Daca apar probleme de vizualizare a forumului, un simplu clear la cache-ul browserului rezolva problema.

Depoul lui Endo

Colectii personale de trenulete
Scrie răspuns
obiwan
Mesaje: 2684
Membru din: Joi Apr 24, 2008 12:00 am
Localitate: cluj
Contact:

Mesaj de obiwan » Sâm Feb 13, 2010 11:59 am

cred ca din greshala. la vagoanele de ep 4-5 merge super un KPEV. Pana la K bay mai e un pas, apoi se vand vagoanele de epoci superioare si se iau naspeturi cu nituri de marca :grin:

Inca o colectie care se indreapta spre bine, epocistii ONE vor face legea...
Avatar utilizator
andreiul
Mesaje: 1698
Membru din: Joi Aug 21, 2008 12:00 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de andreiul » Sâm Feb 13, 2010 5:00 pm

e, o face CFR de epoca IV :-D

PS: faina masina, endo; sa ne spui te rog daca are forta la tractiune, avand in vedere ca trage numai tenderul.
Bafta tuturor! Andrei
Avatar utilizator
Endo_ro
Mesaje: 662
Membru din: Vin Oct 28, 2016 8:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Sal

Mesaj de Endo_ro » Sâm Feb 13, 2010 6:28 pm

@robertanasa
Ce faci bre, trecusi si matale pe epoca I?
Niciodata nu stii ce gusturi se pot infiripa. :mrgreen: A fost dragoste la prima vedere. Tot cautam o aburoasa si nu gaseam nimic care sa-mi placa mult. G7 este una dintre locomotivele antipatice mie, pentru ca preferam locomotivele gen x-y-z, unde x si z sa nu fie 0. G7 parca e 0-8-0. Si totusi G10 m-a fermecat desi este o 0-10-0. :mrgreen: Nu stiu cat de corect m-am exprimat dar sper sa se inteleaga...

@andreiul
e, o face CFR de epoca IV Very Happy
Nuuu! :-? E mult prea frumoasa asa. Exact asa cum este!
sa ne spui te rog daca are forta la tractiune, avand in vedere ca trage numai tenderul.
Nu am plimbat-o decat singura deocamdata. Imi pare destul de voinica. Tenderul are patru cauciucuri de aderenta, iar locomotiva doua (pentru a nu aluneca la impingere). Tenderul este destul de greu pentru marimea lui si nu cred ca ar avea probleme cu ceva mai multe vagoane.

@obiwan
cred ca din greshala. la vagoanele de ep 4-5 merge super un KPEV
Recunosc ca sunt cateva vagoane de calatori care dau bine in opinia mea. Ca si cum ar fi un eveniment la care locomotiva plimba calatorii in niste vagoane ceva mai moderne.
Pana la K bay mai e un pas, apoi se vand vagoanele de epoci superioare si se iau naspeturi cu nituri de marca Very Happy

Inca o colectie care se indreapta spre bine, epocistii ONE vor face legea...
Si din nou recunosc faptul ca am vazut pe la colegii de forum piese de colectie ce apartin acestei epoci si am ramas impresionat.
Avatar utilizator
mpursu
Mesaje: 3314
Membru din: Sâm Aug 25, 2007 12:00 am
Localitate: Oradea
Contact:

Mesaj de mpursu » Sâm Feb 13, 2010 6:43 pm

Mi-am amintit ca in urma cu cativa ani am digitalizat o locomotiva asemanatoare, dar fara interfatza digitala :grin: . Fatza de [Local Link Removed for Guests], digitalizarea simpaticei aburoase G10 KPEV a mers ca pe roate, la propriu si la figurat 8) :aplauze::aplauze::aplauze:
Mult succes in continuare! 8-)
MPU - Clubul Feroviar "Crișana" [Link Removed for Guests], [Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
Endo_ro
Mesaje: 662
Membru din: Vin Oct 28, 2016 8:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de Endo_ro » Dum Feb 14, 2010 12:51 am

@mpursu
Da! Asa digitalizare sa tot faci... scoti mufa, bagi mufa... :-D

Mai postez cateva imagini cu bijuteria depoului, dar nu inainte de a prezenta si o "macheta" la scara puiului meu. :-P

[Link Removed for Guests][Link Removed for Guests]

Modelul aduce cu un fel de Mini Morris si este dotat cu lumini, sunet, directie, servo, pivoti, aer conditionat :-D ... si tot ce mai vrea imaginatia pustiului...

Si acum imaginile cu masinaria...
[Link Removed for Guests][Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests][Link Removed for Guests][Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests][Link Removed for Guests][Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests][Link Removed for Guests][Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests][Link Removed for Guests][Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests][Link Removed for Guests][Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests][Link Removed for Guests][Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests][Link Removed for Guests][Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests][Link Removed for Guests][Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
mpursu
Mesaje: 3314
Membru din: Sâm Aug 25, 2007 12:00 am
Localitate: Oradea
Contact:

Mesaj de mpursu » Dum Feb 14, 2010 12:38 pm

Fatza de binecunoscuta greseala de pe stanga (contramanivela inclinata inapoi) mai vad inca o "pozna": barele de ridicare ("Hangeeisen" - multumesc, Catalin :aplauze:) nu ajung sa se articuleze la bielele sertarelor :?
[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]
MPU - Clubul Feroviar "Crișana" [Link Removed for Guests], [Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
tiamat
Mesaje: 41
Membru din: Joi Feb 11, 2010 12:00 am
Localitate: timisoara
Contact:

Mesaj de tiamat » Dum Feb 14, 2010 1:03 pm

scuze de curiozitate dar digitalizarea cu ce decodor l-ai facut ?
eu sunt mai mult admirator al trenuletelor din lisa de spatiu si m-am
axat pe scara N care mai mult stau in cutiile lor, dar asa o locomotiva cred ca voi achizitiona si eu chiar daca
o vreme va fi de exponat de vitrina dar si atunci e bine sa fie digitalizata :lol:
Avatar utilizator
victorian
Consilier Istoric
Mesaje: 2222
Membru din: Dum Oct 21, 2007 12:00 am
Localitate: Constanta
Contact:

Mesaj de victorian » Dum Feb 14, 2010 3:11 pm

Locomotiva prusaca este intr-adevar o bijuterie, felicitari de achizitie Endo!

Pozitia "celebrei' contramanivele este intr-adevar aproape verticala la "tribord" desi ar fi trebuit sa fie mai inclinata, cred ca e mai bine asa decat inclinata invers! Am cautat si o poza cu "babordul" dar n-am gasit. In privinta barei de ridicare care nu se cupleaza in butonul culisei, asta cred ca e o simpla eroare de montaj si se poate rezolva usor de modelist, cu ajutorul unei pensete fine!

Nota off-topic: pentru modelistii feroviari mai putin obisnuiti cu termenii marinaresti: anecdota originii termenilor "babord-tribord" vine de la niste baterii plutitoare frantuzesti din perioada de dinainte de primul imperiu, care aveau pe pupa scris numele "BATTERIE" si dedesubt numarul. Deoarece pupa era rotunda, scrisul incepea dintr-o parte si se termina pe cealalta, astfel incat fiind in partea stanga a sensului de mers al navei vedeai numai inceputul cuvantului "BAt-" iar in partea dreapta a navei vedeai numai sfarsitul acestuia: "-TERIE" . De la acestea, marinarii francezi au inceput sa denumeasca bordurile navei "BA-bord si TRI-bord".

Sper ca in felul acesta sa nu mai incurcati niciodata babordul cu tribordul! ;-)
Dorin

"Dezvoltarea unui stat se masoara si prin starea retelei sale feroviare". Camillo Benso, Conte di Cavour
obiwan
Mesaje: 2684
Membru din: Joi Apr 24, 2008 12:00 am
Localitate: cluj
Contact:

Mesaj de obiwan » Dum Feb 14, 2010 3:43 pm

Victorian, la unele tendere este acel capac de acces care se deschide in plan vertical pentru vizita sau plin. La nave stiu ca se numeste tambuchi, ca doar am fost marinar in armata. La loco cum ii spune?

Endo_ro , au procedat la mult plastic cei de la Roco, uitandu-ma la ambielaj.
inversorul de sens nu e cuplat la biela sertarului, asa se vede in poza. vezi daca este iesit sau e montat astfel intentionat. A subliniat si MPU (STAPANUL INELELOR SI AL BIELELOR) un pic mai sus defectul.

Combinatia de verde-kaki cu caramiziu perbe brici, dar cum o asortezi cu vagoanele?

Poza pentru Victorian:
[Link Removed for Guests]

Si poza pentru Endo:
[Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
Endo_ro
Mesaje: 662
Membru din: Vin Oct 28, 2016 8:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Sal

Mesaj de Endo_ro » Dum Feb 14, 2010 10:07 pm

@tiamat
scuze de curiozitate dar digitalizarea cu ce decodor l-ai facut ?[/code]
Este un decodor Roco. Ai un link asemanator.
[Link Removed for Guests]
Codul este 10746, dar nu il gasesc.

@obiwan victorian mpursu
Asta este tot ce am putut sa fac. Sa aduc cele doua componente in pozitie apropiata. Presupun ca nu este o eroare de montaj, ci au fost asezate intr-o pozitie apropiata. De altfel nici nu as fi observat prea repede cu ochiul liber. Eu sunt si chior putin :-D .

[Link Removed for Guests]

Piesele sunt confectionate dintr-un metal (cred) foarte moale. Ca plastic nu pare. Asa ca nu e indicat sa le gadili prea mult. Cel putin unele dintre ele.

De asortat nu m-am gandit cu ce insa poate imi dati niste sugestii. :mrgreen:
obiwan
Mesaje: 2684
Membru din: Joi Apr 24, 2008 12:00 am
Localitate: cluj
Contact:

Mesaj de obiwan » Dum Feb 14, 2010 10:55 pm

Parca arata altfel.
Daca vrei sa-ti vezi locomotiva in poza de clasa, click pe:[Link Removed for Guests]

si vagoane pentru loko:
[Link Removed for Guests]

[Link Removed for Guests]

[Link Removed for Guests]

Asa ca trebuiesc stransi bani si la sfarsitul anului vei pune de-o garnitura shugubeatza...
Avatar utilizator
Endo_ro
Mesaje: 662
Membru din: Vin Oct 28, 2016 8:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Sal

Mesaj de Endo_ro » Lun Feb 15, 2010 9:15 am

@obiwan
Multumesc pentru link-uri. Imaginile sunt superbe. :aplauze:

Cam cat sa duca costul vagoanelor, care sunt de asemenea superbe?
obiwan
Mesaje: 2684
Membru din: Joi Apr 24, 2008 12:00 am
Localitate: cluj
Contact:

Mesaj de obiwan » Lun Feb 15, 2010 7:54 pm

Cu placere.
oricum, mai mult decat ai dat pe loko.
Toate bune si pune lozul la ciorap, la iarna urmatoare vei avea un tren superb.
Avatar utilizator
Endo_ro
Mesaje: 662
Membru din: Vin Oct 28, 2016 8:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de Endo_ro » Mar Feb 16, 2010 9:57 am

@obiwan 8O Vedem, incercam !!!

Am promis ca revin cu filmulete. Scuze pentru calitatea scazuta!
[Link Removed for Guests]

Aici ruleaza alaturi de cele patru americane si se observa momentul cand "se cracaneaza" Digi1. Adica se da batuta, consumul fiind cam mare :-P !
[Link Removed for Guests]
Cele patru americane merg singure fara probleme (adica doar ele, simultan).

Iar mai jos va prezint o lucrare de 10 minute. Recunosc faptul ca eu accept si chestii care nu au legatura cu realitatea, ci doar cu placerea mesteritului si cu imaginatia, pe principiul "De ce nu?" sau "Cum era daca era?
Asa ca am procedat la adaugarea de lumini pentru locomotiva GP30, dupa cum urmeaza.
A fost adaugat un led in dreptul farurilor frontale, astfel incat sa lumineze mai intens decat numerele de inmatriculare. Mai ales ca decodorul ofera functia de iluminare mai intensa si mai putin intensa cu tasta F1. Un fel de faza lunga, faza scurta.
[Link Removed for Guests]

In spate am montat un led rosu intermitent, care da un aspect interesant locomotivei. Repet, in viziunea mea si fara legatura cu realitatea.
[Link Removed for Guests]

Cand o sa-mi permita timpul o sa devin mai "realist" :grin:
Enjoy!
Avatar utilizator
Endo_ro
Mesaje: 662
Membru din: Vin Oct 28, 2016 8:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de Endo_ro » Mie Feb 24, 2010 11:45 pm

Iata si cateva foto cu CFR-ista! I-am pus si decodor, fireste !
[Link Removed for Guests][Link Removed for Guests][Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests][Link Removed for Guests][Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests][Link Removed for Guests][Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests][Link Removed for Guests][Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests][Link Removed for Guests][Link Removed for Guests]

Enjoy ! :grin:
Scrie răspuns

Înapoi la “Prezentari colectii personale / colectii tematice”