100 % construit in Romania

Lucrari asupra locomotivelor, metode, tips& tricks, etc.
DAN C.F.R.
Mesaje: 215
Membru din: Lun Apr 25, 2016 8:06 pm
Localitate: bucuresti
Contact:

Mesaj de DAN C.F.R. » Sâm Mar 17, 2007 5:25 pm

:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: ................................................................nu prea am cuvinte!!!!
Multumesc in primul rand d-lui LDH.Stiam ca exista in tara pasionati aflati la acest nivel,insa imaginile m-au incantat la maxim!!!!
Ce a facut acest mester,este apogeul pasiunii noaste,machetism=arta.Mesterul respectiv a devenit de la sine pentru noi un membru de onoare al ''clubului machetistilor romani''.Este un ''maestru'' la care merita sa mergi in'' templu'' ,pentru a invata arta machetismului. :!:
made in home
LDH
Mesaje: 6938
Membru din: Sâm Sep 03, 2016 8:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de LDH » Lun Sep 17, 2007 3:01 pm

Salut tuturor!

Va mai aduceti aminte de locomotiva de la Jimbolia?
Cred ca da.
Lucrurile au avansat, cam greu dar cum ii sade bine unui modelist, si acuma se prezinta ca in imaginile de mai jos.
Mesterul, Marius Saftencu, pozat alaturi de “bebelus” a pus mult suflet in lucrare.
L-a mai “zugravit” i-a montat si marchiza, l-a mai lustruit ca sa dea bine.
Probe s-au mai facut si este foarte multumit de rezultate.
Pasul urmator este construirea unui generator electric pentru felinare care sa functioneze evident cu abur cum ii sade bine unei aburoase.
Deoarece nu-i prea plac tampoanele de la marchiza a spus ca v-a face sigur si un tender ca doar trebuie si el sa stea undeva ca sa mane monstrul.
Problema legata de linii, sinele in special, a ramas dar sunt sigur ca o v-a rezolva si pe asta.

Imagine Imagine Imagine Imagine

Imagine Imagine Imagine

Cand mai am noutati revin cu ele.
Toate cele bune,
LDH
Modelism Feroviar
Avatar utilizator
mpursu
Mesaje: 3307
Membru din: Sâm Aug 25, 2007 12:00 am
Localitate: Oradea
Contact:

Mesaj de mpursu » Lun Sep 17, 2007 7:01 pm

Sistemul de distributie este Walschaert-Heusinger, cu admisie exterioara, si este realizat corect, bineinteles :aplauze:. Este si normal, fiindca altfel jocul sertarelor ar fi condus aburii spre pistoanele de pe ambele parti in contratimp, iar locomotiva nu s-ar fi putut misca din loc.
Felicitari pentru realizare! Absolut SPLENDID! :aplauze::aplauze::aplauze:
Daca am vazut bine, locomotiva parca avea si o osie alergatoare in primele poze; s-a renuntat la ea?
LDH
Mesaje: 6938
Membru din: Sâm Sep 03, 2016 8:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de LDH » Lun Sep 17, 2007 10:45 pm

Salut Mircea,

Nu, modelul asta nu a avut osie alergatoare, primul model da.

Poate vine si un filmulet sa vedem cum pufaie 8)

p.s. ma bucur ca bielele sunt corecte, vorba ta, ca altfel nu ar fi putut functiona
Toate cele bune,
LDH
Modelism Feroviar
Avatar utilizator
RED
Mesaje: 2
Membru din: Mar Sep 18, 2007 12:00 am
Localitate: bucuresti
Contact:

8O

Mesaj de RED » Vin Sep 21, 2007 12:51 am

8O super ...asta da rabdare....
LDH
Mesaje: 6938
Membru din: Sâm Sep 03, 2016 8:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de LDH » Mie Feb 13, 2008 12:29 pm

Se pare ca lumea a uitat de modelul de la Jimbolia!

Eu nu si l-am batut la cap pe un apropiat al Mesterului, Neacsu Leonid mare pasionat de ... avioane, si pana la urma a pus mana pe telefon si a facut doua filmulete.

Din pacate banii si lipsa materialelor il impiedica pe Marius Saftencu sa-si construiasca linia pe care sa ruleze locomotiva.
In aceasta situatie "proba" de functionare este la stand :grin:

Partea I - pregatirea (are si sunet)

http://www.youtube.com/watch?v=TBIPX8e509c
Toate cele bune,
LDH
Modelism Feroviar
LDH
Mesaje: 6938
Membru din: Sâm Sep 03, 2016 8:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de LDH » Mie Feb 13, 2008 12:50 pm

Functionarea si tot cu sunet :grin:

http://www.youtube.com/watch?v=vVqD-0b5MdM
Toate cele bune,
LDH
Modelism Feroviar
Avatar utilizator
IonutTrif
Mesaje: 1040
Membru din: Vin Ian 22, 2016 8:06 pm
Localitate: Cluj-Napoca
Contact:

Mesaj de IonutTrif » Mie Feb 13, 2008 1:46 pm

Pacat de asemenea frumusete ca stea numai pe bancul de proba.
Nu gaseste la fier vechi ceva tevi din care sa faca sinele ? Cred ca pe liniile drepte ar merge chiar din ceva sipci de lemn de esenta tare.
Ionut - Trainsylvania Railway Club, Cluj Napoca (telefon: 0742 080 666; yahoo id: trifrazvan1977)
Avatar utilizator
victorian
Consilier Istoric
Mesaje: 2211
Membru din: Dum Oct 21, 2007 12:00 am
Localitate: Constanta
Contact:

Mesaj de victorian » Mie Feb 13, 2008 5:17 pm

Super!!! Multumesc la randul meu tuturor celor care au colaborat la realizarea acestui film, si la postarea sa pe internet!

Ionut, cred ca problema nu este numai materialul in sine din care sa faca sinele. Domnul Saftencu, daca a facut bijuteria aceea functionala, sunt sigur ca ar putea sa faca si segmente de sine.

De altfel, ai observat ca in atelier, in spatele bancului de lucru exista chiar un segment de sina gata facut? Problema principala a domniei sale sunt sigur ca este cunoscuta multor modelisti care vor sa-si construiasca o diorama: spatiul disponibil si finantele necesare pentru a realiza tot circuitul. La dimensiunea masinii, in mod sigur nu ar incapea in spatiul necesar unei diorame H0!!! :roll:
LDH
Mesaje: 6938
Membru din: Sâm Sep 03, 2016 8:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de LDH » Mie Feb 13, 2008 6:50 pm

Buna Dorin,

Ai spus ceva ce mie mi-a scapat si incerc sa repar gresala

Filmul este facut de Neacsu Leonid din Jimbolia, prieten cu Mesterul Saftencu.

A ajuns la mine si cum eu nu ma-am priceput cum sa-l "tai", era prea lung, ca sa poate fi gazduit pe undeva am apelat la FloS care a facut prelucrarea: schimbarea formatului, taierea si gazduirea.

Meritul ca este pe forum este in egala masura si al lui FloS.

Eu am facut ce a fost mai usor :grin: am pus linkurile
Toate cele bune,
LDH
Modelism Feroviar
Scrie răspuns


Înapoi la “Imbunatatiri, reparatii de locomotive, constructie de la zero”

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat