Daca apar probleme de vizualizare a forumului, un simplu clear la cache-ul browserului rezolva problema.

Locomotive cu abur fabricate dupa 1910

Locomotive / vagoane, in imagini, impresii.

Moderator: rrzxxx

Scrie răspuns
Avatar utilizator
lupul_alb
Mesaje: 1500
Membru din: Mie Dec 07, 2016 8:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de lupul_alb » Dum Noi 25, 2007 1:51 pm

de ce? merg pe strazi laturalnice???
[Link Removed for Guests]
cosmin78
Mesaje: 5817
Membru din: Sâm Apr 28, 2007 12:00 am
Localitate: Porto/Craiova
Contact:

Mesaj de cosmin78 » Dum Noi 25, 2007 2:14 pm

normal nu merg pe strazi,merg pe linii...
in cazul din fotografie cu siguranta ca nu sta la stop in intersectie....pana sa plece
de pe loc se skimba de 2-3 ori semaforu...deci are prioritatel
Cosmin
[Link Removed for Guests]
LDH
Mesaje: 6938
Membru din: Sâm Sep 03, 2016 8:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de LDH » Dum Noi 25, 2007 3:30 pm

srazvi scrie:apropo de aburoase, am gasit una de-a noastra salvata de austrieci :aplauze: :
[Link Removed for Guests]
Este un 50 sora cu BR57, cel pe care-l cunoaste mai toata lumea si diferit de ce ati vazut la Timisoara-Jimbolia.
Toate cele bune,
LDH
[Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
catalin
Mesaje: 2788
Membru din: Mar Apr 24, 2007 12:00 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de catalin » Dum Noi 25, 2007 8:02 pm

E fosta CFR 50.770 ( Malaxa 317/1939 -prima inmatriculare la depoul Iasi, ultimul depou de care a apartinut in Ro a fost Tg Mures) vanduta in 2000 unei asociatii de pasionati din Austria, care a restaurat-o si in 2004 a fost repusa in functiune cu inmatricularea OBB 657.2770.

Locomotiva este un G 10 prusac, ( sau BR 57 ulterior).
All aboard !
cosmin78
Mesaje: 5817
Membru din: Sâm Apr 28, 2007 12:00 am
Localitate: Porto/Craiova
Contact:

Mesaj de cosmin78 » Dum Noi 25, 2007 9:24 pm

frumos din partea lor(restaurarea).pe cand si la noi?
Cosmin
[Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
lupul_alb
Mesaje: 1500
Membru din: Mie Dec 07, 2016 8:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de lupul_alb » Lun Noi 26, 2007 5:22 pm

niciodata cosmin. niciodata
[Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
srazvi
Mesaje: 1095
Membru din: Lun Mar 14, 2016 8:06 pm
Localitate: Arad
Contact:

Mesaj de srazvi » Mie Dec 05, 2007 6:19 pm

40 005 in 07.09.1976 in Boutari pregatindu-se sa mearga spre Sarmisegetusa :grin:
Imagine
[Link Removed for Guests]
Imagine
Avatar utilizator
drg
Mesaje: 153
Membru din: Dum Mar 27, 2016 8:07 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de drg » Mie Dec 05, 2007 7:23 pm

Trebuie sa stiti ca locomotiva 657 2770 ex CFR 50 .770 a fost restaurata si reparata chiar la noi la Cluj la REMAR.Acelasi lucru s-a intimplat si cu alte locomotive: 230 106, 230 109,230 094 si altele ajunse in Germania sau Austria.Si stiti care e diferenta dintre noi si germani sau dintre noi si austrieci? Ei sint bine organizati si mai au si bani.Nu s-a pus problema calitatii restaurarii sau repararii de material rulant la noi ci intodeauna a fost vorba de lipsa fondurilor.Asa au disparut locomotive si vagoane sub flacara aparatului de sudura in loc sa fie salvate.E dureros si frustrant pentru toti cei care iubesc acest domeniu.Si sa inchei intr-o nota optimista: Remar Cluj este una din cele doar 3 fabrici de reparat locomotive cu abur din Europa.Mai este cea de la Meiningen in Germania si una in Polonia.
[Link Removed for Guests]
LDH
Mesaje: 6938
Membru din: Sâm Sep 03, 2016 8:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de LDH » Joi Dec 06, 2007 6:24 pm

Adauga nepasarea, necunosterea si indolenta
Toate cele bune,
LDH
[Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
srazvi
Mesaje: 1095
Membru din: Lun Mar 14, 2016 8:06 pm
Localitate: Arad
Contact:

Mesaj de srazvi » Joi Dec 06, 2007 6:48 pm

LDH scrie:Adauga nepasarea, necunosterea si indolenta
Si da la rezultat: CFR :lol:
[Link Removed for Guests]
Imagine
LDH
Mesaje: 6938
Membru din: Sâm Sep 03, 2016 8:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de LDH » Joi Dec 06, 2007 6:52 pm

srazvi scrie:
LDH scrie:Adauga nepasarea, necunosterea si indolenta
Si da la rezultat: CFR :lol:
Mda, cam asta da din pacate
Toate cele bune,
LDH
[Link Removed for Guests]
DORIN
Mesaje: 634
Membru din: Lun Apr 25, 2016 8:06 pm
Localitate: BUCURESTI
Contact:

Mesaj de DORIN » Joi Dec 06, 2007 6:56 pm

e valabil si pentru multe alte domenii de la noi........... cam pentru tot ce a apartinut STATULUI sau inca mai apartine (vezi asazisele regii autonome si alte astfel de strutocamile !!!!) - daca e ceva de muls, apoi se mulge nene :mrgreen:
PARFUMUL DE EPOCA INTRETINE PASIUNEA ...
Avatar utilizator
kablu
Mesaje: 323
Membru din: Joi Feb 25, 2016 8:07 pm
Localitate: Arad
Contact:

Mesaj de kablu » Joi Dec 06, 2007 9:42 pm

Remar Cluj este una din cele doar 3 fabrici de reparat locomotive cu abur din Europa.Mai este cea de la Meiningen in Germania si una in Polonia.
[Link Removed for Guests]
Pai iata un individ chelios , e cam gras .... imbracat dupa moda estului europei ..... Dar ce este in spatele lui ? Un smokebox ... sau un boiler ? Dar nu este la Remar , nici in Polonia si nici in Germania . Este intr-o mica localitate din centrul Angliei..... Bridgnorth .
Acest mic atelier il am documentat cu poze , dar mai exista si alte fabrici adevarate , cum ar fi la Crewe , unde se reconditioneaza o multime de locomotive (6201 Princess Elizabeth a fost una dintre ele ) .
In atelierul din poza asteptau la reparatii capitale 4 locomotive care erau super ruginite . Numar de angajati : 1 . Restul sunt VOLUNTARI ......Domnilor ! Apropo ... cati dintre dumneavoastra ati fi dispusi in timpul liber sa calatoriti 50 mile , sa curatati locomotive ( in UK o locomotiva murdara este o mare rusine ! ) , daca ninge sa curatati peroane , sa faceti foc si poate sa mai strangi chistioace dupa unii :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: bineinteles pe moca :pig: :pig: :pig: :pig: :pig: :pig: :pig:
Toata lumea ne vaicarim de bani , dar nu numai banii ne lipsesc :-( :-( :-(
[Local Link Removed for Guests] furnizorul oficial de infrastructura feroviara pentru calea ferata ingusta a lui Kablu
Avatar utilizator
srazvi
Mesaje: 1095
Membru din: Lun Mar 14, 2016 8:06 pm
Localitate: Arad
Contact:

Mesaj de srazvi » Vin Dec 07, 2007 10:58 am

kablu scrie:Pai iata un individ chelios , e cam gras .... imbracat dupa moda estului europei ...
Uite un kablu :lol:

P.S. la noi in Arad de 6 luni cei de la ICIM au reusit sa faca o margine de beton si aia nu-i gata pe un km de linie de tramvai ce trebuie schimbata si-s platiti pentru asta, ce sa mai faca munca voluntara, aia facem noi ca ne curatam zilnic hainele de jegu' lor de santier :-x
[Link Removed for Guests]
Imagine
Avatar utilizator
NapierDeltic
Mesaje: 141
Membru din: Mar Dec 18, 2007 12:00 am
Localitate: Deva, Hunedoara
Contact:

Mesaj de NapierDeltic » Mie Ian 02, 2008 2:36 pm

:-( nu pot sa postez imagini....

@LDH -cand dadeai exemplul de post: [img]D:\Posturi\52_8184-5_Luebeck141001_1024.jpg[/img] - adresa poate fii si din calculatorul propriu?
Poza trebuie inserata cu extensie sau fara?

Ca sa-l completez pe kablu, mai sunt pe ici pe colo mici ateliere de reparatii material rulant (inclusiv aburoase); de exemplu la Criscior/Hunedoara, fostul UUMR a fost preluat de un austriac care cumpara, reconditioneaza muntele de deseuri? feroviare (in special cf ingusta) din Romania, si le revinde in occident - preponderent pentru parcuri/ trasee de agrement. Link-ul e urmatorul:

[Link Removed for Guests]

Inca nu am nici o aburoasa- sunt deabia la inceput, dar ce-am vazut aici mi-a starnit poftele :twisted:
Mihai<br><br>Fulger negru...trasnet lung()Dus pe aripi de furtuna()Zguduind pamantul tuna,()Zarile de-abea-i ajung.....<br>                                                                    G. Toparceanu - Acceleratul<br>
Scrie răspuns

Înapoi la “Prezentari si discutii despre modele”