DE-ALE LUI DORIN
in ciuda dimensiunilor lui la aceasta scara, tancul e cu telecomanda....
merge excelent si are o capacitate de urcare in teren accidentat deosebita. e o incintare sa il privesti mergind peste deluletele facute din patura. iar zgomotul pe care il face e asemanator cu zgomotul facut de senilele de tanc real. e preferatul meu in materie de miniaturi.
merge excelent si are o capacitate de urcare in teren accidentat deosebita. e o incintare sa il privesti mergind peste deluletele facute din patura. iar zgomotul pe care il face e asemanator cu zgomotul facut de senilele de tanc real. e preferatul meu in materie de miniaturi.
PARFUMUL DE EPOCA INTRETINE PASIUNEA ...
[quote="DORIN"]si mai am ceva poate nu la fel de dragut dar oricum interesant.
ce vorbesti domnule?!?
chevy impala si buldozerul cum sunt?
mie-mi plac foarte mult
aaaaaaa
cu tehnica de lupta mai putin desi am si eu doua piese: un transportor blindat si o blindata cu mitraliera antiaeriana
toate cele bune!
ce vorbesti domnule?!?
chevy impala si buldozerul cum sunt?
mie-mi plac foarte mult
aaaaaaa
cu tehnica de lupta mai putin desi am si eu doua piese: un transportor blindat si o blindata cu mitraliera antiaeriana
toate cele bune!
Toate cele bune,
LDH
[Link Removed for Guests]
LDH
[Link Removed for Guests]
multumesc pentru aprecieri prieteni. uite ca nici nu stiam ce masina am. dar acum am aflat!
tancul l-am cumparat de la MALL PLAZA, din acelasi mare magazin unde se vind si trenuletele dar de la standul de alaturi. se gasea in 3 moduri diferite de vopsire. tot acolo avea si camioane (tiruri) RADIOCOMANDATE de dimensiuni foarte mici, cred ca o scara aproximativ apropiata de HO, daca nu chiar HO. tancul si camionul aveau acelasi pret daca nu ma insel 45 RON. EU ZIC CA E UN PRET SUPER!!!
poate mai gasesti dar eu il am de 1 an. cu siguranta mai gasesti pe undeva in bucuresti.
tancul l-am cumparat de la MALL PLAZA, din acelasi mare magazin unde se vind si trenuletele dar de la standul de alaturi. se gasea in 3 moduri diferite de vopsire. tot acolo avea si camioane (tiruri) RADIOCOMANDATE de dimensiuni foarte mici, cred ca o scara aproximativ apropiata de HO, daca nu chiar HO. tancul si camionul aveau acelasi pret daca nu ma insel 45 RON. EU ZIC CA E UN PRET SUPER!!!
poate mai gasesti dar eu il am de 1 an. cu siguranta mai gasesti pe undeva in bucuresti.
PARFUMUL DE EPOCA INTRETINE PASIUNEA ...
am continuat sa lucrez la vagonul acela restaurant si am ajuns la citeva concluzii:
- vagonul de calatori de start set pe boghiuri facut de MEHANO, se poate modifica destul de greu urmind calea pe care am mers eu (instalat lumini, pus masute si bancute) deoarece dupa indepartarea geamurilor originale este foarte dificil de reinchegat in conditii optime. adica dupa remontarea acoperisului, la aprinderea luminlor se vede o fanta de lumina la baza acperisului;
- este dificil de a reasambla optim acoperisul deoarece la metoda originala geamurile au rol de cleme de prindere fortata iar in lipsa acesora acoperisul se curbeaza putin, lasind o fanta subtire care e vede la aprinderea luminilor;
- realizarea unui alt dispozitiv de stringere a acoperisului ar fi geoaie si cred ca ar stria aspectul general al vagonului aica s-ar vedea in nterior, ocpind locul la mai multe bancute;
- consider ca o buna modificare s-ar face pastrind ferestrele originale chiar daca acestea nu sunt cele mai bune ferestre (adica nu sunt la fel de tansparente ca si aelea pe care le-am mnat eu);
- chiar si asa nu sunt sigur ca la aprinderea luminlor nu s-ar vedea citeva fante mici de lumina la baza acoperisului...
- poate ar fi indicata neinstalarea luminilor la acest model (o sa mai studiez acest aspect)
- in rest vagonul se prelucreaza usor si se pot face multe imbunatatiri.
o sa revin cu amanunte.
- vagonul de calatori de start set pe boghiuri facut de MEHANO, se poate modifica destul de greu urmind calea pe care am mers eu (instalat lumini, pus masute si bancute) deoarece dupa indepartarea geamurilor originale este foarte dificil de reinchegat in conditii optime. adica dupa remontarea acoperisului, la aprinderea luminlor se vede o fanta de lumina la baza acperisului;
- este dificil de a reasambla optim acoperisul deoarece la metoda originala geamurile au rol de cleme de prindere fortata iar in lipsa acesora acoperisul se curbeaza putin, lasind o fanta subtire care e vede la aprinderea luminilor;
- realizarea unui alt dispozitiv de stringere a acoperisului ar fi geoaie si cred ca ar stria aspectul general al vagonului aica s-ar vedea in nterior, ocpind locul la mai multe bancute;
- consider ca o buna modificare s-ar face pastrind ferestrele originale chiar daca acestea nu sunt cele mai bune ferestre (adica nu sunt la fel de tansparente ca si aelea pe care le-am mnat eu);
- chiar si asa nu sunt sigur ca la aprinderea luminlor nu s-ar vedea citeva fante mici de lumina la baza acoperisului...
- poate ar fi indicata neinstalarea luminilor la acest model (o sa mai studiez acest aspect)
- in rest vagonul se prelucreaza usor si se pot face multe imbunatatiri.
o sa revin cu amanunte.
PARFUMUL DE EPOCA INTRETINE PASIUNEA ...
@ Dorin
Pai ai mai multe variante legate de fanta de lumin
Prelungesti de pe acoperis "fuste" laterale si la capete care sa acopere exact imbinarea acoperis - laterale vagon
Faci un sistem propriu de clipsare a acoperisului copiindu-l pe cel original dar situat intre partea superioara a geamurilor si locul de imbinare acoperis - laterale
Am spus ca sistemul este acelasi, chiar daca este cu mica deosebire, in loc sa ai prinderi cat numarul ferestrelor poti face trei sau patru pe o laterala
O alta metoda este cea clasica cu suruburi si o tje filetata la interior lipita de acoperis in care se prinde surubul care trece prin podeau vagonului
Pai ai mai multe variante legate de fanta de lumin
Prelungesti de pe acoperis "fuste" laterale si la capete care sa acopere exact imbinarea acoperis - laterale vagon
Faci un sistem propriu de clipsare a acoperisului copiindu-l pe cel original dar situat intre partea superioara a geamurilor si locul de imbinare acoperis - laterale
Am spus ca sistemul este acelasi, chiar daca este cu mica deosebire, in loc sa ai prinderi cat numarul ferestrelor poti face trei sau patru pe o laterala
O alta metoda este cea clasica cu suruburi si o tje filetata la interior lipita de acoperis in care se prinde surubul care trece prin podeau vagonului
Toate cele bune,
LDH
[Link Removed for Guests]
LDH
[Link Removed for Guests]
am facut rost de o relicva si ma gindesc serios sa ii rearanjez imaginea. e un vagon de start set romanesc. era aproape demontat total. i-am indepartat geamurile si i-am schimbat osiile originale si foarte prost lucrate cu osii de plastic MEHANO de la trenurile de calatori. acum ruleaza foarte bine poate si pentru ca are o oarecare greutate avind inca contragreutatile originale de metal. insa isi spun cuvintul osiile superioare de la MEHANO.
[Link Removed for Guests]
acum vreau sa vopsesc acoperisul. sa ii pun o podea. sa ii confectionez bancute si peretii necesari interiori si poate - inca nu sunt sigur - poate ii fac si instalatia de lumini. dar pentru asta trebuie sa ii schimb osiile cu unele metalice si nu stiu daca merita.
mai vedem. acum am ceva experienta de la tunarea vagonului restaurant, vagon cu care pina la un punct ma mindresc, dar recunosc ca la final am facut niste greseli si proiectul a cam fost compromis.
dar sa revenim la noul subiect:
[Link Removed for Guests]
va trebui sa ma ocup si de tampoane dar asta e o problema minora. la fel si elementele de legatura. toate acestea se gasesc la Rally si daca o sa consider ca sunt pe drumul cel bun, atunci voi achizitiona si aceste detalii sau componente - cum vreti sa le spuneti.
[Link Removed for Guests]
acum vreau sa vopsesc acoperisul. sa ii pun o podea. sa ii confectionez bancute si peretii necesari interiori si poate - inca nu sunt sigur - poate ii fac si instalatia de lumini. dar pentru asta trebuie sa ii schimb osiile cu unele metalice si nu stiu daca merita.
mai vedem. acum am ceva experienta de la tunarea vagonului restaurant, vagon cu care pina la un punct ma mindresc, dar recunosc ca la final am facut niste greseli si proiectul a cam fost compromis.
dar sa revenim la noul subiect:
[Link Removed for Guests]
va trebui sa ma ocup si de tampoane dar asta e o problema minora. la fel si elementele de legatura. toate acestea se gasesc la Rally si daca o sa consider ca sunt pe drumul cel bun, atunci voi achizitiona si aceste detalii sau componente - cum vreti sa le spuneti.
PARFUMUL DE EPOCA INTRETINE PASIUNEA ...
tot de curind, un coleg de serviciu care imi cunoaste pasiunea, mi-a adus o SURPRIZA - facindu-mi o bucurie. o epava a locomotivei BR 52 de la PIKO. este mai degraba o caroserie. era un pumn de piese din care la prima vedere nu credeam ca scot mare lucru dar lucrind cu rabdare priviti ce am reusit sa asamblez, dar fac precizarea ca nu are motor si are destule componente lipsa dar are in schimb majoritatea detaliilor (cele care dau farmec modelelor):
[Link Removed for Guests]
principala lipsa este osia alergatoare din fata cu tot ansamblul ei si de asemenea, a doua lipsa ca si importanta cred ca este biela secundara. ma bucur ca totusi bielele principale sunt intregi. asta da o sansa visului de a o face functionala cindva.
[Link Removed for Guests]
locomotiva a fost intretinuta necorespunzator, fiind unsa cu vaselina de masina, o mare greseala. am curatat mult la aceasta vaselina si inca mai am de lucru. toate mecanismele locomotivei au fost unse astfel. acum aceasta unsoare s-a intarit si face ca osiile sa se miste mai greu. dar usor- usor o sa curat toate piesele in miscare.
deocamdata locomotiva este asmblata provizoriu piesele nefiind lipite intre ele. le voi lipi definitiv cind o sa consider ca am toate componentele pe care imi permit sa le obtin.
[Link Removed for Guests]
trebuie sa precizez ca are manivelele din plastic. am componentele lipsa ale manivelelor dar in varianta de metal. sincer va spun ca nu am curaj sa ma apuc sa montez biele deoarece mi se pare o treaba cam complicata si nici nu stiu daca se poate realiza hibridul metal-plastic atunci cind vorbim despre ansamblul biela - manivela.
o sa va tin la curent.
[Link Removed for Guests]
principala lipsa este osia alergatoare din fata cu tot ansamblul ei si de asemenea, a doua lipsa ca si importanta cred ca este biela secundara. ma bucur ca totusi bielele principale sunt intregi. asta da o sansa visului de a o face functionala cindva.
[Link Removed for Guests]
locomotiva a fost intretinuta necorespunzator, fiind unsa cu vaselina de masina, o mare greseala. am curatat mult la aceasta vaselina si inca mai am de lucru. toate mecanismele locomotivei au fost unse astfel. acum aceasta unsoare s-a intarit si face ca osiile sa se miste mai greu. dar usor- usor o sa curat toate piesele in miscare.
deocamdata locomotiva este asmblata provizoriu piesele nefiind lipite intre ele. le voi lipi definitiv cind o sa consider ca am toate componentele pe care imi permit sa le obtin.
[Link Removed for Guests]
trebuie sa precizez ca are manivelele din plastic. am componentele lipsa ale manivelelor dar in varianta de metal. sincer va spun ca nu am curaj sa ma apuc sa montez biele deoarece mi se pare o treaba cam complicata si nici nu stiu daca se poate realiza hibridul metal-plastic atunci cind vorbim despre ansamblul biela - manivela.
o sa va tin la curent.
PARFUMUL DE EPOCA INTRETINE PASIUNEA ...
o fotografie cu tenderul in stare destul de buna dar fara motorul atit de necesar. da si aceasta locomotiva de la PIKO, avea motorul in tender. recunosc ca nu am stiut acest amanunt. am crezut ca numai locomotivele mai mari , gen BR 01, BR 03, BR 18 au motorul in tender.
[Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests]
PARFUMUL DE EPOCA INTRETINE PASIUNEA ...
recunosc ca acest model nu il mai vazusem. e destul de lucru la aceasta locomotiva ca sa ii scot fata cum se spune dar o sa incerc. multumesc pentru exemplele date. imi sunt de ajutor. inca nu sunt atit de pregatit ca meseriasii care fac asa modificari elaborate dar o sa ma staduiesc. plus ca nu am piesele de care dspun altii. pentru mine e destul de dificil de motorizat locomotiva deoarece nu am roti dintate si mai ales nu am roti melc potrivite. nici macar nu stiu unde se pot gasi. si apoi din ce pot sa fac carcasa sau scheletul distributiei care sa faca corp comun cu motorul.
oricum ceva sunt hotarit sa fac. vom vedea ce reusesc. e un proiect de viitor ca am mai multe panuri.
vom vedea.
multumesc!
oricum ceva sunt hotarit sa fac. vom vedea ce reusesc. e un proiect de viitor ca am mai multe panuri.
vom vedea.
multumesc!
PARFUMUL DE EPOCA INTRETINE PASIUNEA ...
-
- Advertisement
Cine este conectat
Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat