Daca apar probleme de vizualizare a forumului, un simplu clear la cache-ul browserului rezolva problema.

Nebunia din mansarda

Diorama la care lucrez
Scrie răspuns
Avatar utilizator
BOGDAN I
Mesaje: 955
Membru din: Sâm Ian 09, 2016 8:06 pm
Localitate: Brasov
Contact:

Mesaj de BOGDAN I » Mie Dec 05, 2007 10:03 am

Da si pentru carcotasi - canile din dreapta au fost cu cafea :twisted: :twisted: :twisted:
[Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
mpursu
Mesaje: 3314
Membru din: Sâm Aug 25, 2007 12:00 am
Localitate: Oradea
Contact:

Mesaj de mpursu » Mie Dec 05, 2007 10:07 am

Impressive :aplauze:
Am trecut si eu prin momente asemanatoare - pastrand proportiile :grin: - atunci cand am montat depoul Auhagen (sau cladirea din depou, na, ca sa impac pe toata lumea - mie nu-mi suna deloc bine cuvantul "remiza" :-P), unde nu mi-au reusit niste imbinari decat dupa ce am pus la lucru cutterele, pilele etc.
In alta ordine de idei, mi-a sarit in ochi turnanta din poza de pe cutie, care pare sa nu necesite decupaje in masa si pare sa fie suficient de lunga ca sa incapa pe ea si locomotivele mari 8). Poti sa povestesti mai multe despre ea?
MPU - Clubul Feroviar "Crișana" [Link Removed for Guests], [Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
Florinn
Site Admin
Mesaje: 5545
Membru din: Mar Ian 17, 2006 10:06 pm
Localitate: Cluj Napoca / Bucuresti
Contact:

Mesaj de Florinn » Mie Dec 05, 2007 1:50 pm

Salut Bogdan

eu am o remiza de la vollmer, e drept doar cu 2 linii, nu am absolut nici un repros la ea, exceptand faptul ca o piesa a fost mai scurta cu 1 mm, am fost chiar foarte multumit de piese/imbinari.
Florin - Trainsylvania Railway Club, Cluj Napoca
Avatar utilizator
BOGDAN I
Mesaje: 955
Membru din: Sâm Ian 09, 2016 8:06 pm
Localitate: Brasov
Contact:

Mesaj de BOGDAN I » Mie Dec 05, 2007 8:00 pm

Ai fost un caz fericit sau eu am avut ghinion sa cumpar o cutie ambalata si facuta in orele suplimentare de lucru :-D dar sincer din cate cladiri am asamblat de la KIBRI ,FALLER ,AUHAGEN ,PIKO la Faller am mai intalnit piese lipsa dar oricum nici una nu s-a asamblat asa de greu si cu asa de multe interventii mecanice asupra pieselor componente .
De aratat arata bine , detaliile ok dar sincer nu o pot compara cu nici unul din producatorii de mai sus mentionati .
[Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
BOGDAN I
Mesaje: 955
Membru din: Sâm Ian 09, 2016 8:06 pm
Localitate: Brasov
Contact:

Mesaj de BOGDAN I » Mie Dec 05, 2007 8:12 pm

Bis
Ultima oară modificat Sâm Dec 29, 2007 3:01 pm de către BOGDAN I, modificat 1 dată în total.
Avatar utilizator
BOGDAN I
Mesaje: 955
Membru din: Sâm Ian 09, 2016 8:06 pm
Localitate: Brasov
Contact:

Mesaj de BOGDAN I » Mie Dec 05, 2007 8:12 pm

bis
Ultima oară modificat Sâm Dec 29, 2007 3:02 pm de către BOGDAN I, modificat 1 dată în total.
Avatar utilizator
robertanasa
Mesaje: 1150
Membru din: Mie Dec 28, 2016 8:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de robertanasa » Mie Dec 05, 2007 8:18 pm

Vollmer = The Best

Parerea mea!
Cu respect,
Robert
Avatar utilizator
BOGDAN I
Mesaje: 955
Membru din: Sâm Ian 09, 2016 8:06 pm
Localitate: Brasov
Contact:

Mesaj de BOGDAN I » Mar Dec 18, 2007 12:01 am

Dupa o mica absenta in a posta poze cu ce se mai intampla in beci iata cateva poze de acum 2 saptamani , poze care le postez la rugamintea catorva frati de suferinta care imi trimit PM-uri - mai lucrezi ? ce mai e nou ? Da lucrez cam aproape in fiecare noapte si lucrurile avanseaza ..
Iata cateva poze mai "vechi"
Pozitionarea si incadrearea modulului - Concastorul si a viaductului
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine

Si o garnitura de test

Imagine
[Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
lupul_alb
Mesaje: 1500
Membru din: Mie Dec 07, 2016 8:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de lupul_alb » Mar Dec 18, 2007 7:19 am

waw. tu noaptea nu ai somn? cred ca esti un vampir al creatiei. ce sa mai! arata minunat si cu siguranta produsul final............ nota 10. ba nu. nota 100.
[Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
alin
Mesaje: 393
Membru din: Dum Aug 19, 2007 12:00 am
Localitate: Cluj-Napoca
Contact:

Mesaj de alin » Mar Dec 18, 2007 11:23 am

Frumos, Bogdane, keep going.Imi place cum ai pregatit frontu` de lucru pt munte .Ba ai reciclat si o rama veche :-D . O critica la verdeata iedera viaductului,m desi sint convins ca vei mai finisa in final:vegetatia e bine sa "inceapa" din partea de jos, adica din teren.Plantele agatatoare incep cu radacinile din pamant, desi sint si vegetatii care pot creste in mijlocul unui perete de piatra (licheni, muschi, dar astea sint subtirele , mititele)
Avatar utilizator
BOGDAN I
Mesaje: 955
Membru din: Sâm Ian 09, 2016 8:06 pm
Localitate: Brasov
Contact:

Mesaj de BOGDAN I » Mar Dec 18, 2007 1:01 pm

Tot ce vezi pe viaduct este imitatie de lichieni si muschi .
Partile verzi ce apar la un momendat sunt muschi de la scurgerile viaductului - umeazeala , etc. binenteles ca mai este de lucru dar merge treaba cat am timp si cat mai rezist noaptea :grin:
Astept pietre si bolovani 8) de la voi colegii de suferinta
[Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
BOGDAN I
Mesaje: 955
Membru din: Sâm Ian 09, 2016 8:06 pm
Localitate: Brasov
Contact:

Mesaj de BOGDAN I » Sâm Dec 29, 2007 1:54 pm

Si dupa multe pahare de vin fiert , tuica , sarmale , slanina cu ceapa si nopti prin beci iata cateva poze
Remiza de locomotive cu aburi
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Ultima oară modificat Sâm Dec 29, 2007 1:58 pm de către BOGDAN I, modificat 1 dată în total.
Avatar utilizator
BOGDAN I
Mesaje: 955
Membru din: Sâm Ian 09, 2016 8:06 pm
Localitate: Brasov
Contact:

Mesaj de BOGDAN I » Sâm Dec 29, 2007 1:56 pm

Pasul urmator - Ulei,rugina,iarba,pamant,pietris,culori - pe scurt Wheathering :twisted:
[Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
BOGDAN I
Mesaje: 955
Membru din: Sâm Ian 09, 2016 8:06 pm
Localitate: Brasov
Contact:

Mesaj de BOGDAN I » Sâm Dec 29, 2007 2:26 pm

Da stiu , asa este gandita , problema este ca nu gasesc la noi in Ro iesirile acelea micute de pe placa turnanta ,ea a venit cu 10 iesiri eu mai am nevoie de 3 in felul urmator :
1 -intrarea de la nisipar sa continuie pana la turnanta
2 -reparatia de loco legata de turnatna
3 -intre remiza diesel si circulara cu 3 inca o sina

Cand o sa fac rost de acele piese micute cam asa o sa arate in final, pana atunci provizioriu nelipind cladirea de reparat ramane asa :(
PS. Imi place ca gandim la fel :grin:
[Link Removed for Guests]
Scrie răspuns

Înapoi la “Prezentari si discutii despre diorame”