Anunt important: [Local Link Removed for Guests]
In perioada 10-15 decembrie 2018, forumul poate sa functioneze cu intreruperi, se face upgrade.

Locomotive cu abur fabricate dupa 1910

Locomotive / vagoane, in imagini, impresii.

Moderator: rrzxxx

Scrie răspuns
DORIN
Mesaje: 634
Membru din: Lun Apr 25, 2016 8:06 pm
Localitate: BUCURESTI
Contact:

Mesaj de DORIN » Joi Mar 01, 2007 10:33 pm

functioneaza in curent alternativ??? nu stiam..... si parca nici nu imi vine sa cred... dar daca spui tu care ai....
nu am gasit materialul de care vorbeam legat de locomotivele englezesti. era de fapt un link care vorbea de la sine.... mai caut....
PARFUMUL DE EPOCA INTRETINE PASIUNEA ...
Avatar utilizator
kablu
Mesaje: 323
Membru din: Joi Feb 25, 2016 8:07 pm
Localitate: Arad
Contact:

Mesaj de kablu » Joi Mar 01, 2007 10:40 pm

Class 37 ...interesanta , cam mare pentru mine . Din pacate stau momenta intr-o garsoniera si nu-mi pot permite sa fac o diorama prea mare ( 2.1 m x1.2 m e cam maximul ce-l pot sacrifica ) , deci deocamdata ramine si pentru mine un vis .
Pina una alta mai postez o poza cu un 2-6-0 real , poza facuta in Bridgnorth ( Severn Valley Railway ) in 10 februarie 2007 ( incredibil dar zapada in UK )
Imagine
off topic : nu stiu de ce nu se vede toata poza ????? :cry:
DORIN
Mesaje: 634
Membru din: Lun Apr 25, 2016 8:06 pm
Localitate: BUCURESTI
Contact:

Mesaj de DORIN » Joi Mar 01, 2007 10:55 pm

poza ai facut-o tu?
oricum esti un norocos daca ai vazut pe viu asa priveliste....
locomotiva este super!
PARFUMUL DE EPOCA INTRETINE PASIUNEA ...
Avatar utilizator
kablu
Mesaje: 323
Membru din: Joi Feb 25, 2016 8:07 pm
Localitate: Arad
Contact:

Mesaj de kablu » Joi Mar 01, 2007 10:56 pm

Pai toate digitalele si alimenteaza de la curent alternativ . Peste aceasta tensiune se moduleaza informatiile date de catre centrala digitala , iar decodorul "citeste" informtia : directie , viteza , functii ...etc si genereaza o tensiune de valoare si polaritate proportionala cu viteza si directia dorita (la instalarea decodorului trebuie inlaturata orice conexiune directa intre sine si motor ).
Mai nou centralele digitale stiu sa comande si locomotive fara decodor , generind si un semnal PWM , dar locomotiva nu trebie sa stea prea mult pe loc ( primeste un impuls pozitiv si unul negativ de aceeasi amplitudine si durata , motorul oscilind in jurul unei pozitii de echilibru ) ...dar cred ca s-a mai scris pe undeva despre asta ....oricum daca e necesar pe pm stau la dispozitia oricui cu detalii
Avatar utilizator
connectorxp
Mesaje: 180
Membru din: Mie Aug 17, 2016 8:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de connectorxp » Joi Mar 01, 2007 11:08 pm

Piko Digi 1 este compatibila cu locomotivele analogice , Roco multiMAUS nu este compatibil cu ele , in manual avertizand ca exista riscul sa rezulte pagube in caz ca se incearca asa ceva .

Ca suporta sau nu , nu este prea recomandat , din punct de vedere al functionarii dar si al confortului , datorita bazaitului enervant + posibilei "bruieri" ale decodoarelor existente pe circuit .

Aproape orice locomotiva se poate digitiza , mai ales ca piko a lansat si un suport special care adauga posibilitatea de montare a decodorului , fara a mai necesita lipirea cablurilor lui de componentele interne .

Oricum noi discutam de locomotive cu aburi si nu DCC , daca se vor mai multe explicatii , se poate crea un topic dedicat in sectiunea aferenta .
The Brain: Pinky, are you pondering what I'm pondering? Pinky: I think so Brain, but if you replace the P with an O, my name would be Oinky, wouldn't it?
Avatar utilizator
kablu
Mesaje: 323
Membru din: Joi Feb 25, 2016 8:07 pm
Localitate: Arad
Contact:

Mesaj de kablu » Joi Mar 01, 2007 11:20 pm

connectorxp : da ... ai dreptate
Dorin : Da ...din cauza serviciului am petrecut ceva vreme prin Anglia. Acolo am intilnit citiva entuziasti care se "joaca" cu locomotive reale , au locomotive , linii feroviare ( Severn Valley este o companie privata care in fiecare weekend are 3 aburoase in functionale pe o linie de 25 mile ) si se intilnesc in cluburi lunar . Am participat si la o astfel de intilnire unde se vizioneaza filme color de o calitate exceptionala pe 8mm cu locomotive celebre ( la englezi locomotivele mai deosebite au nume ) si mai putin celebre de prin anii '60 , se vind carti vechi sau noi , DVD cu filme si... se bea multa bere .
Si o mica poza cu ce mai au baietii pe acolo ( engine sheed-ul era plin de locomotive in diferite stadii de restaurare ,din pacate nu se vede in poza bine) .
Imagine
...sper sa nu plictisesc pe nimeni cu pozele si povestioara cam lunga :D
Avatar utilizator
connectorxp
Mesaje: 180
Membru din: Mie Aug 17, 2016 8:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de connectorxp » Joi Mar 01, 2007 11:34 pm

Noi cu HO/OO :twisted: iar ei cu 1:1 :evil: , ce inseamna sa ai bani si spatiu :P , oricum trenurile sunt o "nebunie" la nivel national , chiar si in cateva documentare britanice era afirmat acest lucru .


Daca mai ai poze interesante , da-le drumu , daca nu te deranjeaza :shock: .
The Brain: Pinky, are you pondering what I'm pondering? Pinky: I think so Brain, but if you replace the P with an O, my name would be Oinky, wouldn't it?
rally
Mesaje: 1188
Membru din: Dum Dec 04, 2016 8:05 pm
Localitate: bucuresti
Contact:

!!!

Mesaj de rally » Joi Mar 01, 2007 11:37 pm

sper sa nu plictisesc pe nimeni cu pozele si povestioara cam lunga
Aiurea !!! Cum sa plictisesti pe careva ? E bine de stiut despre alte "nivele"
ale pasiunii feroviare !!!
Si la noi sunt "cluburi" de demontat locomotive si trimitere peste 7 mari...la topire :cry:
rally
In doar 4 ani, modelismul romanesc nu mai gangureste, vorbeste chiar limbi straine !
Avatar utilizator
kablu
Mesaje: 323
Membru din: Joi Feb 25, 2016 8:07 pm
Localitate: Arad
Contact:

Mesaj de kablu » Vin Mar 02, 2007 10:01 pm

Atunci sa incep .... in primul rind nu vreau sa par un laudaros sau superior sau ..blablabla .... am avut acesta ocazie si am fructificat-o :D , iar acum ma simt onorat sa pot impartasi si altora citeva poze si impresii despre calatoria mea in Severn Valley .
Am calatorit cu colegul meu cam 1 ora pina am ajuns la Bridgnorth dimineata , a nins toata nopatea ( se vede si in poze 8) ) .
La gara am cumparat un bilet cu 12.30 lire care este valabil toata ziua , impreuna cu 2 pliante
Imagine
Imagine
Tot ce se putea lega de aceasta cale ferata este ori in curs de restaurare sau restaurat pentru a reflecta perioada de glorie a locomotivelor cu abur ( chiar si toaleta ) . Eu am putut face un sigur drum dus-intors Bridgnorth-Kidderminster pentru ca pe linia de tren dintre Hampton Loade si Highley au cazut citva copaci ( tot din cauza zapezii ) si am stat vreo 3 ore in Hampton Loade .
Toata calea ferata are 6 statii si o lungime de 25 mile si 13 ANGAJATI ! :!: restul sint VOLUNTARI . Pentru fonduri suplimentare compania restaureaza locomotive cu aburi pentru alte linii de agrement , iar in timpul saptaminii circula locomotive ultramoderne pentru testari .
Dar sa las pozele sa vorbeasca:
Un 0-6-0 care asteapta sa se trezeasca :
Imagine
Vagoanele cu care am calatorit
Imagine
Placuta care comemoreaza restaurarea locomtivei
Imagine
Interiorul :
Imagine

Placuta cu numar : placuta de culoare albastra ne spune ca este o frumusete scotiana
Imagine
....ups ... am aparut si eu prin poze :shock: ( scuzati neseriozitatea ) .
Un motor diesel care asteapta si el o mica restaurare :
Imagine
..e chiar Maybach
Imagine
Hala unde se repara cazane ( boiler shop ) ...
Imagine
tipul asta chiar este insistent ...nu stiu cum apare mereu in pozele mele :D
Un alt 0-6-0 care tracteaza celalalt tren :
Imagine

Vagoanele celuilalt tren ( acestea au fost restaurate si pregatite pentru 14 februarie ) :lol:

Imagine

... o nu ... nu am imbatrinit instantaneu :D , e prietenul meu John care mi-a dezvaluit aceasta minunata cale ferata si cu care sper sa ma reintilnesc pe continent ( in Elvetia) in septembrie pentru a vizita cite ceva si pe acolo ( sper sa-mi cumpar pina atunci si camera foto 8) ) .

Toate amanuntele din jurul caii ferate incearca sa te aduca in anii '40-50 .
Hampton Loade
Imagine

Peronul 1 din Hampton Loade


Imagine

In dreapta este un omagiu adus tuturor angajatilor Great Western Railwas cazuti in cel de-al doilea razboi mondial :

Imagine

Tot Hampton Loade , se pare ca nu am fost singuri pe acolo :

Imagine

....acum pe bune ... ar trebui indepartat din poza chelul asta

:D :D
in planul indepartat locomotiva scotiana se duce in padure sa ajute voluntarii sa indeparteze copacii de pe calea ferata

Tot Hampton Loade cu mici detalii , reclama la ciocolata , panouri ultramoderne si un voluntar care curata peronul ( pe bune ... nu primeste nici un ban pentru munca prestata )

Imagine

Capat de linie locomotiva face un mic popas in Kidderminster , gara care a fost renovata in cursul anului trecut cu o donatie substantiala a Loteriei Nationale ( din UK ... nu va ginditi la prostii .. ca nu tine :P )
Imagine

Interiorul garii din Kidderminster asa cum arata acum :

Imagine

Gara vazuta din exterior ..... este fosta gara de marfa din Kidderminster reconstruita pentru primirea calatorilor

Imagine

.. si sa nu uitam sintem in timpul razboiului.... avem nevoie de voluntari si de economii

Imagine

... cam atit ... voi mai completa cu cite ceva , numai sa mai tiez din poze
Sper ca am putut reda macar o parte din ce am simtit atunci cind am facut aceste poze si ati putut si voi sa va faceti cite o idee despre ce inseamna PRESERVATION ... made in england :wink:
Ultima oară modificat Vin Mar 02, 2007 11:31 pm de către kablu, modificat de 2 ori în total.
Avatar utilizator
ALX
Mesaje: 365
Membru din: Mar Oct 25, 2016 8:06 pm
Localitate: Arad
Contact:

Mesaj de ALX » Vin Mar 02, 2007 10:10 pm

Super pozele, da o intrebare: motoru ala de maybach ii cumva a lu' becali :)
Avatar utilizator
ALX
Mesaje: 365
Membru din: Mar Oct 25, 2016 8:06 pm
Localitate: Arad
Contact:

Mesaj de ALX » Vin Mar 02, 2007 10:18 pm

Si nu are maybachu lui atatia cai putere :))
DORIN
Mesaje: 634
Membru din: Lun Apr 25, 2016 8:06 pm
Localitate: BUCURESTI
Contact:

Mesaj de DORIN » Lun Mar 12, 2007 12:42 am

revenind la subiectul topicului, am observat ca BR 55 e foarte la moda printre membri forumului. de aceea o scot si eu la parada modei dar nu singura ci se va prezenta impreuna cu sora ei de peste ocean, HUDSONUL, fabricata de IHC...

[Link Removed for Guests]

doua locomotive frumoase venind din doua lumi diferite. doua concepte diferite. prima, locomotiva pentru trenurile de calatori, pentru trasee foarte lungi si teren cu diferente mari de nivel, o locomotiva foarte puternica. a doua, o locomotiva pentru trenurile de marimi medii de marfa, pentru distante mai scurte, europene.

[Link Removed for Guests]


[Link Removed for Guests]

oricum mie imi plac mult amindoua. sunt ca si noi deoarece deocamdata, neavind un traseu, nu le-am rulat. dar sunt foarte multumit de amindoua.
PARFUMUL DE EPOCA INTRETINE PASIUNEA ...
DORIN
Mesaje: 634
Membru din: Lun Apr 25, 2016 8:06 pm
Localitate: BUCURESTI
Contact:

Mesaj de DORIN » Lun Mar 12, 2007 12:53 am

doua locomotive de la aceeasi companie de transport.......... :wink:

[Link Removed for Guests]

HUDSON si PACIFIC alaturi, doua locomotive pentru trenurile de calatori. e adevarat ca Pacificul e un model mai vechi, dar o perioada existentele lor s-au intersectat in istorie..........
PACIFIC este o locomotiva fabricata de MEHANO, iar HUDSONUL asa cum am mai precizat, e facuta de IHC. aceasta din urma are inclusiv cuple tip american. si sincer sa fiu nu prea vreau sa le schimb pentru ca arata bine asa.
PARFUMUL DE EPOCA INTRETINE PASIUNEA ...
Scrie răspuns

Înapoi la “Prezentari si discutii despre modele”