Anunt important: [Local Link Removed for Guests]

De la garnituri reale la garnituri pe diorama

Scheme de vopsire, compozitii de trenuri autentice, denumiri s.a.m.d.
Scrie răspuns
Avatar utilizator
Gam3
Site Admin
Mesaje: 5006
Membru din: Sâm Iun 18, 2016 8:06 pm
Localitate: Iași
Contact:

Mesaj de Gam3 » Sâm Mai 25, 2013 12:35 pm

In R. 346/347 Dacia.

07.09.2011 Bucuresti Grivita
Bmz 73 81 21-91 107-2 in locul unui 21-91 CFR
[Link Removed for Guests]


25.09.2011 Bucuresti Nord
Bcmz 73 81 59-91106-9
[Link Removed for Guests]

14.10.2011 Bucuresti Nord
Bcmz 73 81 59-91 109-3
[Link Removed for Guests]

22.10.2011 Bucuresti Nord
Bcmz 73 81 59-91 103-6
[Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
Gam3
Site Admin
Mesaje: 5006
Membru din: Sâm Iun 18, 2016 8:06 pm
Localitate: Iași
Contact:

Mesaj de Gam3 » Lun Iun 24, 2013 12:08 pm

Pentru ca avem 4 modele noi de vagoane de la A.F. si cunosc persoane care au cumparat toate cele 4 modele hai sa vedem ce putem face cu 2 vagoane de dormit 70-91 AVA200.

Din pacate nu am modelele acasa asa ca pun pozele din Brasov.

347 "Dacia" in iunie 2010.
477-054-7
[Link Removed for Guests] - A.F. Art. 10015

vag. 264
70-91 002-3 pe "IC 375 "PANNONIA" / EN 463 "Kálmán Imre" München - Bucuresti Nord
[Link Removed for Guests] - A.F. Art. 20093

Vagonul nu a mai ajuns sa fie atasat la IC 375 "PANNONIA" si atunci a fost pus la "Dacia".

vag 412
21-86 038-7 pe ruta Budapesta - Bucuresti Nord
[Link Removed for Guests] - A.F. Art. 20021

vag 411
21-86 029-6 pe ruta Budapesta - Bucuresti Nord
[Link Removed for Guests] - A.F. Art. 20022

vag 410
88-96 009-3 pe ruta Budapesta - Bucuresti Nord
[Link Removed for Guests] - Art. STA-5005 sau A.F. Art. 20100 (poate din acest an pe piata)

vag 409
10-90 018-3 pe ruta Budapesta - Bucuresti Nord
[Link Removed for Guests] - Art. 20020

vag 415
71-70 011-8 pe ruta Wien - Bucuresti Nord
[Link Removed for Guests] - A.F. Art. 20092 sau Roco Art. 5064 (compromis)

vag 414
21-90 029-7 pe ruta Wien - Bucuresti Nord
[Link Removed for Guests] - A.F. Art 25001; 20012; 20013

vag 413
21-90 026-3 pe ruta Wien - Bucuresti Nord
[Link Removed for Guests] - A.F. Art 25001; 20012; 20013

vag 417
59-90 044-7 pe ruta Wien - Bucuresti Nord
[Link Removed for Guests] - Liliput 388345; LS Models Art. 47054 sau 47058

vag 416
70-70 003-2 pe ruta Wien - Bucuresti Nord
[Link Removed for Guests] - RailTop 32503 ; LS Models 47082 ; 47083

[Link Removed for Guests]

Cine vrea un tren mai scurt avem trenul IC 347-1 "PANNONIA"care avea vagon de dormit pentru München.

Bucuresti - Brasov EA 477 773
Brasov - Arad? EA 41 0053-3

vag 435
Bucuresti - Budapesta
[Link Removed for Guests]

vag 433
Bucuresti - Budapesta
[Link Removed for Guests]

vag 432
Bucuresti - Budapesta
[Link Removed for Guests]

vag 264 EN 462 "K.Imre"
Bucuresti - München
[Link Removed for Guests]

Cand nu era in sezon trenul pleca din Brasov.


Pentru "PANNONIA" inca nu avem vagoane tip DWA.
Hai sa vedem vagoanele CFR intre Bratislava si Gyor in 12 decembrie 2008.


Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine
foto Michal Stasz
mai multe imagini - [Link Removed for Guests]

Avem dormitor, avem vagoane CD de la Tillig iar DWA-urile cl a 2-a o sa le avem de la T.A.

Prototipuri vagoane CFR cl. a 2-a, tip DWA, scara H0:
Imagine

Imagine
Avatar utilizator
Zsoe
Mesaje: 39
Membru din: Dum Mai 13, 2012 12:00 am
Localitate: Targu Mures
Contact:

Mesaj de Zsoe » Lun Iun 24, 2013 7:09 pm

" - A.F. Art. 20092 sau Roco Art. 5064 (compromis) "
Aici este o greseala. Banuiesc ca te referi la vagonul de dormit Roco 45064 (WLABmee tip AB33).
Avatar utilizator
Gam3
Site Admin
Mesaje: 5006
Membru din: Sâm Iun 18, 2016 8:06 pm
Localitate: Iași
Contact:

Mesaj de Gam3 » Lun Iun 24, 2013 9:47 pm

Da, am uitat de cifra 4. La Roco 45064 ma refer.
Avatar utilizator
Gam3
Site Admin
Mesaje: 5006
Membru din: Sâm Iun 18, 2016 8:06 pm
Localitate: Iași
Contact:

Mesaj de Gam3 » Vin Aug 08, 2014 9:15 am

De un an nu s-a mai scris aici :-P

Pentru ca Studio Trains-Adictedd a facut o serie limitata de vagoane seria 84-96 hai sa vedem ce se poate face. Vagoanele AVA nu mai au nevoie de prezentare.

Rapid 831 Bucuresti Nord - Brasov in 20.09.2009 filmat la Sinaia.



[Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests]


Tot cu vagoanele AVA, de data asta si cu cele rosii se poate face trenul care face 2 ore de la Bucuresti la Constanta:

IR 1986, 13.07.2014
Imagine
foto - allred - forumtrenuri.com

Nu mai gasesc poza dar am vazut si cu locomotiva seria 47.
Avatar utilizator
Gam3
Site Admin
Mesaje: 5006
Membru din: Sâm Iun 18, 2016 8:06 pm
Localitate: Iași
Contact:

Mesaj de Gam3 » Lun Feb 23, 2015 12:14 pm

Acum ca avem restaurantul de la AF putem face multe trenuri. Poate cel mai usor de facut este trenul Dacia si Ister.

Eu am facut trenul Dacia pe traseul romanesc. Cred ca din Budapesta pleca si cu niste vagoane MAV.

ICN 347-2 Wien Westbf - Bucuresti Nord
Wien Westbahnhof - 2014.10.24



[Link Removed for Guests][Link Removed for Guests] by [Link Removed for Guests], on Flickr

[Link Removed for Guests][Link Removed for Guests] by [Link Removed for Guests], on Flickr

[Link Removed for Guests][Link Removed for Guests] by [Link Removed for Guests], on Flickr

[Link Removed for Guests][Link Removed for Guests] by [Link Removed for Guests], on Flickr

[Link Removed for Guests][Link Removed for Guests] by [Link Removed for Guests], on Flickr

[Link Removed for Guests][Link Removed for Guests] by [Link Removed for Guests], on Flickr
Avatar utilizator
Gam3
Site Admin
Mesaje: 5006
Membru din: Sâm Iun 18, 2016 8:06 pm
Localitate: Iași
Contact:

Mesaj de Gam3 » Joi Feb 26, 2015 7:20 pm

9.05.2011
EN 473 "Ister" Budapest Keleti - Bucureşti Nord

[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]

[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] - Budapesta - Bucuresti


[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] - Budapesta - Bucuresti


[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] - Budapesta - Bucuresti


[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] - Budapesta - Bucuresti


[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] - Budapesta - Bucuresti


[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] - Brasov - Bucuresti


[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] - Brasov - Bucuresti


[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] - Brasov - Bucuresti
Avatar utilizator
Gam3
Site Admin
Mesaje: 5006
Membru din: Sâm Iun 18, 2016 8:06 pm
Localitate: Iași
Contact:

Re: De la garnituri reale la garnituri pe diorama

Mesaj de Gam3 » Dum Oct 09, 2016 9:16 pm

5 modele noi de vagoane AVA200 CFR de la Amintiri Feroviare. Am facut 4 compuneri, pentru vagonul BAR si pentru vagonul AVA200 INTEREGIO. Modelele sunt prezentate aici:
[Local Link Removed for Guests]
[Local Link Removed for Guests]
Doar un vagon nu este de la Amintiri Feroviare, cel rosu de clasa 1, seria 30-76. Model converise Roco.

IR 1663 Bucuresti Nord - Iasi. Iasi, 2012.
Imagine

Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine

IR 72-1 Bucuresti Nord - Budapesta. Arad, 2013.
Imagine

Imagine
Imagine
Imagine
Imagine

IR 73-2 Budapesta - Bucuresti Nord. Arad, 2013.
Imagine

Imagine
Imagine
Imagine
Imagine

Fostul IC 531-525; 531; 531-549 cu vagoane pentru Arad, Cluj Napoca, Oradea si Tg. Mures, Bucureti Nord 2011.
Imagine

Mai scurt ca realul pentru ca nu avem model de vagon Business.
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Avatar utilizator
Gam3
Site Admin
Mesaje: 5006
Membru din: Sâm Iun 18, 2016 8:06 pm
Localitate: Iași
Contact:

Re: De la garnituri reale la garnituri pe diorama

Mesaj de Gam3 » Vin Apr 28, 2017 5:21 pm

346/347 "Dacia“ Wien - Bukarest

Imagine

Imagine

Imagine
foto facebook Momo Arkitect
Avatar utilizator
Gam3
Site Admin
Mesaje: 5006
Membru din: Sâm Iun 18, 2016 8:06 pm
Localitate: Iași
Contact:

Re: De la garnituri reale la garnituri pe diorama

Mesaj de Gam3 » Vin Mai 19, 2017 8:49 pm

IRN 1667 Bucuresti Nord - Iasi in 19.05.2017. Gara Iasi.

Imagine

Aproape corect. Nu avem model de cuseta.
Imagine

Imagine
Avatar utilizator
Radu161
Mesaje: 1720
Membru din: Vin Mai 25, 2007 12:00 am
Localitate: Bucuresti/Arad
Contact:

Re: De la garnituri reale la garnituri pe diorama

Mesaj de Radu161 » Sâm Mai 20, 2017 12:06 am

Faine garniturile! :D

Cuseta ar trebui sa fie seria 44-31?
Dor de duca, sa te-aduca...
[Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
Gam3
Site Admin
Mesaje: 5006
Membru din: Sâm Iun 18, 2016 8:06 pm
Localitate: Iași
Contact:

Re: De la garnituri reale la garnituri pe diorama

Mesaj de Gam3 » Lun Mai 22, 2017 8:50 am

Da, seria 44-31 provenit din modernizarea vagonului 59-50 (modelul Tillig)
Avatar utilizator
Radu161
Mesaje: 1720
Membru din: Vin Mai 25, 2007 12:00 am
Localitate: Bucuresti/Arad
Contact:

Re: De la garnituri reale la garnituri pe diorama

Mesaj de Radu161 » Lun Mai 22, 2017 1:51 pm

Si eu o luasem in colimator, ca am mers de multe ori cu ea Bucuresti-Arad si retur.
Dor de duca, sa te-aduca...
[Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
Gam3
Site Admin
Mesaje: 5006
Membru din: Sâm Iun 18, 2016 8:06 pm
Localitate: Iași
Contact:

Re: De la garnituri reale la garnituri pe diorama

Mesaj de Gam3 » Sâm Iul 14, 2018 10:35 pm

[Local Link Removed for Guests] scrie: [Local Link Removed for Guests]
Dum Iul 27, 2014 1:35 pm
ICE Marea Neagră’, 1997(scanare din volumul "Amintiri despre o veche gar㒠romînească’"):

[Link Removed for Guests]

"La 1 iunie 1997, la orele 6:50, din Gara de Nord a plecat primul tren InterCity Express "Marea Neagră’", avînd în compunere vagoane tip AVA 200 CFR şi asigurînd, pe perioada sezonului estival, de trei ori pe zi, legă’tura între Bucureşti şi Constanţa. Distanţa de 225 km dintre Capital㒠şi Marea Neagr㒠este parcurs㒠n doar 2 ore şi 10 minute, realizîndu-se o vitez㒠comercial㒠de 103,8 km/h.
Odat㒠cu introducerea acestui tren în circulaţie s-au realizat şi dou㒠premiere romîneşti: apariţia primului tren privat şi dep㒺irea plafonului de 100 km/h pentru o vitez㒠comercială’. La exploatarea acestui tren, SNCFR particip㒠cu 15% din acţiuni, Astra Vagoane Arad cu 10%, restul procentelor fiind asigurate de alte firme private."
Tren ICE "Marea Neagra" in anul 1997.
EA; 21-90; 21-90; 88-42; 21-90; 21-90.

Imagine Imagine
Avatar utilizator
Gam3
Site Admin
Mesaje: 5006
Membru din: Sâm Iun 18, 2016 8:06 pm
Localitate: Iași
Contact:

Re: De la garnituri reale la garnituri pe diorama

Mesaj de Gam3 » Mar Iul 17, 2018 5:41 pm

Tren special Intraflug pentru turisti in 1983.
In loc de 50.440, 230.137 si 230.291 am folosit 150.1114. Si vagonul restaurant era unguresc nu IVA.
Multumim Cristi Savin Cristian si Trenulistul.ro De ani astept aceste modele. foto cu 230.291 - Valentin Ivanescu

Imagine
Imagine
Scrie răspuns

Înapoi la “Documentatii”