Locomotive cu abur fabricate dupa 1910

Locomotive / vagoane, in imagini, impresii.
Scrie răspuns
060-EA
Mesaje: 861
Membru din: Mar Mai 10, 2016 8:06 pm
Localitate: Oradea
Contact:

Mesaj de 060-EA » Lun Mar 19, 2007 6:19 pm

Locomotiva BR50 cu decodor ESU Lok Sound V.3.5 si generator de fum Seuthe nr 11

[Link Removed for Guests]
060-EA
Mesaje: 861
Membru din: Mar Mai 10, 2016 8:06 pm
Localitate: Oradea
Contact:

Mesaj de 060-EA » Mar Mai 01, 2007 8:50 pm

Locomotiva Liliput BR 62 DRG ep.II
[Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests]

[Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests]
Clubul Feroviar CRISANA
---[Link Removed for Guests]---
--[Link Removed for Guests]--
-[Link Removed for Guests]-
Avatar utilizator
silviu20061
Mesaje: 1266
Membru din: Sâm Aug 27, 2016 8:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de silviu20061 » Mar Mai 01, 2007 9:17 pm

Felicitari pentru noua achizitie :grin:
Si bun venit la capitolul aburoase epoca II 8)
Pasinea mea:Trenulete Electrice-Caile Ferate la S&D
SILVIU @ DANY
[Link Removed for Guests]
cosmin78
Mesaje: 5798
Membru din: Sâm Apr 28, 2007 12:00 am
Localitate: Porto/Craiova
Contact:

Mesaj de cosmin78 » Mie Mai 02, 2007 12:35 am

Tzeapana gajica.....s-o rulezi sanatos si cat mai mult timp
Cosmin
[Link Removed for Guests]
DORIN
Mesaje: 634
Membru din: Lun Apr 25, 2016 8:06 pm
Localitate: BUCURESTI
Contact:

Mesaj de DORIN » Vin Mai 04, 2007 10:33 pm

Locomotiva HUDSON 4-6-4

pentru inceput o sa va prezint citeva date despre aceasta frumoasa locomotiva care a rulat in America de Nord.

in 1925 a fost proiectata. era o perioada cind se cerea o locomotiva mai puternica pentru trenurile grele de calatori. prima data a fost ceruta o astfel de locomotiva de societatea de cai ferate St. Paul Road s.
locomotiva trebuia sa fie capabila sa traga trenurile de calatori in vest in zone cu temperaturi foarte scazute si cu caderi masive de zapada.
locomotiva a fost numita BALTIC la momentul cind a fost proiectata. in Noiembrie 1926 compania N.Y.C. a montat la o locomotiva PACIFIC 4-6-2 un carucior alergator cu 2 osii fiind astfel transformata in 4-6-4. asta a fost de fapt o verificare a modului de comportare pe calea ferata a caruciorului alergator cu 2 osii. satisfacuta de comportamentul pe calea ferata a noului aranjament 4-6-4, conducerea companiei N.Y.C. a comandat si in 14 februarie 1927 a si primit prima locomotiva de acest fel. modelul a fost numit ,, HUDSON".
decada 1927 - 1937 a reprezentat perioada cind multe companii de cai ferate de pe continentul american incercau sa mareasca viteza si puterea de tractare a locomotivelor, utilizind noile tehnici si idei in domeniul metalurgiei, mecanicii si termodinamicii.
capacitatea mare a camerei de ardere, sifoanele termice, marele diametru al cazanului, cantitatea mare de abur produs in timp ce consuma o mare cantitate de apa si carbuni, au facut ca locomotiva HUDSON 4-6-4, sa indeplineasca visul conducerilor companiilor feroviare ale vremii.
competitia pentru obtinerea super puterilor in domeniul feroviar era rezultatul direct al nevoii de asigurare a unor locomotive rapide si puternice pe noile si mereu in dezvoltare cai ferate la acea vreme, din partea de Nord a Americii. in acelasi timp aparea si concurenta cu tot mai popularul automobil care venea tare din urma.
locomotiva HUDSON 4-6-4 a avut puterea pe care caile ferate de pe continentul american au dorit-o si au asteptat-o la acea vreme.

pentru moment postez doar aceste date. sper sa mai vin cu precizari. mie acest model imi place foarte mult si il consider ca si design, unul din cele mai reusite modele de locomotiva cu aburi. macheta realizata pentru HO de catre IHC cred eu ca e destul de bine lucrata si detaliata. motorul este asezat in cazan, are o mare putere si este foarte ,,linistit" ca sa spun asa.
in scurt timp o sa pun mai multe poze in care se vor vedea si detaliile de pe caroserie. nu stiu daca o sa mai am timp in seara asta sa postez si fotografiile dar....... in curind.... :wink:
PARFUMUL DE EPOCA INTRETINE PASIUNEA ...
DORIN
Mesaje: 634
Membru din: Lun Apr 25, 2016 8:06 pm
Localitate: BUCURESTI
Contact:

Mesaj de DORIN » Sâm Mai 05, 2007 10:39 pm

si acum voi posta citeva fotografii cu HUDSONUL:

[Link Removed for Guests]

[Link Removed for Guests]

[Link Removed for Guests]

[Link Removed for Guests]

[Link Removed for Guests]
PARFUMUL DE EPOCA INTRETINE PASIUNEA ...
060-EA
Mesaje: 861
Membru din: Mar Mai 10, 2016 8:06 pm
Localitate: Oradea
Contact:

Mesaj de 060-EA » Sâm Mai 26, 2007 3:36 pm

BR 38 ( P8 ) DB de la Trix
[Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests]

Locomotiva are tractiunea pe 3 osii cuplate ,motorul in "cazan",iluminare cu LED-uri,priza pt decodor DCC NEM652.Este realizata in intregime din metal,fin detailata.
Singurul dezavantaj pe care-l are este zgomotul destul de puternic in timpul mersului la viteza mare care este prezent la toate locomotivele Trix si Maerklin.
Clubul Feroviar CRISANA
---[Link Removed for Guests]---
--[Link Removed for Guests]--
-[Link Removed for Guests]-
PDI
Mesaje: 896
Membru din: Sâm Feb 27, 2016 8:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de PDI » Sâm Mai 26, 2007 7:44 pm

Dupa indelungi asteptari si schimabarea dealerului, in sfarsit mi-a intrat in parc BR84 Liliput!

Imagine

Vagonele asteptau deja de cava timp, tractate de BR93 sau 86, folosite si in realitate pe Haidenau -Altenberg in perioda interbelica (dupa normalizarea liniei, evident!)

Imagine

Asa ca adio 84 Hruska!

Imagine

...nu puteau echivala cu un Liliput...

Imagine

...intr-o lupta inegala!

Imagine

Asa ca garnitura Hruska paraseste definitiv gara (improvizata :wink: )

Imagine

PDI
PDI
Mesaje: 896
Membru din: Sâm Feb 27, 2016 8:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de PDI » Sâm Mai 26, 2007 7:48 pm

Pentru cei interesati de istoria liniei Heidenau - Altenberg,

[Link Removed for Guests]

Enjoy!


PDI
060-EA
Mesaje: 861
Membru din: Mar Mai 10, 2016 8:06 pm
Localitate: Oradea
Contact:

Mesaj de 060-EA » Sâm Mai 26, 2007 8:20 pm

Salutare,DIP
Intradevar nu se pot compara cele doua locomotive.Am avut ocazia sa studiez si eu 84-ul de Liliput si cel de Hruska ,insa nu imi mai amintesc daca modelul Liliput are cauciucuri de frictiune?.Vagoanele sunt niste piese deosebite.Le am si eu dar le tractez cu BR62 tot DRG, tot Liliput.

P.S.Toata stima si respectul pentru dealer! :D
Clubul Feroviar CRISANA
---[Link Removed for Guests]---
--[Link Removed for Guests]--
-[Link Removed for Guests]-
PDI
Mesaje: 896
Membru din: Sâm Feb 27, 2016 8:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de PDI » Sâm Mai 26, 2007 9:49 pm

Salut 060-EA!

Da, are pe ultima osie motoare. Din pacate trenul de osii e cam rigid in plan vertical. Imi amintesc cu parare de rau de 214 OBB din vechea productie Liliput, pe care am schimbat-o pe BR12 DRG Lil.Bach. Vechea masina avea suspensii pe toate cele 4 osii motoare asa ca nu avea probleme cu culegerea curentului. La 84 am avut surpriza ca dupa montarea sabotilor de frana la osia alergatoare si mutarea curatitoarelor de sina de pe sasiu pe bisel, sa am probleme cu alimentarea. Innebuneam ca nu stiam de ce! Am curatat rotile, colectoarele, am desfacut-o, nimic! :skul: In curba culegea perfect, in linie dreapa....pauza! Am luat in final masina si am pus-o pe o suparafata plana. Am constatat ca curatitorele erau fest facute pana la imbinarea cu sasiul, nelasand biselul sa oscileze pe vericala. Locomotiva la denivelari ale caii ramanea suspendata pe osia alergatoare si ultima motoare CU CAUCIUC! ...si fara curent, evident. Am pilit cam 0,4mm din piesa si acum totul e OK!

PDI
Avatar utilizator
ghinea_bogdan28
Mesaje: 28
Membru din: Dum Ian 24, 2016 8:06 pm
Localitate: Galati- GL
Contact:

Mesaj de ghinea_bogdan28 » Vin Aug 10, 2007 7:33 pm

[Link Removed for Guests]
stia-ti ca exista aceasta lokomotiva?
[Link Removed for Guests]
ei ce parere ave-ti?
daca cumva a mai afisat cineva poza imi cer scuze
rally
Mesaje: 1188
Membru din: Dum Dec 04, 2016 8:05 pm
Localitate: bucuresti
Contact:

Mesaj de rally » Vin Aug 10, 2007 8:10 pm

Da ce zici de asta... 50103 , pret de pret, 426 ron
[Link Removed for Guests]
In doar 4 ani, modelismul romanesc nu mai gangureste, vorbeste chiar limbi straine !
Avatar utilizator
ghinea_bogdan28
Mesaje: 28
Membru din: Dum Ian 24, 2016 8:06 pm
Localitate: Galati- GL
Contact:

Mesaj de ghinea_bogdan28 » Vin Aug 10, 2007 11:21 pm

Pai deja am s-o am la colectie ce sa mai zic sunt in culmea fericirii am trecut la "ulei"
Avatar utilizator
ghinea_bogdan28
Mesaje: 28
Membru din: Dum Ian 24, 2016 8:06 pm
Localitate: Galati- GL
Contact:

Mesaj de ghinea_bogdan28 » Vin Aug 10, 2007 11:32 pm

treaba e ca vad ca nu ne trimite cum trebuie siteul railfaneurope ca am vrut sa va arat la loko cu "aburoase" un model real si sa-l comparam cu cel care a existat la Piko si momentan e scos din fabricatie banuiesc ca era un model comemorativ sau ceva de acest gen si am fost placut surprins ca exista si o varianta reala nu doar ceva fantezist
oricum de maine voi fi mai fericit ca am sa am si eu o aburoasa ceva mai "adevarata" la acest gen de hobby
Scrie răspuns

  • Advertisement

Înapoi la “Prezentari si discutii despre modele”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 0 vizitatori