Daca apar probleme de vizualizare a forumului, un simplu clear la cache-ul browserului rezolva problema.

100 % construit in Romania

Lucrari asupra locomotivelor, metode, tips& tricks, etc.
LDH
Mesaje: 6938
Membru din: Sâm Sep 03, 2016 8:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

100 % construit in Romania

Mesaj de LDH » Mar Mar 06, 2007 8:47 pm

iata ca se mai fac locomotive cu abur si in secolul XXI :shock:

pasiunea nu are margini

[Link Removed for Guests]
Toate cele bune,
LDH
[Link Removed for Guests]
LDH
Mesaje: 6938
Membru din: Sâm Sep 03, 2016 8:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de LDH » Mie Mar 07, 2007 12:05 am

inca un set cu detalii constructive
incet, incet locomotiva prinde contur

Imagine

[Link Removed for Guests]

[Link Removed for Guests]

[Link Removed for Guests]

[Link Removed for Guests]
Toate cele bune,
LDH
[Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
B74MRV
Mesaje: 1102
Membru din: Dum Mar 13, 2016 8:06 pm
Localitate: Bucuresti, Dristor, Sect. 3
Contact:

Mesaj de B74MRV » Mie Mar 07, 2007 12:08 pm

Salut LDH
Unde se construieste si mai exact cine construieste aburoasa? Va fi functionala? Oricum, o treaba excelenta pana acum

Razvan
Spor
Razvan MORAR

Locomotivele cu abur sunt o poezie in miscare!
Avatar utilizator
Seby
Mesaje: 282
Membru din: Mar Noi 29, 2016 8:06 pm
Localitate: Ploiesti
Contact:

Mesaj de Seby » Mie Mar 07, 2007 12:27 pm

la asa dimensiuni nu cred ca va fi functionala. si nici nu prea are unde sa ruleze. Probabil, pasionatul o tine de frumusete in curte.
Foarte frumoasa.
LDH
Mesaje: 6938
Membru din: Sâm Sep 03, 2016 8:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de LDH » Mie Mar 07, 2007 1:06 pm

@ seby

din fericire pentru mine trebuie sa te contrazic, locomotiva este functionala
pare mare din cauza fotografiilor dar se pare ca este undeva intre 1:10 si 1:15, concluzie trasa de mine cand mi-a spus ca ruleaza pe ecartament de 100 mm

mai multe amanunte dupa ce pun pozele pe server
Toate cele bune,
LDH
[Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
B74MRV
Mesaje: 1102
Membru din: Dum Mar 13, 2016 8:06 pm
Localitate: Bucuresti, Dristor, Sect. 3
Contact:

Mesaj de B74MRV » Mie Mar 07, 2007 1:33 pm

sigur poate fi functionala
Aveam si un link de la un site din Germania unde puteai vedea poze cu asemenea locomotive care functioneaza pe baza de abur produs prin arderea carbunelui exact ca si in realitate. Rau ca nu mai gasesc link-ul.

Razvan
Spor
Razvan MORAR

Locomotivele cu abur sunt o poezie in miscare!
Avatar utilizator
B74MRV
Mesaje: 1102
Membru din: Dum Mar 13, 2016 8:06 pm
Localitate: Bucuresti, Dristor, Sect. 3
Contact:

Mesaj de B74MRV » Mie Mar 07, 2007 2:53 pm

Seby scrie:la asa dimensiuni nu cred ca va fi functionala. si nici nu prea are unde sa ruleze. Probabil, pasionatul o tine de frumusete in curte.
Foarte frumoasa.
Seby

uite poze cu astfel de aburoase:
[Link Removed for Guests]

Razvan
Spor
Razvan MORAR

Locomotivele cu abur sunt o poezie in miscare!
Avatar utilizator
Seby
Mesaje: 282
Membru din: Mar Noi 29, 2016 8:06 pm
Localitate: Ploiesti
Contact:

Mesaj de Seby » Mie Mar 07, 2007 3:37 pm

Stiu, stiu dar eu ziceam de cea prezentata de LDH ca nu cred ca ar fi functionala. Dar se pare ca este :roll:
aulin
Mesaje: 289
Membru din: Mie Ian 27, 2016 8:07 pm
Localitate: Cuneo
Contact:

Mesaj de aulin » Mie Mar 07, 2007 6:56 pm

Nu subestimati pe colegi,aveti parte de surprize,orice este posibil
LDH
Mesaje: 6938
Membru din: Sâm Sep 03, 2016 8:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de LDH » Joi Mar 08, 2007 10:42 pm

Pana vin cu amanunte legate de locomotiva prezentata mai sus sa va arat ce a ramas din primul model facut de acelasi pasionat din Jimbolia

Din pacate numai doua poze
Se pare ca originalul a luat drumul Germaniei
Oricum eu ii recunosc meritele de "Mester cu mainile de aur"
Ambele locomotive fuctioneaza cu apa, nici nu se putea altfel, iar pentru ardere folosesc mangal si lemn de esenta tare

Imagine

Imagine

Sper sa va faca placere "serialul" initiat de Mesterul, o sa-l numim pana una alta asa desi ii stim si numele daevarat, ca o recunostere a ceea ce face

Tote cele bune
Toate cele bune,
LDH
[Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
Seby
Mesaje: 282
Membru din: Mar Noi 29, 2016 8:06 pm
Localitate: Ploiesti
Contact:

Mesaj de Seby » Joi Mar 08, 2007 11:13 pm

:shock: :shock: Vad ca a acorrdat mare atentie si detaliilor. Ca sa faci asa ceva nu trebuie sa fi un modelist bun dar trebuie sa fi si inginer si sa ai pasine in primul rand. Acest om le are. De la mine are nota 10!
LDH
Mesaje: 6938
Membru din: Sâm Sep 03, 2016 8:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de LDH » Joi Mar 08, 2007 11:17 pm

este un mare pasionat de modelism si-i place lucrul facut de mana lui
nu este inginer este "Mester"
Toate cele bune,
LDH
[Link Removed for Guests]
DORIN
Mesaje: 634
Membru din: Lun Apr 25, 2016 8:06 pm
Localitate: BUCURESTI
Contact:

Mesaj de DORIN » Sâm Mar 10, 2007 11:38 am

FELICITARI !!! FELICITARI !!! FELICITARI !!!
TOATA ADMIRATIA!
PARFUMUL DE EPOCA INTRETINE PASIUNEA ...
LDH
Mesaje: 6938
Membru din: Sâm Sep 03, 2016 8:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de LDH » Vin Mar 16, 2007 2:25 pm

hai sa va mai delectez cu cateva imagini de la modelul cu care am inceput

costructorul se numeste Saftencu Marius si este din Jimbolia

Imagine

ideea construirii unei locomotive functionale la scara a venit dupa ce a tot studiat manuale de intretinere si exploatare locomotive cu abur

materialele folosite sunt feroase (otel si fonta) si neferoase (bronz, aluminiu, zamac

date tehnice:
ecartament 100 mm
lungime 960 mm
latime 160 mm
timbru cazan de joasa presiune maxim 4 atm, abur fara supraincalzire
capacitate apa 24 L
tipul masinii cu dubla expansiune (cred ca este o gresala din poze nu rezulta), tipul distributiei Huesing, sertar de distributie plan, aparat de ungere prin condensare abur
presiunea de functionare 3,7 atm
tiraj automat in timpul miscarii
in timpul stationarii tirajul se realizeaza manual cu sfleur prin intermediul unui robinet
autonomia de functionare 20 min
combustibil mangal si lemn de esenta tare
rotile turnate in matrita din nisip dupa care prelucrate la strung si freza, conceptie proprie, sunt facute cu ajutorul unui model din lemn prelucart din tei, bielele la fel

poate am mai spus-o dar repet: locomotiva este facuta manual, este functionala si construita la scara 1:15 daca iau in considerare ca ruleaza pe ecartament de 100 mm

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Ce ziceti de toata tarasenia asta?
Ultima oară modificat Vin Mar 16, 2007 2:50 pm de către LDH, modificat 1 dată în total.
Toate cele bune,
LDH
[Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
robertanasa
Mesaje: 1150
Membru din: Mie Dec 28, 2016 8:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de robertanasa » Vin Mar 16, 2007 2:34 pm

Mie unul nu-mi vine sa cred! Lucrare manuala. Se vede pasiunea depusa pentru obtinerea acestei locomotive. Trenulist adevarat ce sa mai vorbim. Poate-i facem si o vizita. :P
Cu respect,
Robert
Scrie răspuns

Înapoi la “Imbunatatiri, reparatii de locomotive, constructie de la zero”