Daca apar probleme de vizualizare a forumului, un simplu clear la cache-ul browserului rezolva problema.

Diorama pe segmente a clubului TRC (topic pentru discutii)

Diorama la care lucrez

Moderator: rrzxxx

Scrie răspuns
Avatar utilizator
cosmin_2300
Mesaje: 34
Membru din: Mie Mai 30, 2007 12:00 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de cosmin_2300 » Mie Mai 20, 2009 8:00 pm

Salut ! Ceea ce ai facut este foarte frumos ! Dar ( daca accepti critica , cuiva care nu are diorama ) mi se pare ca ar fi aratat mult mai bine ( si realist ) daca "ingropai" linia in pavaj ... cum este in realitate ca sa poata trece masinile :)
Avatar utilizator
Florinn
Site Admin
Mesaje: 5545
Membru din: Mar Ian 17, 2006 10:06 pm
Localitate: Cluj Napoca / Bucuresti
Contact:

Mesaj de Florinn » Mie Mai 20, 2009 8:32 pm

Salut,

De ce nu am ingropat sinele? Din mai multe motive:
- nu am vazut nicaieri in realitate ca sina pentru macara pasitoare sa fie ingropata, dimpotriva, este ceva mai sus decat solul, de obicei nu se poate trece cu masina peste ea
- vor fi ingropate sinele din partea ce a ramas nepavata pentru ca doar prin zona aceea vor trece masini (camioane pt containere), acolo vom pune pavaj doar langa sine (la nivel cu sinele) si in zonele in care se depoziteaza containere, in rest vom "turna" asfalt
- in realitate am vazut in curtile industriale, pavajul cu piatra cubica este de multe ori mult lasat (tasat), deformat, denivelat, asa ca nu m-am agitat foarte mult sa fac pavajul asta perfect, urmeaza ca Sandy sa faca ce stie el mai bine, sa-l faca mai real cu prafuri, vopsele si mai stiu eu ce :).

mersi de critici si sa mai vina si altele :lol:
Florin - Trainsylvania Railway Club, Cluj Napoca
Avatar utilizator
cosmin_2300
Mesaje: 34
Membru din: Mie Mai 30, 2007 12:00 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de cosmin_2300 » Joi Mai 21, 2009 5:00 pm

Intradevar , nu stiu cum vin sinele la macara .... dar in alte locuri ( gen fabrici si uzine ) am vazut ca sina era ingropata :P
Si da ... pavajul de obicei este vechi si denivelat :D
obiwan
Mesaje: 2684
Membru din: Joi Apr 24, 2008 12:00 am
Localitate: cluj
Contact:

Mesaj de obiwan » Dum Mai 31, 2009 11:21 am

Ai speculat la modul optim lumina! trebuie sa murdarim pavajul, ca arata ca si cum ai arunca un covor de plastic dintr-un bombardier , pe calea ferata. Tom si Jerry aveau cv secvente cu maturatul si bagatul mizeriei sub covor, noi trebuie sa o lasam deasupra. Imi permiti sa fac eine kleine incercare? Te risti? :grin:
O GRI frumos,
O Gri frumos,
Foarte periculooos...
Razna.
Avatar utilizator
Florinn
Site Admin
Mesaje: 5545
Membru din: Mar Ian 17, 2006 10:06 pm
Localitate: Cluj Napoca / Bucuresti
Contact:

Mesaj de Florinn » Dum Mai 31, 2009 4:49 pm

Salut,

S-a vorbit de la inceput despre murdarit si wheathering, nu s-a pus niciodata problema sa ramana asa, deocamdata rabdare sa terminam zona si apoi murdarim, capitol la care bineinteles ca va las pe voi, eu nu-s artist ;)
Florin - Trainsylvania Railway Club, Cluj Napoca
Avatar utilizator
BR01DB
Mesaje: 70
Membru din: Mar Mar 03, 2009 12:00 am
Localitate: Corbeanca/Bucuresti
Contact:

Mesaj de BR01DB » Dum Mai 31, 2009 5:46 pm

nu inteleg de ce nu ati ales o macara Heljan, pt ca la citi sinteti in club, banii nu cred ca ar fi fost o problema.
Avatar utilizator
Florinn
Site Admin
Mesaje: 5545
Membru din: Mar Ian 17, 2006 10:06 pm
Localitate: Cluj Napoca / Bucuresti
Contact:

Mesaj de Florinn » Lun Iun 01, 2009 9:51 am

Cumparata de unde?

oricum o sa vezi ca asta este foarte buna, are in ea loc cat se poate de mult pentru mecanizare, in plus wheathering este necesar indiferent de firma macaralei.
Florin - Trainsylvania Railway Club, Cluj Napoca
Avatar utilizator
Mauritius
Mesaje: 428
Membru din: Lun Feb 18, 2008 12:00 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de Mauritius » Lun Iun 01, 2009 10:03 am

Un film edificator cu aceasta macara 8) Heljan



Pretul este pe masura
[Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
Florinn
Site Admin
Mesaje: 5545
Membru din: Mar Ian 17, 2006 10:06 pm
Localitate: Cluj Napoca / Bucuresti
Contact:

Mesaj de Florinn » Lun Iun 01, 2009 1:24 pm

Mda, stiam macaraua asta,

din pacate pretul e pe masura.

Eu intentionam sa iau una asemanatoare de la vollmer si pe care sa o mecanizez, din pacate respectiva nu se mai produce.
Oricum sunt convins ca in final si a noastra va face in mare parte toate operatiunile pe care le face macaraua Heljan si la un pret mult mult mai mic.
Florin - Trainsylvania Railway Club, Cluj Napoca
Avatar utilizator
alin
Mesaje: 393
Membru din: Dum Aug 19, 2007 12:00 am
Localitate: Cluj-Napoca
Contact:

Mesaj de alin » Sâm Iul 11, 2009 11:47 pm

arata grozav cu firele alea.vedeti sa nu va curentati in ele.Detalii despre fire?
a.
Avatar utilizator
Florinn
Site Admin
Mesaje: 5545
Membru din: Mar Ian 17, 2006 10:06 pm
Localitate: Cluj Napoca / Bucuresti
Contact:

Mesaj de Florinn » Dum Iul 12, 2009 2:11 pm

Aline s-a folosit o banala sarma de otel de 0.5.
Firul este curbat sub propria greutate, fara nici o interventie in acest sens.
Florin - Trainsylvania Railway Club, Cluj Napoca
Avatar utilizator
alin
Mesaje: 393
Membru din: Dum Aug 19, 2007 12:00 am
Localitate: Cluj-Napoca
Contact:

Mesaj de alin » Dum Iul 12, 2009 2:17 pm

Cu atat mai mult imi place gaselnita si aspectul!Nu m-as fi gandit ca-s niste simple sarme, au niste curbe cat se poate de reale.
a.
Avatar utilizator
interesantul
Mesaje: 1584
Membru din: Dum Ian 24, 2016 8:06 pm
Localitate: Cluj-Napoca
Contact:

Mesaj de interesantul » Mar Sep 08, 2009 3:03 pm

Poza aceasta e superba:
[Link Removed for Guests]

In alta ordine de idei ce cauta locomotiva electrica din primele poze intr-o zona neelectrificata. Acolo nu trebuia un diesel? ;)
“Violenţa verbală şi non verbală este ultima armă a incompetenţilor!” - Исаак Азимов
------------------------------------------
Locomotive, vagoane, călătorii
Avatar utilizator
Florinn
Site Admin
Mesaje: 5545
Membru din: Mar Ian 17, 2006 10:06 pm
Localitate: Cluj Napoca / Bucuresti
Contact:

Mesaj de Florinn » Mar Sep 08, 2009 3:21 pm

Electrica a fost adusa de un diesel si abandonata, merge?

Intr-adevar imaginea e foarte tare insa se observa ca firul din stanga mai trebuie indreptat, ce-i drept in poze se vad mai bine defectele.
Florin - Trainsylvania Railway Club, Cluj Napoca
Avatar utilizator
chickengeorge
Mesaje: 340
Membru din: Joi Ian 15, 2009 12:00 am
Localitate: Timisoara
Contact:

Mesaj de chickengeorge » Mar Sep 08, 2009 4:21 pm

Super, dar spune-mi de ce ai incalecat linia cu gospodaria de nisip de la statia de sablare :?:
[Link Removed for Guests]
Puiu
ImagineEu nu sufar de nebunie!
Ma bucur de ea in fiecare clipa !
Scrie răspuns

Înapoi la “Prezentari si discutii despre diorame”