Diorama pe segmente a Trainsylvania Railway Club

Diorama la care lucrez
Scrie răspuns
Avatar utilizator
manlif2_0
Mesaje: 548
Membru din: Vin Oct 30, 2009 12:00 am
Localitate: Craiova
Contact:

Mesaj de manlif2_0 » Sâm Iul 17, 2010 1:33 am

Florinn scrie: [Link Removed for Guests]

Reparatia nu este gata, urmeaza ca sina sa fie "cimentata" la pozitie cu pietris, apoi dupa aceasta operatie sina va fi taiata la imbinarea dintre module.
asa cum arata zona da idei... ar trebui valorificata cumva, eventual un mic podet cu un canal de scurgere in lungul zonei de imbinare. acolo o sa lucreze mereu materialul, si in timp ce pe nivelul inalt din dreapta pozei imbinarea e mascata cu tufe (care s-ar putea pretinde ca au crescut in canal, si asa nu prea mai tund astia iarba pe langa linii), in continuare canalul ar putea apare pe planul inclinat in lungul imbinarii, trece linia si continua pana la marginea dioramei. iar bucata de linie asa cum arata poza sa fie podetul. in modul asta rezolvati toate problemele legate de imbinare si de deplasarea liniilor pe cele doua module, plus podetul poate fi mobil (sa-l scoateti cand demontati diorama)
Avatar utilizator
Florinn
Site Admin
Mesaje: 5545
Membru din: Mar Ian 17, 2006 10:06 pm
Localitate: Cluj Napoca / Bucuresti
Contact:

Mesaj de Florinn » Sâm Iul 17, 2010 1:47 am

Salut,

ideea este foarte buna, trebuie insa sa vedem cum se poate implementa deoarece in stanga avem orasul, in stanga acelei imbinari vom avea in continuare teren la aceeasi inaltime.

Mersi de idee.
Florin - Trainsylvania Railway Club, Cluj Napoca
obiwan
Mesaje: 2684
Membru din: Joi Apr 24, 2008 12:00 am
Localitate: cluj
Contact:

Mesaj de obiwan » Dum Iul 18, 2010 2:41 pm

Florinn scrie:Salutare,

saptamana aceasta am inceput lucrul la oras in partea dreapta,
deocamdata putin la relief si zidurile de sprijin.

[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests]

Acum sta si @Obiwan linistiit ca zidurile-s utilizate. :grin:



In loc sa aduci si la obi te dai rotund ca ti-au ramas pentru club :-(

lasa ca obi face, insa timpul e inamicul principal.

Spor!
Avatar utilizator
Prognosis
Mesaje: 1345
Membru din: Sâm Iul 21, 2007 12:00 am
Localitate: Slobozia
Contact:

Mesaj de Prognosis » Dum Iul 18, 2010 11:13 pm

Din ce in ce mai frumos, mai sofisticat si mai realist! Bravo baieti, felicitari, e o incantare sa vad lucrarile voastre!
[Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
Florinn
Site Admin
Mesaje: 5545
Membru din: Mar Ian 17, 2006 10:06 pm
Localitate: Cluj Napoca / Bucuresti
Contact:

Mesaj de Florinn » Lun Iul 26, 2010 10:41 pm

Salut,

s-a mai lucrat putin la intrarea in tunel,
cateva poze:

[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]

Am inceput si in partea opusa prin marcarea traseelor, am folosit cel mai lung camion pentru a marca limitele viitorului traseu faller car system:

[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]

va urma
Florin - Trainsylvania Railway Club, Cluj Napoca
Avatar utilizator
Gam3
Site Admin
Mesaje: 4943
Membru din: Sâm Iun 18, 2016 8:06 pm
Localitate: Iași
Contact:

Mesaj de Gam3 » Mie Sep 22, 2010 10:29 pm

Raiul trenuleţelor se mut㒠la Cluj

[Link Removed for Guests]

ce lipseste din articol? :fluierat:
Avatar utilizator
Florinn
Site Admin
Mesaje: 5545
Membru din: Mar Ian 17, 2006 10:06 pm
Localitate: Cluj Napoca / Bucuresti
Contact:

Mesaj de Florinn » Joi Apr 07, 2011 12:41 am

Salut,

a venit vremea pentru niste lucrari de intretinere la diorama.

Dupa mai mult de 4 ani de rulat trenuri uzura sinelor isi pune cuvantul din ce in ce mai mult si avem probleme din ce in ce mai dese in a rula garniturile. Astfel am decis sa schimbam toate macazele de pe magistralele principale ale dioramei cu altele noi.

Diorama a fost construita cu mai multe tipuri de sina, macazele folosite pe magistralele principale sunt piko si roco. Problemele pe care le avem sunt ca la macazele piko acele acestora au devenit foarte maleabile, practic nu mai rezista la trecerea trenurilor si provoaca deraieri. La macazele roco avem probleme de contact. Tinand cont si de experienta cu train-fest unde am fost multumiti de macazele peco care au functionat ireprosabil am decis sa schimbam toate macazele cu probleme cu macaze peco cu inima polarizata (electrofrog).

Incepem cu demolarile:

27 martie
[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]

[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]

Ca de obicei, cand se pune problema "de munca" prezenta scade drastic :grin:
(prezenti la datorie Mircea, Alexandru, Gyuri si eu)


5 aprilie
[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]
(la datorie aceeasi muncitori plus Ionut venit sa-si vada gara devastata)

Vom schimba putin configuratia garii, trecerea din stanga spre dreapta de la tunel va disparea complet astfel vom mari lungimea utila a liniilor din gara de asemenea grupul de macaze de la intrarea in gara va fi mutat putin mai spre gara incat curbele de intrare sa fie mai largi.

Montajul cu macazele de intrare:

[Link Removed for Guests]

In noua configuratie va disparea macazul cu 3 cai de la intrarea dinspre tunel iar macazul cu 3 cai dinspre triaj va fi inlocuit cu un macaz cu 3 cai asimetric.

Incercam sa avansam repede cu lucrarile in aceasta zona pentru a putea relua traficul, ulterior pentru restul de macaze ale dioramei macazele se vor schimba pe rand pentru a lasa diorama functionala.

Voi reveni cu detalii.
Florin - Trainsylvania Railway Club, Cluj Napoca
Avatar utilizator
Florinn
Site Admin
Mesaje: 5545
Membru din: Mar Ian 17, 2006 10:06 pm
Localitate: Cluj Napoca / Bucuresti
Contact:

Mesaj de Florinn » Vin Apr 08, 2011 9:38 am

Salut,

ieri s-a lucrat iarasi la diorama,
prezenta a fost destul de numeroasa incat a fost greu sa ne impartim de lucru.

[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]

[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]

Dupa cum se vede in poze, peronul a fost scurtat in partea stanga, va fi lungit in partea dreapta, de asemenea pozitia cladirii garii va fi modificata.
Florin - Trainsylvania Railway Club, Cluj Napoca
Avatar utilizator
Florinn
Site Admin
Mesaje: 5545
Membru din: Mar Ian 17, 2006 10:06 pm
Localitate: Cluj Napoca / Bucuresti
Contact:

Mesaj de Florinn » Vin Apr 15, 2011 10:34 am

Cine nu are de lucru sambata isi gaseste.

Am dat gaurile pentru actionari la macaze:

[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]

Cum se imbina sine peco code 100 cu sine peco code 75 ?

[Link Removed for Guests]

Folosind cleme de trecere (cod produs : sl-112)

Acestea sunt din plastic, pot fi folosite fie ca izolatoare fie ca si conductoare de curent prin iserarea unui contact asa cum se vede mai jos:

[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]

Lamela de contact trebuie indoita intr-o forma asemanatoare cu cea de sus pentru a putea fi introdusa in clema.

Poze cu gara in lucru:

[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]
Florin - Trainsylvania Railway Club, Cluj Napoca
Avatar utilizator
Florinn
Site Admin
Mesaje: 5545
Membru din: Mar Ian 17, 2006 10:06 pm
Localitate: Cluj Napoca / Bucuresti
Contact:

Mesaj de Florinn » Vin Apr 15, 2011 10:41 am

Continuare ieri, prezenta numeroasa dornica de lucru.

Alexandru in special, ajutat de Mircea, a facut legaturile electrice la macaze + actinari + comutatoare de polaritate si asa am putut pune sinele la pozitie.

Gyuri insarcinat cu verificatul legaturilor electrice:

[Link Removed for Guests]

Lucrarile avanseaza:

[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]

[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]

Trecere intre peco code 100 si tillig elite:

[Link Removed for Guests]

Am pus cleme peco pe care la un capat le-am strans incat sa devina plate iar sina tillig am pus-o direct deasupra clemei si am fixat-o prin cositorire.
Florin - Trainsylvania Railway Club, Cluj Napoca
AlexCFRmures
Mesaje: 103
Membru din: Lun Iul 20, 2009 12:00 am
Localitate: Tirgu Mures
Contact:

Mesaj de AlexCFRmures » Vin Iul 08, 2011 7:35 pm

[Link Removed for Guests]

[Link Removed for Guests]

[Link Removed for Guests]

[Link Removed for Guests]

[Link Removed for Guests]

[Link Removed for Guests]


Am decis sa postez aici, chiar daca nu e o postare "pe segmente" :D

Numa' bine!
[Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests]
silviu_tm

Mesaj de silviu_tm » Joi Oct 20, 2011 12:55 am

am si eu o intrebare spunetimi va rog frumos din ce sarma se face catenara
Avatar utilizator
Florinn
Site Admin
Mesaje: 5545
Membru din: Mar Ian 17, 2006 10:06 pm
Localitate: Cluj Napoca / Bucuresti
Contact:

Mesaj de Florinn » Sâm Oct 22, 2011 5:33 pm

Salut,

Toata catenara de pe diorama este Viessmann, adica stalpi + sarme.
Florin - Trainsylvania Railway Club, Cluj Napoca
Scrie răspuns

  • Advertisement

Înapoi la “Prezentari si discutii despre diorame”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 0 vizitatori