Diorama pe segmente a Trainsylvania Railway Club

Diorama la care lucrez
Scrie răspuns
Avatar utilizator
Florinn
Site Admin
Mesaje: 5545
Membru din: Dum Ian 17, 2016 8:06 pm
Localitate: Cluj Napoca / Bucuresti
Contact:

Mesaj de Florinn » Mie Iun 20, 2007 7:15 pm

Salutare prieteni.

Desi a fost o pauza in postare, la Cluj s-a lucrat.

Urmeaza cateva poze cu ce s-a mai facut in ultimele 2 saptamani.

Impreuna cu Ionut am muncit la relief, s-a lucrat la piesele de pe modulele cu zona muntoasa, in special la zonele cu intrarile in tunele.

Eu am modelat interioarele tunelelor din bucati de polistiren, am copiat pe cat posibil forma portalelor Noch, dupa ce le-am lipit Ionut a creat o pasta din gips si aracet si a placat interioarele tunelurilor.

Ionut in actiune:

Imagine Imagine Imagine Imagine

Ionut a finalizat si relieful in zona modulului din colt, aici va fi un mic sat de munte:

Imagine

Intre timp am mai sculptat putin la muntele HOe:

Imagine

Sandy s-a ocupat cu imbatranirea podurilor:

Imagine Imagine

Tot el a murdarit si tunelul pe interior

Imagine

Tot la capitolul tunel, am asamblat si tunelul simplu din zona de munte, arata cam asa:

Imagine Imagine

Responsabil cu mizeria, Sandy a murdarit si terasamentul in gara lui Ionut:
Imagine Imagine Imagine Imagine

Revenind la muntele HOe, impreuna cu Ionut l-am placat cu o pasta de gips de el facuta, dupa intarire vom incerca sa realizam stanci autentice sculptand materialul:

Imagine Imagine Imagine Imagine

Am inceput lucrul la muntele HOe nr 2:

Imagine Imagine

Imagini de ansamblu:

Imagine Imagine Imagine

Dupa cum se observa, au fost vopsite si sinele pe aceasta zona (de catre Ionut) si s-a pus pietrish pe zonele de iesire/intrare tunel (de catre Florinn)

p.s. drepturile de autor la poze le detine Ionut.
Ultima oară modificat Mie Iun 27, 2007 12:07 pm de către Florinn, modificat 1 dată în total.
Florin - Trainsylvania Railway Club, Cluj Napoca
Avatar utilizator
Florinn
Site Admin
Mesaje: 5545
Membru din: Dum Ian 17, 2016 8:06 pm
Localitate: Cluj Napoca / Bucuresti
Contact:

Mesaj de Florinn » Mie Iun 27, 2007 12:06 pm

Ieri am fost cu ionut la club si am mai lucrat la diorama:

Ionut a lucrat la muntele HOe nr 1, a mai adaugat niste stanci, mare artist omul asta:
Imagine Imagine Imagine Imagine

Eu am lucrat la tunele si la muntele HOe nr 2, incet incet si acesta prinde contur:

Imagine Imagine Imagine Imagine Imagine

Asteptam opinii, sfaturi si mai ales critici aici.

p.s. drepturile de autor la poze le detine Ionut
Florin - Trainsylvania Railway Club, Cluj Napoca
Avatar utilizator
Florinn
Site Admin
Mesaje: 5545
Membru din: Dum Ian 17, 2016 8:06 pm
Localitate: Cluj Napoca / Bucuresti
Contact:

Mesaj de Florinn » Joi Iul 05, 2007 10:17 pm

Il citez aici pe Ionut :

Miercuri a fost o prezenta destul de numeroasa: Dan, Gabi T, Fabi F, Florin , Sandy si eu. Fiecare a muncit ce-a vrut si ce a avut chef :)

Florin a continuat lucrarile la ultima portiune de munte care leaga muntele HOe1 de muntele Hoe2 (il las pe MPU sa-i de-a nume)


Imagine

Sandy a fost cel mai harnic si a continuat cu weatheringul la cladiri, portale

Imagine Imagine

Eu am incercat sa vopsesc stancile (dupa ce le-m dat cu o perie de sarma) sa vedem cum iese. Dupa ce ne-am chinuit o jumatate de ora sa "nimerim culoare" (apropo , am cumparat revell stone gray si e un maro mizerabil de fapt culoarea) am ajuns la un rezultat multumitor. Este doar primul strat (cred ca trebuia mai diluat) mai urmeaza si alte nuante si negru pe la colturi. Dupa aceea mai vine iarba de stanca , cate un brad rasturnat...


Imagine Imagine

Arata mult mai bine in realitate, defapt in poze vopseaua nu e uscata, felicitari Ionut.

Asteptam opinii, sfaturi si mai ales critici aici.
Florin - Trainsylvania Railway Club, Cluj Napoca
Avatar utilizator
Florinn
Site Admin
Mesaje: 5545
Membru din: Dum Ian 17, 2016 8:06 pm
Localitate: Cluj Napoca / Bucuresti
Contact:

Mesaj de Florinn » Joi Iul 12, 2007 9:52 pm

Salut,

Ieri a fost zi de lucru la club, am ajuns pe la ora 18 impreuna cu Ionut, Sandy era deja acolo muncind, a mai fost prezent si Dan.

Cateva poze cu ce s-a mai facut:

Pentru ca nu ne mai permiteam sa intarziem lucrarile din cauza comenzii noch care tot intarzie sa apara, Ionut a avut ideea ingenioasa sa facem niste portale (copie dupa cele noch) si sa le folosim temporar pana sosesc portalele adevarate.

A facut portale HO si portale TT (pentru HOe), rezultatul mi se pare excelent:

Imagine Imagine Imagine


Am inceput apoi sa testam aspectul mocanitei sub portalul TT, problema aici a fost ca avand vagonul hoe care transporta vagon HO nu puteam sa facem tunelul "la scara" pentru ca acesta nu s-ar fi incadrat in gabarit, am ales un vagon HO nu foarte inalt si am incercat diverse variante sa vedem cum ar fi mai bine.

Portalul TT, asa s-a incadrat orice vagon ho, insa aspectul nu era placut, mocanita era prea mica:

Imagine Imagine

Am redus apoi inaltimea portalului TT astfel incat vagonul ho sa intre cat de cat la limita, alt vagon ho mai inalt nu ar fi incaput, astfel am ajuns la un compromis acceptabil, tunelul sa nu fie prea mare fata de mocanita si in acelasi timp sa putem transporta vagoane ho pe vagonul hoe "incalecat":

Imagine Imagine

Imagine Imagine Imagine

In ultima vreme s-a lucrat mult si la stanci, artistii Ionut si Sandy isi imbunatatesc creatiile de la o zi la alta, cateva poze cu stancile inca neterminate, aici muntele HOe:

Imagine Imagine Imagine Imagine Imagine


din alt unghi, imi imaginez acest unghi la gata, cu verdeata, copaci si toate cele:

Imagine Imagine

Stanca ciudata facuta din te miri ce :

Imagine

Stanca facuta utilizand forme noch:

Imagine

Eu am montat 2 motoare de macaze sa putem termina muntele hoe:

Imagine

si am ajustat putin varfurile acelor macazelor macazele roco

Imagine

S-a lucrat mult la relieful hoe, zona nefinalizata:

Imagine Imagine
Imagine

Ionut face un sablon:

Imagine

Muntele hoe nr 2:

Imagine

S-a lucrat si la weathering:

Imagine

Maestrul Sandy stie ce face:

Imagine Imagine Imagine

Inca ceva poze, muntele Hoe se inchide curand, prinde incet incet contur:

Imagine Imagine Imagine Imagine


Urmeaza un mic sondaj de opinie, avem nevoie de putin ajutor sa alegem intre doua fabrici, sa vedem pe care o punem pe modulul industrial.

Prima varianta ar fi:

Imagine Imagine Imagine Imagine Imagine

In cazul acestei variante, linia se termina oarecum brusc, iar in spatele cladirilor nu mai este loc de nimic, ar fi un loc de o parcare in zona buldozerului si un acces auto tot din partea respectiva; fabrica este totusi superba.

Varianta numarul doi:

Imagine Imagine Imagine

Desi sunt deschis pentru ambele variante, as inclina spre varianta numarul doi pentru ca zona ar fi mai aerisita, ar putea fi imprejmuita de un gard, ar fi un acces auto in partea din stanga (zona camionului) si o parcare in zona buldozerului.

Asteptam parerile voastre aici .
Florin - Trainsylvania Railway Club, Cluj Napoca
Avatar utilizator
Florinn
Site Admin
Mesaje: 5545
Membru din: Dum Ian 17, 2016 8:06 pm
Localitate: Cluj Napoca / Bucuresti
Contact:

Mesaj de Florinn » Mie Iul 25, 2007 1:36 pm

Ieri am fost la club impreuna cu Ionut si Sandy.

Sandy s-a ocupat cu weathering-ul la cladiri iar eu si cu Ionut am lucrat la relieful din zona HOe inclusiv la tunelele HO din zona.

Dupa 9 luni de zile de la demararea proiectului am reusit sa finalizam traseul complet de sine.

Aici maestrul finalizeaza zona tunelului central:

Imagine

Eu m-am apucat de demontat muntele HOe nr 2 pentru a fixa tunelele HO in interior:

Imagine Imagine Imagine

Ajutat si de Ionut am facut probe cu un vagon etajat sa vedem daca se inscrie in iteriorul tunelului.

Asa cum spuneam s-a finalizat traseul sinelor, gara mixta HO/Hoe este acum gata, imi place cum a iesit, aici vedeti intrarea sub muntele HOe nr1:

Imagine Imagine Imagine

Saptamana trecuta s-a lucrat mult la zona de munte Hoe, aici este meritul lui Ionut in mare proportie, zona este nefinisata, ceea ce vedeti reprezinta doar baza de pornire:

Imagine Imagine Imagine Imagine

Impreuna cu Ionut am facut probe de rulaj in tunelul hoe de sus de pe muntele nr1, am compus un tren format din toate tipurile de vagoane, inclusiv vagon ho incarcat pe platforma hoE, trenul s-a incadrat la limita in tunel dupa ce am mai exacutat cateva finisaje, vom reveni cu poze mai detaliate la gata:

Imagine

S-a fixat pe pozitie tunelul central, mai sunt necesare niste finisaje si evident portalul ratacit undeva pe drum.

Imagine

Asteptam opinii, sfaturi si mai ales critici aici.

.
Florin - Trainsylvania Railway Club, Cluj Napoca
Avatar utilizator
IonutTrif
Mesaje: 1040
Membru din: Vin Ian 22, 2016 8:06 pm
Localitate: Cluj-Napoca
Contact:

Mesaj de IonutTrif » Sâm Aug 04, 2007 12:20 pm

Joi, 2 august am fost la club de dimineata cu Florin iar pe parcurs au mai venit Sandy si Gabi plus o admiratoare. Motivul principal a fost sa-l sarbatorim pe Florin , dar am sarbatorit prin munca. S-au facut de toate: s-a mai lucrat la terraformare , s-au curatat sine, s-a mai pus pietrish, s-au facut tunele, s-a facut un pic de curatenie, s-a facut weathering si pentru ca era totusi sarbatoare am dat si cateva ture cu trenurile (din pacate ca si acar l-am avut pe Florin care ametit de cateva beri a produs o serie de incidente nefericite). In total am stat o zi buna de munca , adica 8h :)

Din pacate, la sfarsit, cand sa facem pozele finale s-au terminat acumulatorii la aparatul foto. Asa ca pentru azi, ca si o avanpremiera prezint cateva poze facute in timpul lucrarilor iar duminica (probabil) mergem cu Florin sa facem o sedinta foto speciala.

Destul cu vorbararia sa prezint ce am facut in putinele poze facute:

Eu am mai lucrat la muntele Hoe1:

Imagine Imagine

La muntele Hoe central am vopsit polistirenul cu o pasta de ghips cu aracet . Re-amintesc ca aici incercam sa dam forma stancilor direct din polistiren si doar sa le "vopsim" in ghips pentru a mai usoara toata structura. Aici trebuie sa revin cu noi poze pentru ca este mult mai avansata lucrarea:

Imagine

Florin a muncit la tunelele de la muntele HOe2. Le-a lipit (se vad si indiciile petrecerii), a pus pietrish. Pentru pietrishul pus in tunel a cumparat o seringa cu ac, scula perfecta pentru lipirea cu aracet al pitrishului

Imagine Imagine Imagine Imagine

Imagine

Sandy a muncit la weathering in continuare. Incept sa cred ca este una dintre cele ma importante actiuni la o diorama. Parca se schimba total aspectul daca nu se vede doar plasticul imaculat. Ca si comparatie am pus o poza cu podul fara si una cu podul cu weathering

ImagineImagine Imagine Imagine Imagine
Ionut - Trainsylvania Railway Club, Cluj Napoca (telefon: 0742 080 666; yahoo id: trifrazvan1977)
Avatar utilizator
Florinn
Site Admin
Mesaje: 5545
Membru din: Dum Ian 17, 2016 8:06 pm
Localitate: Cluj Napoca / Bucuresti
Contact:

Mesaj de Florinn » Dum Aug 05, 2007 5:51 pm

Salut

Vad ca s-a cerut o recapitulare, pentru inceput asta voi face.

Va amintesc schita modulelor:

Imagine

Si o schita aproximativa a traseului sinelor :

Imagine

Acum sa parcurgem diorama pas cu pas, incepand cu modulul 2, gara lui Ionut:

Imagine

Cele 2 linii principale si inca o linie simpla pentru manevra for fi electrificate utilizand catenara viessman, in dreapta garii sunt 2 iesiri, una urca sus la munte, simpla nelectrificata, cealalta se desparte in linie dubla electrificata cu catenara viessman si va serpui jos printre munti:

Imagine

Aici avem continuarea, linia dubla intra in tunel, sus apare o ramificatie spre viitorul modul central care va fi un oras (speram sa putem inghesui si un tramvai acolo):

Imagine

Continuam cu iesirea liniei duble din tunel incrucisarea cu linia simpla sub pod, suntem pe modulul 4 aici:

Imagine

Linia simpla intra in tunel si coboara la nivelul celei duble, apare in peisaj si linia HOe la intrarea pe modulul 5:

Imagine

Modulul 5, aici avem o gara mixta ho/hoe, cele 2 linii principale vor fi electrificate:

Imagine

Cateva poze de detaliu cu aceeasi gara:

Imagine Imagine Imagine

Urmeaza modulul 6, aici traseul ho isi continua drumul spre modulul 1, iar traseul hoe urca prin spirala sus la munte unde avem o mica gara cu 2 linii si o intrare intr-o mina :

Imagine Imagine

Extensia modulului 1, aici avem 2 poduri detasabile si cele 2 intrari in triaj direct pe cocoasa de triere, una dinspre modulul 6 si una dinspre modulul central, in centru avem traseul de viteza si triunghiul spre modulul central:

Imagine

Modulul 1, aici avem triaj si linie de viteza, plus zona industriala (in zona libera a modulului), triajul va fi electrificat utilizand catenara model CFR clasic iar zona de viteza va fi electrificata cu catenara asemanatoare cu cea moderna de pe Bucuresti-Campina, ambele sisteme constructie proprie:

Imagine

Iesirea din triaj si intrarea pe modulul 2 (gara lui Ionut), aici in colt vom avea si o mica remiza de locomotive:

Imagine

Am ajuns de unde am plecat:

Imagine

Acum sa ne delectam cu niste poze cu detalii, portalele tunelurilor, turnul de apa si carciuma din gara:

Imagine Imagine Imagine

Alte imagini din gara:

Imagine Imagine Imagine

Imagine Imagine

Ne plimbam putin pe traseu sa aruncam o privire la tunele, cam la asta s-a lucrat mult in ultima vreme:

Imagine Imagine Imagine

Imagine Imagine Imagine

Imagine Imagine Imagine

Imagine Imagine Imagine

Imagine Imagine Imagine

Imagine Imagine Imagine Imagine

Imagine

Si interioarele tunelelor HOe au iesit minunat, totusi nu sunt terminate ultimile finisaje.

Imagine Imagine

Imagine Imagine

Imagine Imagine

Cateva vederi de sus de la munte, imi imaginez cum ar fi aceasta poza facuta printre ramurile brazilor:

Imagine Imagine

Cateva imagini "de jos":

Imagine Imagine

Imagine

Cam asta ar fi, vom revenii curand.

Legat de accidentele inregistrate joi, nu a fost din cauza berilor care stateau cuminti si serveau pe post de grautati pana la uscarea adezivului, de vina au fost defapt berile de pe vremea cand a montat Ionut linia in gara lui :-D
Ultima oară modificat Mie Oct 10, 2007 5:37 pm de către Florinn, modificat 1 dată în total.
Florin - Trainsylvania Railway Club, Cluj Napoca
Avatar utilizator
Florinn
Site Admin
Mesaje: 5545
Membru din: Dum Ian 17, 2016 8:06 pm
Localitate: Cluj Napoca / Bucuresti
Contact:

Mesaj de Florinn » Mie Oct 10, 2007 5:36 pm

Noutati legate de diorama de la Cluj.

Asa cum s-a vazut si la rubrica "atelier" s-a lucrat la triaj, jumatatea stanga a triajului este finalizata din punct de vedere tehnic, adica au fost montate 8 actionari mecanice pentru macaze, si s-au legat la curent toate liniile, inclusiv cele doua poduri de acces la triaj, a mai ramas partea artistica. Desi lucrarea este sub blat, pun 2 poze:

Imagine Imagine

Am inceput lucrul la jumatatea dreapta a triajului. Aici nu a fost la fel de usor, au trebuit taiate in 2 doua macaze din cauza separarii modulelor, si prelucrate altele 3.
Din aceasta cauza macazele si sinele trebuiau fixate foarte precis de blat astfel incat sa nu apara probleme dupa o eventuala mutare a dioramei.
Metoda folosita pana acum era sa infig 2 holsuruburi in blat si sa fixez sina pe acele 2 holsuruburi cu super glue. De ce am procedat asa? pentru ca nu imi placea deloc sunetul scos la trecerea trenului in cazul in care lipeam sinele cu cositor direct de holsurub surub.

Imagine

In cazul de fata am recurs la alta metoda, in sensul ca am vrut sa testez un alt tip de adeziv si anume Moment Super Fix, un adeziv despre care producatorul spune ca fixeaza orice, de orice fara suruburi, fara nimic, vom vedea....

Cum am procedat:

Am introdus 3 holsuruburi in blat astfel incat macazul sa stea pe ele exact in pozitia dorita (3 pt ca e vorba de macaz, la sina normala folosesc 2) si am scobit pluta din jurul suruburilor pentru ca vroiam ca adezivul sa se prinda cat mai mult de suruburi si nu de pluta:

Imagine

Am aplicat adezivul (are consistenta unei paste de dinti), astfel incat sa acopar spatiul gol si sa ramana un strat subtire deasupra de grosime cat jumatate din grosimea traversei, apoi am aplicat macazul peste adeziv apasand pana am simtit ca a ajuns pe capetele suruburilor, dupa care l-am fixat temporar cu alte 2 holsuruburi:

Imagine

Cat de bine tine o sa va zic sambata, cand o voi continua munca.

Am procedat la fel si pentru celelalte imbinari:

Imagine Imagine Imagine

Imagine Imagine Imagine

La intrarea in triaj a trebuit sa tai in carne vie, mai multe macaze nu "dadeau" asa cum vroiam eu:

Imagine

Se vede in poza cum au fost taiate si ce a fost adaugat:

Imagine

Ionut a lucrat si el la gara lui in mai multe etape, nimic nu se poate face repede si odata, asta ma oftica dar asta este.

Si-a pus peron foarte fain in gara si pietrish acolo unde nu era pus, a folosit 3 feluri de pietrish, va urma si un weathering la pietrish si traverse, si bineinteles vegetatie:

Imagine Imagine Imagine

Niste poze de detaliu cu peronul (focalizare pe peron si focalizare pe vagon):

Imagine Imagine

Detaliu peron:

Imagine
Florin - Trainsylvania Railway Club, Cluj Napoca
Avatar utilizator
Florinn
Site Admin
Mesaje: 5545
Membru din: Dum Ian 17, 2016 8:06 pm
Localitate: Cluj Napoca / Bucuresti
Contact:

Mesaj de Florinn » Lun Oct 15, 2007 2:41 pm

Salut.

Sambata am fost iarasi la club si am mai facut ceva progrese la triaj.

Primul lucru am constatat ca adezivul moment super fix este "beton" si la propriu si la figurat.

Drept urmare am trecut la finalizarea tuturor imbinarilor triajului la intretaierea modulelor, munca mare consumatoare de timp, asadar ce trebuie invatat din asta? construiti mai intai schita foarte exact liniilor si apoi dimensiunea modulelor si nu invers ;)

Sa trecem la imagini:

Imagine Imagine

Chiar daca adezivul nu arata f bine , el va disparea complet odata cu asezarea pietrisului.

Am avut putina munca si cu macazele, la unele a trebuit sa tai in carne vie.

Asa arata la inceput:

Imagine

Vroiam sa schimb modul in care era actionat si sa il pregatesc pentru actionarea de sub blat:

Imagine

Imagine

Rezultatul:

Imagine

Si acum intrarea in triaj este montata 100% pentru prima data, am facut si cateva teste, urmeaza realizarea actionarilor mecanice sub blat.

Iata niste poze din alt unghi:

Imagine

Cele 2 linii duc spre un viitor depou de locomotive electrice care a fost deja "contractat", urmeaza sa fie pusa temelia :)

Imagine

in curand alte noutati.

Discutii va rog aici

ms.
Florin - Trainsylvania Railway Club, Cluj Napoca
Avatar utilizator
Florinn
Site Admin
Mesaje: 5545
Membru din: Dum Ian 17, 2016 8:06 pm
Localitate: Cluj Napoca / Bucuresti
Contact:

Mesaj de Florinn » Joi Noi 15, 2007 9:17 am

Salut.

Saptamana trecuta am luat decizia de schimba linia fleschmann de pe tronsonul principal cu linie tillig elite.

Cateva poze cu ce s-a lucrat in data de 7 - 11 :

Asa arata linia fleishmann:

Imagine Imagine

Mai multe motive m-au facut sa iau aceasta decizie, zgomotul produs de linia fleishmann, imposibilitatea de a imbunatatii foarte mult aspectul terasamentului de cauciuc, probleme de deraiere intr-un punct, imposibilitatea de a remedia imbinarea intre module.

Vroiam sa pastrez exact acelasi traseu, asa ca am scos linia fleishmann partial, si am curatat pluta lipita pe blat:

Imagine Imagine

Am montat partial linie tillig elite pe vechiul traseu de pluta, pe portiunea de linie dreapta unde am scos pluta, urma sa folosesc burete noch:

Imagine

Trebuie facuta si imbinarea cu modulul lui Ionut:

Imagine

Linia arata mult mai bine acum:

Imagine
Florin - Trainsylvania Railway Club, Cluj Napoca
Avatar utilizator
Florinn
Site Admin
Mesaje: 5545
Membru din: Dum Ian 17, 2016 8:06 pm
Localitate: Cluj Napoca / Bucuresti
Contact:

Mesaj de Florinn » Dum Noi 18, 2007 4:36 pm

Saptamana aceasta s-a continuat lucrul la diorama.

Eu am fost la club in fieacare zi pentru a mai recupera din timpul pierdut in trecut, din cauza lipsei materialelor.

Am continuat lucrul la inlocuirea liniei:

Imagine

La montajul initial al liniilor, la imbinarile de module, obisnuiam sa tai linia in locul unde modulele se imbina si apoi sa o fixez cu adeziv astfel incat linia sa fie cat mai aliniata si trecerea sa fie cat mai lina.

De data aceasta am schimbat putin ordinea operatiilor, am ales sa fixez mai intai linia netaiata pe ambele module, sa astept uscarea completa a adezivului si abia dupa aceea sa tai linia in locul dorit, rezultatele au fost foarte bune.

Inainte de a fixa linia pe cele 2 module am montat o piesa pentru imbinat/centrat module, aceasta este prezentata aici

Din pacate nu am poze din timpul montajului deoarece windowsul meu a crapat impresionant in timp ce le descarcam pe calculator, numai urari de bine celor de la windows !!!.

O sa revin la montarea urmatoarelor piese.

Asa arata imbinarea, dupa fixarea liniei cu moment super fix:

Imagine

Ionut a inceput si el saptamana aceasta montajul tuturor portalelor de pe diorama, initial am avut portale "copy" dupa forma noch pentru a putea lucra la relief pana la sosirea celor adevarate.

Cateva poze de la intrarea in tunelul dublu electrificat:

Imagine

Relieful a fost modelat din bucati de polistiren:

Imagine

La final Ionut a aplicat o pasta speciala creata de el din gips, a bagat tot odata si colorant in acea pasta, rezultatul:

Imagine

Apoi am inceput sa ne intrebam ce facem cu muntele "noch" de care nu suntem foarte incantati:

Imagine Imagine

Alta zona data cu pasta:

Imagine

Ionut a lucrat si la montajul contrasinei pe pod, aici taind burlanele liniei roco pentru a putea lipi contrasina cat de cat aproape de linia de rulare:

Imagine

Asa arata la final:

Imagine Imagine

Imagine

Eu am continuat lucrul la inlocuirea liniei:

Imagine Imagine

Si am vopsit o parte din liniile modulului in timp ce asteptam uscarea adezivului:

Imagine


in curand alte noutati.

Discutii va rog aici

ms.
Florin - Trainsylvania Railway Club, Cluj Napoca
Avatar utilizator
Florinn
Site Admin
Mesaje: 5545
Membru din: Dum Ian 17, 2016 8:06 pm
Localitate: Cluj Napoca / Bucuresti
Contact:

Mesaj de Florinn » Dum Noi 18, 2007 6:04 pm

Acum cateva poze de miercuri, 14 - 11.

Am achizitionat un depou de locomotive electrice produs de vollmer:

Imagine

S-a inceput constructia lui, eu am fost doar asistent:

Imagine

Kitul cotine enorm de multe piese, isi justifica pe deplin pretul (pretul de catalog aprox 200 lei), la montare nu ne-am grabit absolut deloc, iar rezultatul la sfarsitul primei zi de montaj este acesta:

Imagine Imagine

Desi in mod normal miercuri am fi avut intalnire oficiala la club, intalnirea s-a mutat pe vineri, totusi miercuri a fost prezent si Eusebiu insosit de domnul Radu Gocan, responsabil cu cazanele aburoaselor la fabrica 16 februarie, asa cum am mai zis, se pare ca Eusebiu a dat peste dansul "lovindu-l" cu masina, asa ca pana la urma in tot raul a fost si un bine.

Alt lucru interesant, as zice premiera mondiala, Eusebiu a lucrat la diorama:

Imagine Imagine

Eu am continuat sa lucrez la noile linii tillig amplasate in locul celor fleishmann, mai mult lucrari de testare/finisare, nu prea am ce arata in poze:

Imagine Imagine

Imagine Imagine

Imagine
Ultima oară modificat Lun Noi 19, 2007 9:05 am de către Florinn, modificat 1 dată în total.
Florin - Trainsylvania Railway Club, Cluj Napoca
Avatar utilizator
Florinn
Site Admin
Mesaje: 5545
Membru din: Dum Ian 17, 2016 8:06 pm
Localitate: Cluj Napoca / Bucuresti
Contact:

Mesaj de Florinn » Lun Noi 19, 2007 9:05 am

Odata ce fosta liniie fleishmann a fost inlocuita, am realizat imbinarea dintre modulul triaj si extensie:

Imagine Imagine

Imagine Imagine

Desi sunt doar 4 poze, operatiunea a durat cam 1.5 ore.

Si acum, cateva poze de ansamblu cu tronsonul principal:

Imagine Imagine

Imagine Imagine

Imagine

(unele poze nu se vad prea grozav, da-ti un resize :lol: )
Ultima oară modificat Lun Noi 19, 2007 10:45 am de către Florinn, modificat 1 dată în total.
Florin - Trainsylvania Railway Club, Cluj Napoca
Avatar utilizator
Florinn
Site Admin
Mesaje: 5545
Membru din: Dum Ian 17, 2016 8:06 pm
Localitate: Cluj Napoca / Bucuresti
Contact:

Mesaj de Florinn » Lun Noi 19, 2007 10:44 am

Dupa cum am spus, vineri a fost intalnirea saptamanala la club, au venit mai mult cei care nu au fost miercuri, si anume Sandy, Cristi, Dan plus eu.

S-a lucrat pe 2 fronturi, camera dioramei si in "atelier" (vezi intalniri la Cluj).

Intentia mea a fost sa finalizez ultimile actionari de macaze:

Imagine Imagine Imagine

Din pacate, din cauza c anu am gasit camasa de cablu la metru nu am putut finaliza lucrarea.

Am scos suruburile imbinarilor facute zilele anterioare:

Imagine Imagine


Am organizat putin sculele cu niste rafturi:

Imagine


Si impreuna cu Cristi am vopsit sinele de pe intrarea in triaj:

Imagine Imagine
Ultima oară modificat Lun Noi 19, 2007 1:30 pm de către Florinn, modificat 1 dată în total.
Florin - Trainsylvania Railway Club, Cluj Napoca
Avatar utilizator
Florinn
Site Admin
Mesaje: 5545
Membru din: Dum Ian 17, 2016 8:06 pm
Localitate: Cluj Napoca / Bucuresti
Contact:

Mesaj de Florinn » Lun Noi 19, 2007 1:30 pm

Continui cu relatari despre ceea ce s-a lucrat sambata.

Membri prezenti la munca au fost: eu, Ionut si Sandy.

Ionut s-a apucat sa repare muntele "Noch", a inceput prin al tapeta cu aracet si servetele pentru ai intarii putin structura, apoi a aplicat o pasta subtire de gips:

Imagine

Rezultatul (inainte de uscare):

Imagine Imagine

Apoi Ionut a continuat cu inlocuirea portalelor "fake" cu portale noch:

Imagine Imagine

Imagine Imagine

Tot el a tapetat cu pasta si interiorul ultimului tunel in constructie:

Imagine

Si a mai pus niste stanci la "copt":

Imagine

A lucrat putin si la muntele hoe:

Imagine

Sandy s-a ocupat cu vopsitul de sine:

Imagine

..si aspectul liniilor s-a schimbat foarte mult:

Imagine Imagine

Florina a continuat constructia cladirii depoului de electrice:

Imagine

Imagine Imagine

Imagine Imagine

Am descoperit ca contine un mecanism prin care usile se inchid dupa intrarea locomotivei in interiorul cladiri, abia astept sa o terminam.

Eu am retusat liniile de pe intrarea in triaj si am pregatit pusul pietrisului:

Imagine

Sandy a afumat portalele tunelelor cu ... pai cu fum:

Imagine

Rezultatul:

Imagine

Atentie! Nu incercati asta acasa... nu de alta, dar sa nu va dati foc la diorama :-D

Cam atat din saptamana trecuta.

Sper sa mentinem cat de cat ritmul lucrarilor.

Ciao.
Ultima oară modificat Mar Noi 27, 2007 3:54 pm de către Florinn, modificat 1 dată în total.
Florin - Trainsylvania Railway Club, Cluj Napoca
Scrie răspuns


Înapoi la “Prezentari si discutii despre diorame”

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat