21, 2011 12:00 am
Localitate: Pascani
Contact:

Mesaj de Semafor » Mar Oct 15, 2013 5:48 pm

Ultima oară modificat Lun Noi 04, 2013 10:46 pm de către Semafor, modificat 1 dată în total.
Avatar utilizator
dantm
Mesaje: 1810
Membru din: Mie Mar 05, 2008 12:00 am
Contact:

Mesaj de dantm » Mie Oct 16, 2013 7:52 pm

Am cautat pe saitul de la semafor direct gara.

Mi-a returnat asta

http://www.imagoromaniae.ro/?subcats=Y& ... ra&x=0&y=0

Gara si restaurantul garei. :lautar:

Gara Uioara avea acel chiosc de lemn despre care erau discutii pe aici. Mai e unu la Hateg si mai era intro gara a Caransebesului pe linia Boutari.

http://www.imagoromaniae.ro/imagini/car ... ii-en.html
Avatar utilizator
B74MRV
Mesaje: 1102
Membru din: Dum Mar 13, 2016 8:06 pm
Localitate: Bucuresti, Dristor, Sect. 3
Contact:

Mesaj de B74MRV » Joi Oct 17, 2013 9:47 am

http://www.imagoromaniae.ro/index.php?s ... y=0&page=3
Brasov - Gara, este o locomotiva de manevra pe care nu am mai vazut-o. Eran MAV?
Spor
Razvan MORAR

Locomotivele cu abur sunt o poezie in miscare!
AlexD
Mesaje: 167
Membru din: Sâm Mar 03, 2012 12:00 am
Localitate: Brasov
Contact:

Mesaj de AlexD » Joi Oct 17, 2013 6:10 pm

BHHÉV :D
Avatar utilizator
dimitrov
Mesaje: 579
Membru din: Dum Aug 26, 2007 12:00 am
Contact:

Mesaj de dimitrov » Vin Oct 18, 2013 4:58 am

Este o locomotiv㒠a "Tramvaiului" de pe ruta Braşov-Să’cele, care la acea vreme avea o legă’tur㒠cu gara mare a Braşovului la linia I-a, pentru coletă’rie şi mă’rfuri pentru tot ce era pe traseu.
Avatar utilizator
B74MRV
Mesaje: 1102
Membru din: Dum Mar 13, 2016 8:06 pm
Localitate: Bucuresti, Dristor, Sect. 3
Contact:

Mesaj de B74MRV » Sâm Oct 19, 2013 8:04 am

TKS Dimitov
Spor
Razvan MORAR

Locomotivele cu abur sunt o poezie in miscare!
Avatar utilizator
Semafor
Mesaje: 671
Membru din: Lun Feb 21, 2011 12:00 am
Localitate: Pascani
Contact:

Mesaj de Semafor » Mie Noi 06, 2013 9:08 am

dimitrov scrie:Este o locomotiv㒠a "Tramvaiului" de pe ruta Braşov-Să’cele, care la acea vreme avea o legă’tur㒠cu gara mare a Braşovului la linia I-a, pentru coletă’rie şi mă’rfuri pentru tot ce era pe traseu.
Acesta?
Avatar utilizator
Semafor
Mesaje: 671
Membru din: Lun Feb 21, 2011 12:00 am
Localitate: Pascani
Contact:

Mesaj de Semafor » Mie Noi 06, 2013 9:35 am

A mai fuctionat unul la fel si in Cluj:
(Horatiu Damian: Trenul cu aburi trebuia s㒠fie un precursor al tramvaiului. Folosea la transportul de mă’rfuri şi că’rbune clienţilor din oraş, pân㒠în Piaţa Unirii, pe atunci Piaţa Principală’. Se preconiza extinderea liniei pân㒠la Bă’ile Someşeni, pentru agrement. Din pă’cate, întreprinderea a fost minat㒠de probleme. A funcţionat între 1893 şi 1902, cu mai mulţi proprietari. în 1902 a dat faliment.)

Vedeti o veche carte postala mai jos:
Tramvai cu abur-Cluj
Avatar utilizator
Pantiru
Mesaje: 396
Membru din: Vin Apr 15, 2011 12:00 am
Localitate: Braila
Contact:

Mesaj de Pantiru » Mie Noi 06, 2013 11:14 am

Un filmulet cu Braila in 1900 pot sa va dau si eu:
www.triluliu.ro/video-cultura/braila-la-1900
Are cam 35 de'' minutele'',dar se merita.
Scrie răspuns

  • Advertisement

Înapoi la “Istorie si literatura feroviara”

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat