Radu Sofran , un inceput

Diorama la care lucrez
Scrie răspuns
Avatar utilizator
radu sofran
Mesaje: 653
Membru din: Mar Feb 02, 2016 8:07 pm
Localitate: bucuresti
Contact:

Mesaj de radu sofran » Dum Ian 27, 2008 2:27 am

Imagine Imagine
Imagine Imagine
LDH
Mesaje: 6938
Membru din: Sâm Sep 03, 2016 8:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de LDH » Dum Ian 27, 2008 3:00 pm

Hm, schimbator de cale pe pod!!!
Toate cele bune,
LDH
Modelism Feroviar
Avatar utilizator
radu sofran
Mesaje: 653
Membru din: Mar Feb 02, 2016 8:07 pm
Localitate: bucuresti
Contact:

Mesaj de radu sofran » Dum Ian 27, 2008 3:27 pm

nu este finalizat am facut numai niste probe va fi in afara podului
Avatar utilizator
kmy
Mesaje: 1
Membru din: Dum Feb 24, 2008 12:00 am
Contact:

Mesaj de kmy » Mie Feb 27, 2008 8:36 pm

k lumea
DORIN
Mesaje: 634
Membru din: Lun Apr 25, 2016 8:06 pm
Localitate: BUCURESTI
Contact:

Mesaj de DORIN » Mie Feb 27, 2008 11:24 pm

frumoase piesele la scara G si deosebite. scara G reprezinta de fapt un ecartament redus? intreb asta pentru ca am observat ca materialul rulant este de ecartament redus..... dar e foarte dragut :grin:
PARFUMUL DE EPOCA INTRETINE PASIUNEA ...
LDH
Mesaje: 6938
Membru din: Sâm Sep 03, 2016 8:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de LDH » Mie Feb 27, 2008 11:27 pm

Da Dorin, ecartament redus.

In poze ca in poze dar sa le vezi "natur"

Sunt niste piese de exceptie.
Toate cele bune,
LDH
Modelism Feroviar
Avatar utilizator
Horia_Radulescu
Mesaje: 5302
Membru din: Joi Feb 14, 2008 12:00 am
Localitate: Mulhouse, Alsacia
Contact:

Mesaj de Horia_Radulescu » Joi Feb 28, 2008 11:34 am

schimbatorul de cale pe pod in sine nu reprezinta o problema, exemple de acest fel se gasesc des pe cai ferate de munte... mai ales in Elvetia, unde exista cai ferate (vezi Gotthard, Loetschberg) unde 40% din cale este pe viaduct, pod, pasaj sau in tunel si 90% din linie este in curba... :)
LDH
Mesaje: 6938
Membru din: Sâm Sep 03, 2016 8:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de LDH » Joi Feb 28, 2008 11:43 am

Horia_Radulescu scrie:schimbatorul de cale pe pod in sine nu reprezinta o problema, exemple de acest fel se gasesc des pe cai ferate de munte... mai ales in Elvetia, unde exista cai ferate (vezi Gotthard, Loetschberg) unde 40% din cale este pe viaduct, pod, pasaj sau in tunel si 90% din linie este in curba... :)
Da, numai ca pe macheta lui Radu este linie H0.
Toate cele bune,
LDH
Modelism Feroviar
Avatar utilizator
Horia_Radulescu
Mesaje: 5302
Membru din: Joi Feb 14, 2008 12:00 am
Localitate: Mulhouse, Alsacia
Contact:

Mesaj de Horia_Radulescu » Joi Feb 28, 2008 11:46 am

pai si Loetschberg si Gotthardbahn sunt linii principale normale de 1435, coridoare principale de trafic nord-sud europene... nu e vorba de ecartament ingust! :)
LDH
Mesaje: 6938
Membru din: Sâm Sep 03, 2016 8:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de LDH » Joi Feb 28, 2008 11:59 am

:grin:
Toate cele bune,
LDH
Modelism Feroviar
Avatar utilizator
radu sofran
Mesaje: 653
Membru din: Mar Feb 02, 2016 8:07 pm
Localitate: bucuresti
Contact:

Mesaj de radu sofran » Dum Mar 16, 2008 10:15 pm

Lucrarile la diorama mea continua sa inceput la peisagistica cu ajutorul lui Gina incepem sa dam contur dioramei care are 5,50 x 1,30 si dedesubt 2,75 x1,30
In continuare cateva imagini
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Avatar utilizator
tonyg
Mesaje: 90
Membru din: Vin Feb 05, 2016 8:07 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de tonyg » Dum Mar 16, 2008 10:46 pm

Felicitari pentru lucrari..... :aplauze: :aplauze: :aplauze:

PS: Nene Radu nu mai e de mult "un inceput:....... :-)
Urcati in vagoane va rog.................
Avatar utilizator
robertanasa
Mesaje: 1150
Membru din: Mie Dec 28, 2016 8:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de robertanasa » Lun Mar 17, 2008 9:03 am

radu sofran scrie: Imagine
Felicitari! Dupa cum scrie si pe Tv, te pregatesti sa marchezi?!
Cu respect,
Robert
Avatar utilizator
radu sofran
Mesaje: 653
Membru din: Mar Feb 02, 2016 8:07 pm
Localitate: bucuresti
Contact:

Mesaj de radu sofran » Mar Feb 01, 2011 12:41 am

Am revenit si eu cu foarte multe modificari fata de ce am inceput initial.
Am schimbat toata sina piko cu sina roco geoline am modificat dimnesiunile machetei am dedicat o camera special numai ptr trenulete .
A fost o munca de aproximativ un an si jumatate ,totul este pe digital.
Criticile,sugestiile va las pe voi sa le spuneti.
Diorama are acum 8 metri pe 2 metri si 30 centimetri .
Iata si primele poze :
Imagine
Avatar utilizator
radu sofran
Mesaje: 653
Membru din: Mar Feb 02, 2016 8:07 pm
Localitate: bucuresti
Contact:

Mesaj de radu sofran » Mar Feb 01, 2011 12:45 am

Imagine Imagine Imagine
Imagine Imagine Imagine
Scrie răspuns


Înapoi la “Prezentari si discutii despre diorame”

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat